Wel vaker gehoord, maar heb me nooit echt verdiepd in eten. Ben geen konijn, dus al die sla troep enzo sla ik al over.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:41 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Geloof het of niet, om aan te komen zul je ook gezond moeten gaan eten
Swa, jij bent echt een kast of niet?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:14 schreef RTS91 het volgende:
Sonja Bakker forum opeens? Aankomen? Naar de sportschool gaan (spiermassa kweken), en inderdaad veel eten (kleinere porties, maar dan 6 a 7 keer per dag)...maar wel gezond (vezels, koolhydraten, eiwitten).
Zeuren of Sonja Bakker maar toch alles weten? Wanneer ga jij met die spiermassa beginnen dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:14 schreef RTS91 het volgende:
Sonja Bakker forum opeens? Aankomen? Naar de sportschool gaan (spiermassa kweken), en inderdaad veel eten (kleinere porties, maar dan 6 a 7 keer per dag)...maar wel gezond (vezels, koolhydraten, eiwitten).
Ik zeur niet hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:32 schreef S-RS het volgende:
[..]
Zeuren of Sonja Bakker maar toch alles weten? Wanneer ga jij met die spiermassa beginnen dan?
Hap hap, ik dacht dat jij inmiddels wel een beetje door mijn gezeur heen kon prikkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:43 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Ik zeur niet hoor.Heb 5 maanden lang, 4-5x per week krachttraining gedaan (in Amerika). Puur omdat ik tijd over had. Tegenwoordig niet meer, dus houd het momenteel alleen bij hardlopen. Spiermassa interesseert me niet (meer), maar kan er best wel een beetje over meepraten
.
Ik onderbouw het graag.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:44 schreef S-RS het volgende:
[..]
Hap hap, ik dacht dat jij inmiddels wel een beetje door mijn gezeur heen kon prikken![]()
Hardlopen doe je trouwens goed, die tijden die ik jou soms zie doen op FB haal ik nog niet bij die afstanden.
Nu nog je kart kwaliteiten bewijzen!:quote:
Ja, ben rond half 12 gebeld voor vrijdag, een Crafter van Den Bosch naar Amsterdam en een MiTo van Heemskerk naar Oss.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:06 schreef QuiCk01 het volgende:
PS: worden "wij" van EW vandaag al gebeld voor vrijdag?
Heeft die eerste nou een grotere grill of lijkt dat alleen maar zo?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:43 schreef S-RS het volgende:
Vandaag een paar uur met Ruben(Nr3) gewerkt. De auto's die we moesten halen bleken wel heel nieuw te zijn. De auto's stonden nog in de Showroom en de kentekens werden er ter plekke nog opgedrukt, en op de kentekenpapieren zat een verse stempel met 24-12-2013
[ afbeelding ]
Wel geinig twee auto's bij elkaar met het zelfde kenteken op het laatste cijfer na.
[ afbeelding ]
's middags? Dan haak ik af.quote:
Wat dacht je van de avond? uurtje of 19/20 uurtje of 2/3 karten en weer zum hausequote:
Dat lijkt mij ook het handigst, er zijn vast ook nog mensen die moeten/willen werken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:48 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wat dacht je van de avond? uurtje of 19/20 uurtje of 2/3 karten en weer zum hause
Ja prima. Ik vind alles goed.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:56 schreef S-RS het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook het handigst, er zijn vast ook nog mensen die moeten/willen werken.
Dan ben ik niet aanwezig, ik moet nog terug naar Groningen en heb de dag erna 's ochtends een afspraak. Maar ik denk dat het voor mij nu sowieso te duur word, dus houd maar geen rekening met mij.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:48 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wat dacht je van de avond? uurtje of 19/20 uurtje of 2/3 karten en weer zum hause
Kom gewoon wat drinken, prima hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:40 schreef Sarasi het volgende:
Misschien dat ik vooraf dan wat kom drinken ofzo, en anders kom je maar naar Grunn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |