ok.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
Erwin Olaf is een smerige kutlul.
Jij werkt zeker ook in de it.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
Ik vond Pauw en Witteman ook te veel op de hand van Olaf. Bert Brussen werd neergezet als heel erg, terwijl Olaf iemand in zijn gezicht spuugde.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
Ik weet verder niet wie hij is, maar op basis van alleen de zapservice vind ik hem ook een kutlul.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
Is gewoon smerig, kun je het verbaal niet winnen ga je dat doen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vond Pauw en Witteman ook te veel op de hand van Olaf. Bert Brussen werd neergezet als heel erg, terwijl Olaf iemand in zijn gezicht spuugde.
Ja, en zo'n Bert Brussen moet je ook in de context van internet/twitter zien. Iedereen kankert wat en hoe serieus nemen we elkaar?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is gewoon smerig, kan je het verbaal niet winnen ga je dat doen.
Is kutlul je nieuwe stopwoordje? Zo ja, wat betekent het?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:50 schreef Martinello het volgende:
Ga Zalm nog even aan de tand voelen over zijn DSB-tijd.
Lul, maar nog kutter dus een kutlul.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is kutlul je nieuwe stopwoordje? Zo ja, wat betekent het?
Ik moet altijd aan een omgebouwde vrouw denken bij dat woordquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Lul, maar nog kutter dus een kutlul.
Het klinkt zoiets als manvrouw, zonregen, fietsauto...quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Lul, maar nog kutter dus een kutlul.
iets met een wens en een vader en een gedachte ofzo....quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan een omgebouwde vrouw denken bij dat woord
Neequote:Op vrijdag 20 december 2013 23:54 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
iets met een wens en een vader en een gedachte ofzo....
nee hr grapje <3
Jij hebt ook gewoon zitten janken toen ie verdronk bij die zinkende boot.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
Dwergwerpen
Leonardo vond ik vroeger echt helemaal niks. Maar nu vind ik hem toch best goed eigenlijk.
Nee DAAR vond ik hem dus nog helemaal niks.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij hebt ook gewoon zitten janken toen ie verdronk bij die zinkende boot.
Waarom? Omdat -ie dwergwerpen aanmoedigt?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
Dwergwerpen
Leonardo vond ik vroeger echt helemaal niks. Maar nu vind ik hem toch best goed eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |