Wat Bob zegtquote:Op zondag 29 december 2013 00:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
We houden van je hoor...je zou eigenlijk eens een spotify playlist moeten bijhouden met al je tips!
Zag hetquote:Op zondag 29 december 2013 00:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dolf Jansen's muzikale hoogtepunt van dit jaar is Trouble Will Find MeMathijs van N.raakte gelijk in de war
Dat zei ik gelijk alquote:Op zondag 29 december 2013 01:11 schreef Slobeend het volgende:
In retrospectie moet ik zeggen dat Comedown Machine van The Strokes best een prima plaat is. Een beetje een vergeten band aan het worden
Goede tip. Alleen is daar de stem wel prominenter aanwezig. Al is dat niet het grootste probleem bij Kerft, geloof ik. Maar toch.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:38 schreef Beregd het volgende:
[..]
Gewoon naar het album the milk-eyed mender luisteren, dan. Daar zijn de nummers niet langer dan de gemiddelde popsong.
quote:Op maandag 23 december 2013 23:33 schreef Norrage het volgende:
De Live in Paris hier te downloaden
https://soundcloud.com/otherpeoplerecords/darkside-live-pitchfork
Mensen willen meer van elkaar dan de oorspronkelijke opzet toelaat. Ik vond het originele topic doodsaai, nu is het leuk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik deel met mijn indie-vriendjes, maar soms heb ik het gevoel dat ik tegen een muur aan zit te lullen
De laatste paar jaar drijft dit topic steeds verder weg van de oorspronkelijke opzet helaas. Jammer, maar I'll keep on trying
Klasse, immer de beste bob.quote:Op zondag 29 december 2013 14:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat zei ik gelijk alStaat ook wel ergens in mijn eindlijst
Nee, met Bruce heb ik erg het gevoel wat jij hebt bij nagenoeg elke oudere artiest die een nieuw album uitbrengtquote:Op maandag 30 december 2013 00:17 schreef Norrage het volgende:
Zo hebben jullie de nieuwe Bruce al geluisterd?
Nu al gelekt? "How not to David Bowie"quote:Op maandag 30 december 2013 00:17 schreef Norrage het volgende:
Zo hebben jullie de nieuwe Bruce al geluisterd?
Amazon schijnt 'm per ongeluk online te hebben gezet dacht ik ergens gelezen te hebben.quote:Op maandag 30 december 2013 01:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu al gelekt? "How not to David Bowie"
De nieuwe Bowie schijnt wel aardig te zijnquote:Op maandag 30 december 2013 00:23 schreef Norrage het volgende:
Ik schijt ook altijd op de albums van oude artiesten, zelfs op die van Bruce, al kon die vorige er nog wel mee door. Voorlopig valt het ook niet mee, deze nieuwe.
De nieuwe McCartney is erg goed, net als Prefab Sprout en Primal Scream (bestaat ook alweer 25 jaar!)quote:Op maandag 30 december 2013 12:58 schreef Norrage het volgende:
Het zijn ook geen slechte albums meestal.Vorig jaar kwamen Van the Man en Bob ook met goede albums. Maar vaak is het toch een herhaling van zetten (daar is ie weer!!). En zeker Bruce vind ik op een verkeerde manier spelen met een nieuw geluid; het is te gemaakt. En die nieuwe Bowie had zeker goede nummers, maar was het verder gewoon niet voor mij.
Laatste echte oudjes-klassieker van de laatste 5 jaar, kan ik me niet meer herinneren. Zo'n eentje die ook nog eens continu de jaarlijstjes wist te halen...Alleen Tempest wellicht.
Ja, genoeg goede platen van semi-oude bands (Nick Cave anyone?). Maar het gaat me vooral nu om die rock-dino's. En tsja, die Paul was zeker niet slecht, maar ook niet vernieuwend of wat dan ook. Dat is het hele probleem, waar ze niks aan kunnen doen. Het is nou eenmaal zo.quote:Op maandag 30 december 2013 13:29 schreef Moody het volgende:
[..]
De nieuwe McCartney is erg goed, net als Prefab Sprout en Primal Scream (bestaat ook alweer 25 jaar!)
Bill Fay kwam vorig jaar met een steengoede plaat.
Het is heel wat gevraagd om 70-jarigen te vragen om vernieuwend te zijn natuurlijk. Die maken wat ze zelf willen, zonder de druk van een platenmaatschappij om buiten de lijntjes te plassenquote:Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, genoeg goede platen van semi-oude bands (Nick Cave anyone?). Maar het gaat me vooral nu om die rock-dino's. En tsja, die Paul was zeker niet slecht, maar ook niet vernieuwend of wat dan ook. Dat is het hele probleem, waar ze niks aan kunnen doen. Het is nou eenmaal zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelieve door te gaan met pluggen! Ik post hier nooit maar lees wel allesquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik deel met mijn indie-vriendjes, maar soms heb ik het gevoel dat ik tegen een muur aan zit te lullen
Alles voor de fansquote:Op maandag 30 december 2013 13:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Gelieve door te gaan met pluggen! Ik post hier nooit maar lees wel alles
quote:Op maandag 30 december 2013 13:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Het is heel wat gevraagd om 70-jarigen te vragen om vernieuwend te zijn natuurlijk. Die maken wat ze zelf willen, zonder de druk van een platenmaatschappij om buiten de lijntjes te plassenPlatenmaatschappijen willen toch vaak juist dat alles binnen de lijntjes blijft? Tenminste de grote platenmaatschappijen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Was vroeger vaak anders hoor. Je moest opvallen, vandaar ook al die gekke pakjes. Was je eenmaal groot, dan moest je idd gewoon je ding blijven doen. Konden ze geld binnenharken.quote:Op maandag 30 december 2013 13:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Platenmaatschappijen willen toch vaak juist dat alles binnen de lijntjes blijft? Tenminste de grote platenmaatschappijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |