Heel veel wintersporten werken met favorietengroepen helaas.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:17 schreef Redefine het volgende:
Nou helpt het bij deze sporten ook niet dat ze tot en met de derde run van snel naar langzaam gaan. Andersom is altijd wel wat leuker om te zien. Maar dat komt in run vier.
Niet helemaal. Wat IJsdansen betreft is het een kwestie van smaak ja. Maar de andere sporten zijn vandaag niet echt spannend of minder belangrijke wedstrijden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, is wel persoonlijke smaak natuurlijk.
Snowboardcross kijk ik ook erg naar uit ja. Dat heb ik in Vancouver ontdektquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Schansspringen is ook maar zo zo. Eigenlijk alleen een stuk of 20 sprongen is leuk om te kijken. Toch heel erg veel meer van hetzelfde. Schaatsen en shorttrack doe ik het voor de komende dagen. En de snowboardcross kijk ik erg naar uit
Jammer genoeg wel ja. Maar bij sneeuwonderdelen kunnen ze ook niet veel anders.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel veel wintersporten werken met favorietengroepen helaas.
De snowboardcross is erg tof ja, al kan ik die helaas niet zien maandag. Maar dat vind ik de leukste snowboard sport.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Schansspringen is ook maar zo zo. Eigenlijk alleen een stuk of 20 sprongen is leuk om te kijken. Toch heel erg veel meer van hetzelfde. Schaatsen en shorttrack doe ik het voor de komende dagen. En de snowboardcross kijk ik erg naar uit
Skicross vind ik leukerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Snowboardcross kijk ik ook erg naar uit ja. Dat heb ik in Vancouver ontdekt
1, om precies te zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:24 schreef Redefine het volgende:
De Britten hebben in ieder geval een sport gevonden waarop ze toch wat zekere medailles kunnen binnen halen.
Ik doelde op meerde Spelen. Vier jaar geleden ook al goud. Met Amy Williams, nu bij de BBC.quote:
Ik vind zomersporten toch veel leuker. Buiten Shorttrack, schaatsen, snowboardcross, skieen en curling weinig dat me echt boeit. Doe mij maar atletiekquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:21 schreef DeLuna het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik de winterspelen dit keer wel veel leuker vind, maar dat komt misschien omdat ik nu wat 'voorwerk' heb gedaan door alvast wat wereldbekers van sporten te kijken. Dan weet je een beetje wie er goed zijn en dat maakt het toch al leuker
Mee eens. Atletiekquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind zomersporten toch veel leuker. Buiten Shorttrack, schaatsen, snowboardcross, skieen en curling weinig dat me echt boeit. Doe mij maar atletiek
Atletiek vind ik bij de Paralympische Spelen eigenlijk boeiender... verder natuurlijk zwemmen, triatlon vond ik mooi, handboogschietenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind zomersporten toch veel leuker. Buiten Shorttrack, schaatsen, snowboardcross, skieen en curling weinig dat me echt boeit. Doe mij maar atletiek
Ja, judo vind ik ook echt geweldigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens. AtletiekZwemmen
Judo
Hockey is leuk
en dan nog genoeg interessante fodderdonderdelen als BMXcross, wegwielrennen, omnium op de baan, gewichtheffen bij lagere gewichtsklassen, wildwaterkano en moderne vijfkamp
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Atletiek vind ik bij de Paralympische Spelen eigenlijk boeiender...
Taekwondo heb ik 2 jaar gedaan dus dat begrijp ik. Atletiek ook een aantal jaar. Maar eigenlijk vrijwel geen wedstrijden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, judo vind ik ook echt geweldigVeruit de leukste gevechtssport
Boksenen en taekwando is wel heel kut vaak
Met Rick van der Ven ook een van de meest epische momenten
Alle hardloopnummers vind ik wel tof maar hoogspringen en dergelijke kan me los weinig boeien. tienkamp vind ik dan wel weer leuk.quote:
Speerwerpen, verspringen en hinkstap zijn topquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alle hardloopnummers vind ik wel tof maar hoogspringen en dergelijke kan me los weinig boeien. tienkamp vind ik dan wel weer leuk.
Hoogspringen met de meest geniale finale sinds tijden en jij loopt te hatenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alle hardloopnummers vind ik wel tof maar hoogspringen en dergelijke kan me los weinig boeien. tienkamp vind ik dan wel weer leuk.
Kogelstoten en discus bij de vrouwenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speerwerpen, verspringen en hinkstap zijn top
Die verwar je met het WK 2013 denk ik, ik vond Ukhovs overwinning niet zo spannend.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoogspringen met de meest geniale finale sinds tijden en jij loopt te haten
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kogelstoten en discus bij de vrouwen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |