Klopt, niet voor goud, niet voor zilver en niet voor bronsquote:Op zondag 9 februari 2014 18:42 schreef Slobeend het volgende:
In principe is het niet spannend meer.
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:44 schreef komrad het volgende:
Bij de OS weet je het nooit, kan altijd iets geks gebeuren door de extra spanning
Ja das waar, maar de kans daarop lijkt me wel erg kleinquote:Op zondag 9 februari 2014 18:44 schreef komrad het volgende:
Bij de OS weet je het nooit, kan altijd iets geks gebeuren door de extra spanning
Loch heeft een halve seconde voorsprong toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja das waar, maar de kans daarop lijkt me wel erg klein
er zal wel een reglement voor zijnquote:Op zondag 9 februari 2014 18:47 schreef kibo het volgende:
Is het gewicht niet van doorslaggevend belang bij deze sport?
Je moet natuurlijk wel een beetje kunnen sturen, maar als je 100 kg weegt ga je als een kogel naar beneden volgens mij...
Ja maar als je dat vervolgens niet bij kunt sturen heb je er nog weinig aan volgensmij...quote:Op zondag 9 februari 2014 18:47 schreef kibo het volgende:
Je moet natuurlijk wel een beetje kunnen sturen, maar als je 100 kg weegt ga je als een kogel naar beneden volgens mij...
quote:
Bij bobsleeën is daar wel een regel voor dacht ik, maar het gewicht van de slee is bij het rodelen veel lager, dus je hebt relatief minder voordeel.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:47 schreef kibo het volgende:
Regels weet ik niet precies (bij de dubbels zijn er wel extra gewichten die mee moeten dacht ik). Ik weet wel dat bijvoorbeeld Demchenko (erg zwaar) bovenin altijd langzamer is, maar onderin juist tijd goed kan maken.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar als je dat vervolgens niet bij kunt sturen heb je er nog weinig aan volgensmij...
heywoodu?
[..]
Eerst nog die andere Duitser Langehan toch?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst nog die andere Duitser Langehan toch?
Ja, dacht dat we er al warenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst nog die andere Duitser Langehan toch?
Gaat Demchenko nog door dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:59 schreef heywoodu het volgende:
Allerlaatste run ooit trouwens voor Zöggeler, even genieten, want dit is wel de afsluiting van een tijdperk.
Wat een baas is het ook.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:59 schreef heywoodu het volgende:
Allerlaatste run ooit trouwens voor Zöggeler, even genieten, want dit is wel de afsluiting van een tijdperk.
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:03 schreef DeeBee het volgende:
Jaaa, mooi man.
6 Spelen achter elkaar een medaille is denk een record?
Vierdequote:
Al zie ik dat op de zomerspelen een of andere Hongaar 6x goud achter elkaar heeft gewonnen met schermen met het team.quote:
Dan heb ik er ééntje gemist. Kunstschaatsen?quote:
Ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan heb ik er ééntje gemist. Kunstschaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |