SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.I.P.
If not now, then when.
Hij kijkt ook altijd alle kanten op, behalve naar degene met wie hij praat.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Max Keiser doet mij zoveel aan the Joker denken hé.
Gewoon het tweede gedeelte even kijken. Bill Still is de andere 'grote' cryptocurrency reporter.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:43 schreef Maxbet het volgende:
Kijken waard? Ben een beetje Keiser moe als ik eerlijk ben.
Que?quote:
Mooi uitlegplaatje van µquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:00 schreef Beunhazer het volgende:
Kan iemand me nou een x uitleggen wat ik hier nou precies zie
[ afbeelding ]
Ik snap alles behalve dit.. wat kan ik hieruit afleiden, is boven sell en onder buy en dan de hoeveelheden? Want ik zie mensen praten over "de wall wordt opgegeten", kan je dat hieruit afleiden?
Help a sloeber out
Yo! Ik heb een wedje gelegd met ikwiltrolletje dat LTC naar de maan gaat. Maar de inleg mocht niet te hoog zijn dus ik vroeg haar: 'wat is je maxbet?'quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mooi uitlegplaatje van µ
[ afbeelding ]
HAhahahaha haha. haquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yo! Ik heb een wedje gelegd met ikwiltrolletje dat LTC naar de maan gaat. Maar de inleg mocht niet te hoog zijn dus ik vroeg haar: 'wat is je maxbet?'
Een sell wall is als er veel coins voor een bepaalde prijs te koop staan. Dat houdt de koers tegen ("muur") omdat er dan veel kopers coins voor die prijs moeten kopen alvorens de koers verder omhoog kan. Als dat toch gebeurt, dus als die coins in rap tempo worden opgekocht en vervolgens de koers er doorheen knalt, wordt de sell wall "opgegeten".quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:07 schreef Beunhazer het volgende:
Ok ja dat plaatje had ik al eens gezien, alleen bijv bij 'er moeten 29 btc worden verkocht voordat de prijs x zoveel omhoog gaat'
Dan kun je toch tegelijkertijd zeggen dat er 4 btc gekocht moeten worden om de prijs omhoog te krijgen?
Bovendien veranderen die getallen constant dus hoe kun je nou echt zien wat er gebeurd?
Aaaah ok bedankt man, welke site is dat trouwens? herken hem maar weet de link niet meerquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:14 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Een sell wall is als er veel coins voor een bepaalde prijs te koop staan. Dat houdt de koers tegen ("muur") omdat er dan veel kopers coins voor die prijs moeten kopen alvorens de koers verder omhoog kan. Als dat toch gebeurt, dus als die coins in rap tempo worden opgekocht en vervolgens de koers er doorheen knalt, wordt de sell wall "opgegeten".
Idem dito andersom, een buy wall waardoor de koers niet makkelijk omlaag kan, en die wordt opgegeten doordat er veel panic sellers hun coins toch gaan dumpen voor die prijs.
Je kunt het aan die getallen "zien" als je de volumes rap omlaag ziet schieten, maar het is beter zichtbaar op een site zoals bitcoinity.org, hier zie je bijjvoorbeeld een sell wall rond de $0.70 per mBTC:
[ afbeelding ]
Die groene en rode lijn zijn de cumulatieve (opgetelde) buy en sell orders.
Koers staat nu nog niet op $0.70 maar zodra dat zover is, en dat verticale rode stuk verdwijnt (zakt omlaag), zie je dat er dus veel lui als een gek die coins aan het kopen zijn voor die prijs.
Bitcoinityquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:40 schreef Beunhazer het volgende:
[..]
Aaaah ok bedankt man, welke site is dat trouwens? herken hem maar weet de link niet meer
quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:36 schreef Lollertrolle het volgende:
Toch maar even in fiat gaan zitten, ik vertrouw die chinezen voor geen meter
Mjaa, die zijn meer dan verdubbeld. Wel prettig als je rond de 9 ingestapt zou zijnquote:
Quark zegtie. jeetjequote:Op vrijdag 20 december 2013 00:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Stacy Herbert is trouwens ook zo bleek als een lijk.
In de nieuwe ep is Bill Still te gast.
Pas bij 15 had ik genoeg vertrouwen om in te stappen, ik verkoop pas op 25quote:Op vrijdag 20 december 2013 06:17 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Mjaa, die zijn meer dan verdubbeld. Wel prettig als je rond de 9 ingestapt zou zijn
Nog steeds niets?quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:05 schreef tralalala het volgende:
En voor degene die zei dat LTC deze week nog boven de 20 zou komen, je had gelijk...
quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:05 schreef tralalala het volgende:
Alles weer omhoog, dat hadden we niet afgesproken!![]()
En voor degene die zei dat LTC deze week nog boven de 20 zou komen, je had gelijk...
nee, de grootste stijging gaat nog komen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:18 schreef Leafeon672 het volgende:
Nog meer mensen hier die bitcoin/litecoin-moe zijn?
maan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
nee, de grootste stijging gaat nog komen.
Toch wel 50/50?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:04 schreef Lollertrolle het volgende:
En raad eens wie LTC op 20 kocht
no biggie, hij gaat weer up.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:04 schreef Lollertrolle het volgende:
En raad eens wie LTC op 20 kocht
Heb al uitgecashed he. Ben opnieuw begonnen met mijn Doge's. T gaat immers om de sport hequote:Op vrijdag 20 december 2013 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
ach boeie voor die 15.ik heb er 60 en blijf er in
En nu hetzelfde met grain?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:12 schreef Mender het volgende:
2 BTC winst gemaakt met Doge. Had 4 BTC kunnen zijn als cryptsy gisteren avond had meegewerkt. Maarja toch mooi uiteindelijk.
Nice gain johquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:12 schreef Mender het volgende:
2 BTC winst gemaakt met Doge. Had 4 BTC kunnen zijn als cryptsy gisteren avond had meegewerkt. Maarja toch mooi uiteindelijk.
Volgens mij worden ze nog niet verhandelt, dus geen drolquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:14 schreef Mender het volgende:
[..]
Heb er een paar dagen geleden wel een paar gemined. Geen idee wat die nu waard zijn.
Teringlijers, hij moet zijn shit gewoon krijgen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:15 schreef lf2 het volgende:
Op forum van bitcointalk leuke discussie in topic over bitfinex.
Iemand had buy order van $1.25*4000 gedaan ltc.
Heel veel stops gingen af en hij kocht alle ltc's op voor een prikkie.
Dag later was alles omgedraaid. Hij had ze niet meer en had Hèt geld terug gekregen. Reden:"Een fout in het systeem. "
Eigenaren van bitfinex claimen dat het een fout is en dat degene niet zo "greedy" moet zijn om andere zo graag te laten verliezen zodat hij kan winnen.
Hij claimt dat het op de verantwoordelijkheid van Exchange moet komen en ze hem het gewoon moeten geven.
Wie heeft gelijk ?
link trouwens?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:15 schreef lf2 het volgende:
Op forum van bitcointalk leuke discussie in topic over bitfinex.
Iemand had buy order van $1.25*4000 gedaan ltc.
Heel veel stops gingen af en hij kocht alle ltc's op voor een prikkie.
Dag later was alles omgedraaid. Hij had ze niet meer en had Hèt geld terug gekregen. Reden:"Een fout in het systeem. "
Eigenaren van bitfinex claimen dat het een fout is en dat degene niet zo "greedy" moet zijn om andere zo graag te laten verliezen zodat hij kan winnen.
Hij claimt dat het op de verantwoordelijkheid van Exchange moet komen en ze hem het gewoon moeten geven.
Wie heeft gelijk ?
Of het nu ethisch verantwoord was of aardig zijn voor de community. Een deal is een deal, sneu van die exchange als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:21 schreef lf2 het volgende:
Then you clearly have no idea what happend yesterday at bitfinex... It is not my problem that the traders that used leveraged positions got a margin call and had to sell everything with a huge loss...
every time I see people getting blinded by their own greediness my heart fills up with sadness....
What you say is blatantly false and you know it.
We had a glitch and we corrected it.
All your theories are just a flash in the pan.
But even if this was true, why the hell would you want to stab Bitfinex in the back?
What is the value of your ethic?
4000 LTC?
Don't you understand what a shame you are making of your reputation?
Don't you see that there must be a point where you stop being a shark and you understand we are a community and only by being nice to each others we can all be successful?
Please think twice before you reply to this post.
Think about what Bitfinex does for you and what you should be doing for Bitfinex.
Beetje kansloze reactie richting de koper eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:21 schreef lf2 het volgende:
Then you clearly have no idea what happend yesterday at bitfinex... It is not my problem that the traders that used leveraged positions got a margin call and had to sell everything with a huge loss...
every time I see people getting blinded by their own greediness my heart fills up with sadness....
What you say is blatantly false and you know it.
We had a glitch and we corrected it.
All your theories are just a flash in the pan.
But even if this was true, why the hell would you want to stab Bitfinex in the back?
What is the value of your ethic?
4000 LTC?
Don't you understand what a shame you are making of your reputation?
Don't you see that there must be a point where you stop being a shark and you understand we are a community and only by being nice to each others we can all be successful?
Please think twice before you reply to this post.
Think about what Bitfinex does for you and what you should be doing for Bitfinex.
And me pocket full of cash..quote:every time I see people getting blinded by their own greediness my heart fills up with sadness....
bullshit.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:31 schreef Amun90 het volgende:
[..]
Weekend sell-off gaat zo van start.
Het is een aparte week geweest, niks is zeker op dit momentquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:31 schreef Amun90 het volgende:
[..]
zoals vorig weekend?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:31 schreef Amun90 het volgende:
[..]
150 winst in totaalquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
altijd omhoogmaar zit nog in LTC ja.
Zodra die onder de 700 komt op Gox gaat de 0.01 bot weer aan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:30 schreef roislecxe het volgende:
De boel is aan de correctie begonnen?
Minimaal. Ik ga er niet aan beginnen. Teveel risico imho.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:30 schreef roislecxe het volgende:
De boel is aan de correctie begonnen?
Zit ook in fiat. Blijft wel even zo heb ik het vermoeden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:31 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Minimaal. Ik ga er niet aan beginnen. Teveel risico imho.
PPCquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:34 schreef robin007bond het volgende:
BTC and PPC are going to rule the world together!
Oh, en heb je daar empirische data voor? Hij is nooit onder de 2 gekomen volgens mij.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
PPC![]()
Een crashje en hij duikt onder de 2.
18 dec op 14.00 ongeveer was hij 1.6quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, en heb je daar empirische data voor? Hij is nooit onder de 2 gekomen volgens mij.Hij zit nu anders wel lekker boven de 5. Tel uit je winst als je hem op 2 zou kopen.
Ach, al die alt-coins crashen altijd met BTC mee. Ik trek me er niet zo veel van aan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
18 dec op 14.00 ongeveer was hij 1.6
Kijk maar hier http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ppcusd
Op de balie?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:39 schreef ZetaOS het volgende:
De Bitcoin krijgt wel een bataljon slechte media over zich heen de laatste tijd hé.
Ik ben zien zo van de conspiracy theorieën en dat soort...maar vandaag lag er gewoon een pak waarschuwing folders voor bitcoin en andere cryptocurrencies op de balie.
Geeft te denken, of de banken wereldwijd dan toch samen een packt hebben.
Oja volgens de folder kunnen er met vrij eenvoudige middelen onbeperkt bitcoins gemaakt worden
Wat speel je daar dan, en hoe?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:36 schreef robin007bond het volgende:
Bitzino is echt verslavend. Ik stop maar nu ik een flinke winst heb.
overheden zijn er niet blij mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:39 schreef ZetaOS het volgende:
De Bitcoin krijgt wel een bataljon slechte media over zich heen de laatste tijd hé.
Ik ben zien zo van de conspiracy theorieën en dat soort...maar vandaag lag er gewoon een pak waarschuwing folders voor bitcoin en andere cryptocurrencies op de balie.
Oja volgens de folder kunnen er met vrij eenvoudige middelen onbeperkt bitcoins gemaakt worden
Mijn inzet is 5.5x gegaan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:39 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Wat speel je daar dan, en hoe?
Je had gisteravond toch ook al 5.5xquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn inzet is 5.5x gegaan.
Let erop dat je winst ook echt zo weer kan verdampen als je overmoedig raakt. Dus tevreden zijn met kleine beetjes en gelijk uitcashen. Die slots is mijn favoriet omdat ik niet zo van de kaartspelen ben. Ik had ook gewoon erg veel geluk.
Oh, dit ging nog over gisteravond.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je had gisteravond toch ook al 5.5x
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn inzet is 5.5x gegaan.
Let erop dat je winst ook echt zo weer kan verdampen als je overmoedig raakt. Dus tevreden zijn met kleine beetjes en gelijk uitcashen. Die slots is mijn favoriet omdat ik niet zo van de kaartspelen ben. Ik had ook gewoon erg veel geluk.
Ik zei nog "don't spread fud dude" tegen de vent van ABN.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
overheden zijn er niet blij mee natuurlijk.
Verstandigquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, dit ging nog over gisteravond.
Vandaag echt maar 0.003 BTC gewonnen en gelijk gestopt omdat ik bang ben het ook weer te verliezen.
Nog een paar weken en je wordt voor een crimineel aangezien.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik zei nog "don't spread fud dude" tegen de vent van ABN.
Zie net dat vannacht is mijn eBay action door eBay gestopt en er af getrapt omdat ik Bitcoins als betaling accepteerde.
Zucht..
Dat laatste klopt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Verstandig
Wel leuk om wat te dubbelen zo
(Nog even zeiken dan: PPC is nu 3.5 en als max 3.6 geweest, dus de winst zou nog steeds minder zijn als wanneer je op de dip alles in LTC had gedouwd)
Ik heb een deel gezet op sealswithclubs.euquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat laatste klopt.
En inderdaad, het is wel heel leuk. Ik kon mijn ogen echt niet geloven. Toen ook nog een koersstijging en voordelig in de crash gekocht. Mijn week kan niet meer stuk.
In April zal ik wel een inval krijgen met het stroom verbruik van die twee TerraMiner IV minersquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nog een paar weken en je wordt voor een crimineel aangezien.
Als je zon huisje hebt zou je de boete best kunnen betalen in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:52 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
In April zal ik wel een inval krijgen met het stroom verbruik van die twee TerraMiner IV miners![]()
[ afbeelding ]
Een plaatje om de gedachte van peper te voorzien.
Haha, ze hebben ook een Linux-client. Dat is wel mooi.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb een deel gezet op sealswithclubs.eu
Pokeren met BTC
niet mijn huis, vriend!quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je zon huisje hebt zou je de boete best kunnen betalen in ieder geval
Zullen we ff een folder maken met de risico's van euro/dollarquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:39 schreef ZetaOS het volgende:
Hoeveel geld werd er ook alweer bijgedrukt...en was hyperinflatie niet imminent?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:59 schreef Ame_thyst het volgende:
we ff een folder maken met de risico's van euro
Te laat, issie al geweest. Hij is weer op zn retourquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:01 schreef brombeer_ het volgende:
BTC over de 700 vandaag? Denk het wel
kort dipje dan naar 900quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Te laat, issie al geweest. Hij is weer op zn retour
Oh verrek ik ziet het. LTC ook al de 21 aangetiktquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Te laat, issie al geweest. Hij is weer op zn retour
Hoop het voor jequote:Op vrijdag 20 december 2013 12:06 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Oh verrek ik ziet het. LTC ook al de 21 aangetikt![]()
Ach daar gaat hij straks gewoon weer overheen
NEIN!quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoop het voor je
van mij mag het weer terug naar eergisteren
Volkomen mee eens dimmak mijn bestequote:Op vrijdag 20 december 2013 12:21 schreef dimmak het volgende:
Ik hoop dat grain nog ff tot 5 Jan van de exchange blijft.
Achter glas is het nog steeds zomerquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:23 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hij had het over die mooie zomer
Haal die 12,5k sell wall eens weg bij LTCquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:25 schreef roislecxe het volgende:
Goedzo LTC, zoek de 12 maar weer op.
Nah, ik laat hem nog ff staan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:27 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Haal die 12,5k sell wall eens weg bij LTC![]()
En los.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
zo door de 650 grens heen en dan daalt ie weer hard
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:23 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Volkomen mee eens dimmak mijn beste
Omdat mensen hun BTC houden. Ze gaan niet mee met panic sellers. Ratio is wedergekeerd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:37 schreef roislecxe het volgende:
Waarom zakt het niet door.
Saai ding.
quote:When EVERYONE agrees something is a bubble, it probably isn't, for a bubble requires that everyone believes it isn't.
Jaweeeel joh, als de boel straks weer echt zakt gaat iedereen in paniek weer meequote:Op vrijdag 20 december 2013 12:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat mensen hun BTC houden. Ze gaan niet mee met panic sellers. Ratio is wedergekeerd.
Klopt. Lekker goedkoop inkopenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jaweeeel joh, als de boel straks weer echt zakt gaat iedereen in paniek weer mee
Of om goedkoper terug te kunnen kopen.
Tot nu is er elke week eigenlijk een enorme crash geweest.quote:
En daarna blijft het laagquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tot nu is er elke week eigenlijk een enorme crash geweest.
Volgende keer koop ik rond de 400/500 in, afhankelijk van de daling, en op 750 de deur weer uit.
Zoiets. Met een beetje geduld kan ik dit bijna risicovrij gedaan worden
(Ervanuitgaande dat hij een 4e keer zal crashen)
Kan, maar not likely gezien de laatste crash en het herstel ondanks dat de grootste afnemer buitenspel staat.quote:
Is ook zo, maar ja, je weet het nooitquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kan, maar not likely gezien de laatste crash en het herstel ondanks dat de grootste afnemer buitenspel staat.
Dat sowieso. Maar ja, door zo te denken kun je er beter niet aan beginnenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:48 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ja, je weet het nooit
Of mensen geloven dat het een bubbel is maar hopen toch te kunnen cashen vanwege de enorme stijging.quote:
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Of mensen geloven dat het een bubbel is maar hopen toch te kunnen cashen vanwege de enorme stijging.
Een sprookjequote:Op vrijdag 20 december 2013 13:04 schreef Cliffie1976 het volgende:
Glijbaan, achtbaan, schommel, noem het maar op!
Welke pool gebruik je?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:21 schreef dimmak het volgende:
Ik hoop dat grain nog ff tot 5 Jan van de exchange blijft.
Hij is wel bezig op mn computertjequote:Op vrijdag 20 december 2013 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je staat niet in de lijst dit keer.
32 Lollertrollequote:Op vrijdag 20 december 2013 13:19 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hij is wel bezig op mn computertje
Gisteren ging je beter, toen stond je nog rond mij.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:22 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Had mn miner maar even opnieuw opgestart voor de zekerheid
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren ging je beter, toen stond je nog rond mij.
Ik bekijk het per coin. Heb gister 75% van mijn doges verkocht, omdat ik niet denk dat het veel hoger gaat dan dit omdat het vooral een hype is. 25% bewaar ik mocht het toch naar de maan gaan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:27 schreef kthxbye het volgende:
Ik zit erover te denken om de helft v/d geminede coins te verhandelen en de andere helft te laten staan in m'n wallet. Nu ook met DOGEs, heb er een zooitje verhandeld, en wil nu 150 k in mijn wallet bewaren en 150k verhandelen.
Hoe kijken jullie hier tegenaan? Voor hetzelfde geld zijn die dingen over een tijdje geen reet meer waard. En dit proces kan zich herhalen voor de volgende coins: Grains, Lotto, etc.
Wat doen jullie ermee?
Ik doe dit met al mijn coins, altijd 25 tot 50% vast houden 'voor het geval dat' en de rest verhandelen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:27 schreef kthxbye het volgende:
Ik zit erover te denken om de helft v/d geminede coins te verhandelen en de andere helft te laten staan in m'n wallet. Nu ook met DOGEs, heb er een zooitje verhandeld, en wil nu 150 k in mijn wallet bewaren en 150k verhandelen.
Hoe kijken jullie hier tegenaan? Voor hetzelfde geld zijn die dingen over een tijdje geen reet meer waard. En dit proces kan zich herhalen voor de volgende coins: Grains, Lotto, etc.
Wat doen jullie ermee?
Dat is wat ik doequote:Op vrijdag 20 december 2013 13:27 schreef kthxbye het volgende:
Wat doen jullie ermee?
27 Lollertrolle 4quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:39 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Sta ik er nu bij? T dashboard van de website wilt niet echt meewerken aan mijn kant
Ik heb al m'n dogecoins gedumpt. Die munt is nu veel waard geworden door de hele hype. Wordt denk ik niet heel veel meer waard, tenzij hij gepumpt gaat worden. Daar ga ik niet meer op gokken. Heb ze vanochtend verkocht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:27 schreef kthxbye het volgende:
Wat doen jullie ermee?
vind ik het te onstabiel voorquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:55 schreef ulq het volgende:
Is er hier iemand die een trade bot gebruikt?
Ik heb er zo'n >350k! Ben benieuwd met wat voor exchange rate ie op exchanges gaat komenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:52 schreef Nattekat het volgende:
930 unconfirmed grain![]()
3000 here we come!
Wat voor hashrate?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:03 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n >350k! Ben benieuwd met wat voor exchange rate ie op exchanges gaat komen
Als je een goeie bot goed ingesteld hebt hoeft dit toch geen rede zijn om geen bot te gebruiken?quote:
Weekend!quote:
doe iets dan....ik wil het tegen overgestelde doen..quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zit ook in fiat. Blijft wel even zo heb ik het vermoeden.
hoezoquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:43 schreef lf2 het volgende:
http://www.bitcoinnews.cz/btc-e-tripple-calc/
deze website is onzin btw
ik heb het getest, je kan helemaal niet 1 bitcoin kopen je kan alleen kopen wat de eerste verkoper verkoopt en soms is dat niet eens genoeg om terug naar bitcoin te gaanquote:
Ja oké dat klopt inderdaad. Omdat het tradingvolume ook relatief verdomde laag is als je kijkt naar de prijzenquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:51 schreef lf2 het volgende:
[..]
ik heb het getest, je kan helemaal niet 1 bitcoin kopen je kan alleen kopen wat de eerste verkoper verkoopt en soms is dat niet eens genoeg om terug naar bitcoin te gaan
hij kijkt naar de goedkoopste order en daarvan gaat ie uit dat het allemaal wel goed zit...maar ja als je niet kan omzetten dan verdien je geen ruk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:52 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja oké dat klopt inderdaad. Omdat het tradingvolume ook relatief verdomde laag is als je kijkt naar de prijzen
Eerst ff terug naar 450.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:02 schreef Jandirk het volgende:
Bitcoin to the moon guys in 2014. Hier nieuwsbericht over overstock.com dat bitcoins gaat accepteren.
http://www.businessinside(...)in-next-year-2013-12
Zou eerlijk zijn als al die panic sellers de coins aan de mensen geven die de coin wel vertrouwen en tegenslag na tegenslag hebben doorstaan. BTC op naar de 5000$!!
BUY SELL CRASH TO THE MOONquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:06 schreef Beunhazer het volgende:
Worden die mensen in de trollbox er niet moe van om serieus elke seconde van de dag CRASH!, SELLLLL, BUUYYYYY te roepen.
Dank! Awesome!quote:
Dat mocht ik willenquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je 10k in één keer had
Lottocoin zou vandaag op Cryptsy komen te staanquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:00 schreef Maxbet het volgende:
Terug, nog belangrijke dingen die ik heb gemist?
Die wist ik al ja, ben benieuwd naar de prijsquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:02 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Lottocoin zou vandaag op Cryptsy komen te staan
To the mooonnnquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:02 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog terug nattequote:Op vrijdag 20 december 2013 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Zucht... ik hou niet van de onzekerheid. In een pool kon in tenminste nog zien of het werkte.
Lekker, ik nog meerquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Die wist ik al ja, ben benieuwd naar de prijs
Heb nog ~125k in mijn wallet
Iets meer dan de helft weg gedaan op 147, de rest blijft nog even in de wallet voor het geval dat.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:05 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Lekker, ik nog meerHeb jij ook al je DOGEs al geloosd? Ik heb een sell order op 150 staan,,,
Heb je er zoveel vertrouwen inquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Iets meer dan de helft weg gedaan op 147, de rest blijft nog even in de wallet voor het geval dat.
Mwah, heb nu bijna 0.45BTC voor 48 uur minen. Kan het me wel veroorloven om de rest nog even aan te houden. De community rond Doge lijkt alleen sterker te worden.quote:
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:12 schreef kthxbye het volgende:
Is er een manier om eenvoudig updates van bijv. Cryptsy te zien? Op hun site hebben ze geen news-updates pagina geloof ik. Twitter is zo onoverzichtelijk
Dat was een leugen stond er ergensquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:02 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Why? Ik zit nu even die Twitter feed te bekiken (daar kondigen ze dus de nieuwe coins aan), en daar staat dat ie vanwege maintenance de markt offline heeft gehaald.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Ik wacht trouwens nog steeds op het moment dat ze CENT/Pennies er terug op gaan zetten.
Klopt, maar dat is al een tijdje zo nu.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:15 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Why? Ik zit nu even die Twitter feed te bekiken (daar kondigen ze dus de nieuwe coins aan), en daar staat dat ie vanwege maintenance de markt offline heeft gehaald.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:16 schreef Mortaxx het volgende:
70515: I heard that the Dutch are voting for Wilders, he wants litecoin and tulips as a main dutch currency!
mortaxx gedraag je in die chatquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:16 schreef Mortaxx het volgende:
70515: I heard that the Dutch are voting for Wilders, he wants litecoin and tulips as a main dutch currency!
Shoutout gedaanquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:17 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
mortaxx gedraag je in die chat
Echt geen moment gedacht dat dit zou gebeuren bij deze coin, onvoorstelbaar. Met name omdat ik meer dan een miljoen doges hadquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mwah, heb nu bijna 0.45BTC voor 48 uur minen. Kan het me wel veroorloven om de rest nog even aan te houden. De community rond Doge lijkt alleen sterker te worden.
Voor hoeveel heb je ze weggedaan dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:19 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Echt geen moment gedacht dat dit zou gebeuren bij deze coin, onvoorstelbaar. Met name omdat ik meer dan een miljoen doges had
Gemiddeld zo`n 0.6BTC voor alles.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je ze weggedaan dan?
De maan?quote:
Ik zal je zeggen wanneer ik inkoop, ik ben goed geworden in buy high, sell low.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:26 schreef roislecxe het volgende:
Hoi, weet iemand wanneer het precies gaat zakken, dan hoef ik niet steeds te kijken.
Groentjes Josefien.
Ergens tussen kerst en oud & nieuw komt er weer een flinke crash. Van $1300 naar $1000.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:26 schreef roislecxe het volgende:
Hoi, weet iemand wanneer het precies gaat zakken, dan hoef ik niet steeds te kijken.
Hoi josefien. Ik heb wel iets wat stijgt op dit momentquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:26 schreef roislecxe het volgende:
Groentjes Josefien.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoi josefien. Ik heb wel iets wat stijgt op dit moment![]()
![]()
Gr gr
Maar het is nu pas 675. Stijgt het voor die tijd nog naar 1300 dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:28 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Ergens tussen kerst en oud & nieuw komt er weer een flinke crash. Van $1300 naar $1000.
Kun je dan niet beter zeggen wanneer je niet kooptquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:28 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen wanneer ik inkoop, ik ben goed geworden in buy high, sell low.
Zit nog met $2000 van toen ik verkocht @ $520.
Nee, want je wil weten wanneer hij zakt, als ik zeg wanneer ik niet koop blijft hij nog stijgen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter zeggen wanneer je niet koopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |