Geen rekeningnr ...., het kan dus zonder, verstandig, maar u kent dan ook het klappen van de zweep, heer Spa. Alles met fake-gegevens kan dus op die manier, dat geeft de burger moedquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Appie H telefoontje (¤10) met beltegoed, dekt de lading voor 4 manden
Deed de Gouden Kooi met telefoon van werkgever, dat was echt goedkoop.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen rekeningnr ...., het kan dus zonder, verstandig, maar u kent dan ook het klappen van de zweep, heer Spa. Alles met fake-gegevens kan dus op die manier, dat geeft de burger moed
Ah handig, maar die paar centen zeggen me niets, maar Sjonnie moet gewoon niet zo nieuwsgierig zijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Deed de Gouden Kooi met telefoon van werkgever, dat was echt goedkoop.
We zijn allemaal nieuwsgierig toch ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah handig, maar die paar centen zeggen me niets, maar Sjonnie moet gewoon niet zo nieuwsgierig zijn
Nowlive?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:46 schreef bbfakir het volgende:
Tijdens DGK las ik ook mee op twee andere forums waarvan er een nogal grappig was vooral dankzij de opstandige forumbaas. Wat waren de namen ook alweer?
Ik wordt oud.
Sly toch, die loopt hier nog wel eens rond. Ik mag hem wel op één of andere manierquote:
Ja klopt. Ik moet ook wel om hem lachen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Sly toch, die loopt hier nog wel eens rond. Ik mag hem wel op één of andere manier
De egel van fokquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik moet ook wel om hem lachen.
Ik vind jou ui tof, je gaat al jaren mee ik moet er naar kijken op een of andere manierquote:
Die heb ik vrijwel van het begin dat ik op fok zit. Het origineel was langer maar dat werd te groot.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind jou ui tof, je gaat al jaren mee ik moet er naar kijken op een of andere manier
Kan je nagaan ik herken je via dat gifjequote:Op vrijdag 20 december 2013 23:09 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Die heb ik vrijwel van het begin dat ik op fok zit. Het origineel was langer maar dat werd te groot.
Ik post niet zoveel vergeleken met de meeste.
Bedankt Die bedoelde ik ook. Die hadden wel goede streamverslagen tijdens BB.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was ook nog zo'n damesforum, VOL, maar ik geloof dat dat ter ziele is.
Die pakt gelijk Hakim zijn Utopia paspoort afquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die pakt gelijk Hakim zijn Utopia paspoort af
Enkele dagen voordat de streams beginnen. Het wordt overigens geen subforum (hangend onder het RLS-forum zoals WIDM) maar een apart forum.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:33 schreef Arcee het volgende:
Wanneer opent het speciale UTO-subforum ook al weer?
Dat laatste bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:38 schreef Gert het volgende:
Enkele dagen voor de streams beginnen. Het wordt overigens geen subforum (hangend onder het RLS-forum zoals WIDM) maar een apart forum.
Vermoedde ik al, maar voor alle duidelijkheid.quote:
Oh, ik dacht altijd: Fok! is het forum, en alle categorieën zijn een subforum.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Vermoedde ik al, maar voor alle duidelijkheid.
Het is op zich ook logisch om een forum zoals RLS of KLB dat op het FOK!-forum staat een subforum te noemen. Maar ja, logisch is wat de koe schijt.
Nice ^^quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Enkele dagen voordat de streams beginnen. Het wordt overigens geen subforum (hangend onder het RLS-forum zoals WIDM) maar een apart forum.
Ja daar heb je op zich wel een punt.. Een beetje actie en ruzie kan ik op zich wel waarderen maar hopelijk gaat het niet teveel die kant op.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:28 schreef alf89 het volgende:
Het leek mij wel een heel interessant programma te worden, maar nu ik zie dat er kandidaten zijn uitgezocht die haaks op elkaar staan, hoeft het van mij niet zo nodig.
Het leek me gewoon echt top te worden met mensen die echt een nieuwe samenleving wilden opbouwen, maar deze mensen zijn gecast om ruzie met elkaar te krijgen.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:35 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel een punt.. Een beetje actie en ruzie kan ik op zich wel waarderen maar hopelijk gaat het niet teveel die kant op.
Tuurlijk. En ruzie hoort in een samenleving toch wel een beetje thuis. Maar het wordt nu toch wel erg gestuurd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:35 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ja daar heb je op zich wel een punt.. Een beetje actie en ruzie kan ik op zich wel waarderen maar hopelijk gaat het niet teveel die kant op.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:37 schreef alf89 het volgende:
[..]
Tuurlijk. En ruzie hoort in een samenleving toch wel een beetje thuis. Maar het wordt nu toch wel erg gestuurd.
Zolang die kerk er niet komt vind ik alles best.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:37 schreef alf89 het volgende:
[..]
Tuurlijk. En ruzie hoort in een samenleving toch wel een beetje thuis. Maar het wordt nu toch wel erg gestuurd.
Op zich is een ongewenste post toch te deleten ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:36 schreef UtopiaVolger het volgende:
Godver ik faal echt hier als ik mijn reactie wil bewerken. Wilde alleen even ''op zich'' eruit halen want 2x.
Niet dusquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op zich is een ongewenste post toch te deleten ?
Ik zou niet weten hoe..quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op zich is een ongewenste post toch te deleten ?
Ja de stream is erg spannend op dit moment!quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:05 schreef spapaars het volgende:
Hooi, plastic bekertjes, en voor de koeien een rol toiletpapier.
[ afbeelding ]
Mooi, maar wel op een werkdag gvd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:09 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ja de stream is erg spannend op dit moment!![]()
Maandag gelukkig 24 uur lang 5 bewoners in Utopia (Waaronder Ruud de Wild) die we kunnen volgen.
Zwaar leven, ik heb vakantie dus kan mijn lol niet op.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mooi, maar wel op een werkdag gvd.
Zullen we ook zien hoe de werkelijke kwaliteit van de streams zijn.
Want een Deen heeft zijn twijfels,
Sure but it looks like feed is badly interlaced, and low quality even at the highest quality as it is now.
2.5¤ that's cheap, i'll give it go despite the bad quality.
zaterdag 21 december 2013 13:19quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:19 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Zwaar leven, ik heb vakantie dus kan mijn lol niet op.
EN de kwaliteit ziet er heel slecht uit nu omdat we alleen beeld van in de schuur hebben denk ik.. Weinig licht..
Als het goed is wel. Kreeg al een anonieme reactie op mijn Utopia blog met een verwijzing naar die link.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:25 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Is dit religek Andrea? http://www.rtl.nl/reality/ohoheuropa/koppels/andreachristine.xml
Ja, die deed mee aan Oh oh Europa.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:25 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Is dit religek Andrea? http://www.rtl.nl/reality/ohoheuropa/koppels/andreachristine.xml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |