Ziet er idd uit alsof er storing isquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:48 schreef Cultuur058 het volgende:
Die pakkies van de noren duizelen me voor de ogen
mijn ogen, wat doe je?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:16 schreef heywoodu het volgende:
De Noren zijn er weer klaar voor![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:25 schreef Remzz het volgende:
Uit de krochten van mijn fotoarchief, nog caps van Linn Githmark gevonden, zal onderhand al wel lang zijn gestopt maar toch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus, je zapt er langs en een uur later zit je nog te kijkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Curling is echt zo'n sport waarvan ik me er op betrap dat ik het toch blijf kijken als het op tv is. Zal ongetwijfeld weer gebeuren deze winterspelen.
Tijd dat al dat achterlijke gelanglauf en geschaats oprot zodat we kunnen kijkenquote:
De grote sporten hebben altijd te lijden onder de b-garnituurquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijd dat al dat achterlijke gelanglauf en geschaats oprot zodat we kunnen kijken
Ja terwijl ik dan hier al klaar zit met mijn deelnemerslijst om 50 kilometer lang gele vlaggetjes achter de namen te tekenen bij een overtredingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
De grote sporten hebben altijd te lijden onder de b-garnituurDatzelfde zie je bij de koning der zomer sporten, krijg je ook nooit helemaal te zien. Nee dan zenden ze de 100 meter uit
IJs opwrijven om de weerstand te verlagen. Dus als ze willen dat de steen verder komt/snelheid behoudt dan wordt er gebezemd, moet ie trager dan doen ze niks.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:16 schreef sararaats het volgende:
dat de stenen in de cirkel moeten dat snap ik maar wat doen die borstels er dan bij?
Precies. En nu heb ik de bezems alweer in het vet gezet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja terwijl ik dan hier al klaar zit met mijn deelnemerslijst om 50 kilometer lang gele vlaggetjes achter de namen te tekenen bij een overtreding
Moet haast wel. Ik zie ze vaak genoeg hun bezem uit woede stukslaan. Dan moeten ze wel een nieuwe hebben met de juiste bespanning.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:00 schreef kibo het volgende:
Hebben ze ook kekke draagtassen voor die bezems, net als die tennissers ?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |