SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om eerlijk te zijn, ik zou me er wel ietwat voor schamen ja. Maar verder lees ik dat soort boeken niet. Het vunzigste boek dat ik ooit heb gelezen was 11 minuten van Paolo Coelho.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Durf je dat soort boeken niet te lezen wanneer andere kunnen zien dat je dat leest?
Ik zou dat soort boeken overal kunnen lezen, behalve in de buurt van m'n familie.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik zou me er wel ietwat voor schamen ja. Maar verder lees ik dat soort boeken niet. Het vunzigste boek dat ik ooit heb gelezen was 11 minuten van Paolo Coelho.
Ja doei. Ben geen Angarali.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oyle denilmez, obesita denilir. Biraz uyum sagla.
simit van rdam?quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:43 schreef MaidensTower het volgende:
Bir kilo verdim. Kutlamam lazım. Haftaya enerji ve motivasyon olsun
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:37 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ga thee drinken en vijgenkoekjes eten bij Simit Sarayı hihi
Aangezien ze in DH woont waarschijnlijk Simit Sarayi in DH.quote:
Shoppen en geen geld hebben voor trein? Doe je goed.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:53 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ga vanavond naar Rotterdam shoppen met een vriend. Hij komt me straks ophalen. Geen geld voor trein hihi
Ik ga hem assisterenquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Shoppen en geen geld hebben voor trein? Doe je goed.
was daar netquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:53 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ga vanavond naar Rotterdam shoppen met een vriend. Hij komt me straks ophalen. Geen geld voor trein hihi
Hadi ya laquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja doei. Ben geen Angarali.
Sorun yok kardes. Birazdan yemek veriliyor. Sarmalar, etler, pirincler beni bekliyor.
Misschien moest je dan geen tv voor een ex kopen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:53 schreef MaidensTower het volgende:
ojoooo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Misschien moest je dan geen tv voor een ex kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |