Ach, het was maar een kort ritje gelukkig. Ze waren niet luidruchtig, eentje was nog nauwelijks aanspreekbaar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:42 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Heb je het op het laatst dan niet helemaal gehad? Jij nuchter en wellicht moe en dan van die dronken mensen achterin te praten/schreeuwen. Zou denk ik niet iets voor mij zijn
Ja, da's gewoon de klant van een leasemaatschappij. Ik moet vaak bij een klant een auto ophalen en dan terugbrengen naar de LM.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:42 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Heb je het op het laatst dan niet helemaal gehad? Jij nuchter en wellicht moe en dan van die dronken mensen achterin te praten/schreeuwen. Zou denk ik niet iets voor mij zijn
Kan het zijn dat ik maandag de auto bij de auto bij iemand thuis moet afleveren? Google streetview geeft gewoon een woonhuis aan en er staat ook een 06-nummer in de ritbeschrijving. Bij het 'sollicitatiegesprek' zeiden ze dat het altijd alleen maar LM <-> LM was. Geen probleem als het een persoon is hoor maar ben gewoon benieuwd.
Ik kreeg door een iemand thuis een rit naar het station aangeboden, we waren 20 minuten onderweg. Scheelde me al gauw een uur in het OV kwam ik later achter, minder voor de uurtjes, maar wel chillerquote:Inderdaad veel relaxter zo. De kans dat je een kop koffie en een ritje naar het station aangeboden krijgt, is best groot
Gezellig, ook nog een potje mens erger je niet gespeeld?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:09 schreef dery1990 het volgende:
Juist chill dat ze je brengen. Ben ooit door het hele gezin afgezet bij het station
quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, da's gewoon de klant van een leasemaatschappij. Ik moet vaak bij een klant een auto ophalen en dan terugbrengen naar de LM.
Inderdaad veel relaxter zo. De kans dat je een kop koffie en een ritje naar het station aangeboden krijgt, is best groot
Thanks beiden!quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:43 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Dat kan zeer zeker, is nog chiller dan bij een LM o.i.d. vind ik
Ik heb een paar duizend km afgelegd in zo'n ding. Rijdt prima hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:28 schreef Solidberg het volgende:
Heeft iemand al in een Mercedes Citan gereden?
Ah ok, bedanktquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:10 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik heb een paar duizend km afgelegd in zo'n ding. Rijdt prima hoor.
Het is alleen geen Mercedes, maar een Renault kangoo met Mercedes logo's
Renault Master, 500.000 km gereden. Met originele bak en blok.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:34 schreef joppie_saus het volgende:
Ik blijf zweren bij de Renault Trafic.
Het is nog fijner als het 2de afhaaladres naast het afleveradres van de 1e rit isquote:Op zondag 22 december 2013 14:00 schreef S-RS het volgende:
Morgen een heerlijk simpel dagje.
Groningen - Den Haag in een Mini Cooper en Rotterdam - Amersfoort in een Audi A3.
Voor beide ritten niet op schade controleren en de eerste rit pas om 10 uur 's ochtends ophalen. En de OV verbinding tussen de eerste en de tweede rit is gewoon 1 uur in dezelfde metro, heeerlijk ipv 10x overstappen in die randstad altijd.
Als je in tijdnood zit wel, anders liever een uurtje pakken in het OVquote:Op zondag 22 december 2013 15:04 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Het is nog fijner als het 2de afhaaladres naast het afleveradres van de 1e rit is
Yeah, en gelukkig hadden we twee dikke bakken mee!quote:Op zondag 22 december 2013 15:46 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Vrijdag was opzich wel prima dagje. Bijna hele dag met S-RS onderweg geweest. Beide eerst Scheemda - Zwolle en moesten ook beide weer naar Leeuwarden. Stuk gezelliger dan altijd alleen op pad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |