Geen rekeningnr ...., het kan dus zonder, verstandig, maar u kent dan ook het klappen van de zweep, heer Spa. Alles met fake-gegevens kan dus op die manier, dat geeft de burger moedquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Appie H telefoontje (¤10) met beltegoed, dekt de lading voor 4 manden
Deed de Gouden Kooi met telefoon van werkgever, dat was echt goedkoop.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen rekeningnr ...., het kan dus zonder, verstandig, maar u kent dan ook het klappen van de zweep, heer Spa. Alles met fake-gegevens kan dus op die manier, dat geeft de burger moed
Ah handig, maar die paar centen zeggen me niets, maar Sjonnie moet gewoon niet zo nieuwsgierig zijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Deed de Gouden Kooi met telefoon van werkgever, dat was echt goedkoop.
We zijn allemaal nieuwsgierig toch ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah handig, maar die paar centen zeggen me niets, maar Sjonnie moet gewoon niet zo nieuwsgierig zijn
Nowlive?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:46 schreef bbfakir het volgende:
Tijdens DGK las ik ook mee op twee andere forums waarvan er een nogal grappig was vooral dankzij de opstandige forumbaas. Wat waren de namen ook alweer?
Ik wordt oud.
Sly toch, die loopt hier nog wel eens rond. Ik mag hem wel op één of andere manierquote:
Ja klopt. Ik moet ook wel om hem lachen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Sly toch, die loopt hier nog wel eens rond. Ik mag hem wel op één of andere manier
De egel van fokquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik moet ook wel om hem lachen.
Ik vind jou ui tof, je gaat al jaren mee ik moet er naar kijken op een of andere manierquote:
Die heb ik vrijwel van het begin dat ik op fok zit. Het origineel was langer maar dat werd te groot.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind jou ui tof, je gaat al jaren mee ik moet er naar kijken op een of andere manier
Kan je nagaan ik herken je via dat gifjequote:Op vrijdag 20 december 2013 23:09 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Die heb ik vrijwel van het begin dat ik op fok zit. Het origineel was langer maar dat werd te groot.
Ik post niet zoveel vergeleken met de meeste.
Bedankt Die bedoelde ik ook. Die hadden wel goede streamverslagen tijdens BB.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was ook nog zo'n damesforum, VOL, maar ik geloof dat dat ter ziele is.
Die pakt gelijk Hakim zijn Utopia paspoort afquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die pakt gelijk Hakim zijn Utopia paspoort af
Enkele dagen voordat de streams beginnen. Het wordt overigens geen subforum (hangend onder het RLS-forum zoals WIDM) maar een apart forum.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:33 schreef Arcee het volgende:
Wanneer opent het speciale UTO-subforum ook al weer?
Dat laatste bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:38 schreef Gert het volgende:
Enkele dagen voor de streams beginnen. Het wordt overigens geen subforum (hangend onder het RLS-forum zoals WIDM) maar een apart forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |