quote:Op donderdag 19 december 2013 23:36 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben verhuisd. En het internet doet het niet mn kamer, dus moet ik nu in de algemene woonkamer zitten, dat is wel behelpen
. Degene die hier al zit heeft nooit van oordopjes gehoord oid.
Kan ik niet!quote:
Mooi! Je had een vastendag toch, gister?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:49 schreef An24 het volgende:
En verder: het was een goede dag vandaag
Uhhhh, nee. Dat klinkt vies inderdaad. Lijkt me nergens voor nodig, los van het vasten blijf ik lekker normaal eten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:34 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[..]
Mooi! Je had een vastendag toch, gister?
Ben je ook al aan de kopjes koud water met wat aardappelzetmeel? (Nieuwste rage in paleoland: resistant starch.)
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:36 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben verhuisd. En het internet doet het niet mn kamer, dus moet ik nu in de algemene woonkamer zitten, dat is wel behelpen
. Degene die hier al zit heeft nooit van oordopjes gehoord oid.
Waarom moet je iedere week over gevoelens praten?quote:Op vrijdag 20 december 2013 06:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Dat klinkt vies sigme.
Dat van die persoonlijke noot op werkdingen herken ik heel erg, moet elke week over gevoelens praten. Dat hoort er nu eenmaal bij, ik wist het van tevoren en ik sleep me er braaf doorheen. In jouw vak vind ik het... Anders
Gister etentje gehad van mn oude werk, was erg gezellig iedereen weer te zien enzo. Wel een korte nacht gehad.
wij moeten het om te leren om te gaan en goed te reageren op de emoties van de patient. Zelfinzicht wordt daarbij belangrijk gevonden. Het is op zich wel op een constructieve manier.quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom moet je iedere week over gevoelens praten?
En nog sterker, waarom moet sigme iedere week over gevoelens praten?
Het kan m.i. overigens geen kwaad om elkaar ook persoonlijk wat beter te leren kennen. Als je weet wat een ander drijft is het makkelijker om goed samen te werken.
Ja, ik zit vol goede ideeën. Uitvoering wil nog wel eens voor problemen zorgen.quote:
Is erg lekker. Ik gooi het ook weleens gewoon door de koffie heen. Heb ik wat te kauwen tijdens het koffiedrinkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:06 schreef sigme het volgende:
Gemberwortel in de koffie moet volgens mij wel kunnen, loveli!
Beterschap! Er gaat van alles rond blijkbaar. Ik was gisteravond ook ineens niet fit, had het zelfs koud. Dus toch maar niet gaan sporten, ben lekker op de bank gaan liggen en fruit gegeten. En vandaag ben ik weer fit! Dus gewoon even de tijd nemen om uit te ziekenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is erg lekker. Ik gooi het ook weleens gewoon door de koffie heen. Heb ik wat te kauwen tijdens het koffiedrinkenNOg beter met slagroom.
Bah, ben aan het WOGgen. Als ik nou gewoon mijn werk zou afmaken, kan ik me in bed storten, want ben nog steeds ziekjes.
Nee het 'ik had eng gedroomd dus ging ik eten in bed en BZV kijken'-principequote:Op vrijdag 20 december 2013 12:39 schreef loveli het volgende:
Het "ik ben slank dus ik kan het me permiteren"-principe?
Da's ook bewegingquote:
True story! Ik ga gewoon heel de dag zwaaien voortaanquote:
vertel even wat jij ook al weer van plan was?quote:
Intermittend fasting. 2 dagen op 500 kcals in de week, verder eten wat je wilt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
vertel even wat jij ook al weer van plan was?
Hmmm, dat gaat mij wat te ver.. heb het ook niet nodig geloof ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Intermittend fasting. 2 dagen op 500 kcals in de week, verder eten wat je wilt.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hmmm, dat gaat mij wat te ver.. heb het ook niet nodig geloof ik.
Ik ben kapot, vreselijk moe en ik was gevallen op de trap naar boven op mijn voorhoofd...en het ettert
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:48 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij is m'n keuze qua nieuwe werkgever heel goed geweest![]()
en een
/Op z'n plek
en een
/Op z'n plek
Koesje op je hoofd!quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ben kapot, vreselijk moe en ik was gevallen op de trap naar boven op mijn voorhoofd...en het ettert
en een
/Op z'n plek
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:29 schreef V1z0R het volgende:
Morgen, PhaidraGa dat systeem ook maar invoeren denk ik. Woon in een centrum met supermarkten op loopafstand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]simpelste en meest effectieve maatregel die er is.
Helemaal nu ik vlakbij de supermarkten woon is het makkelijker. Als er dan mensen langskomen weet ik dat voor 21u wel en kan ik nog even langs de super om wat in huis te halen en zo niet dan heeft de visite gewoon pech en dan moeten ze het doen met olijven, gerookte zalm of garnalen want dat heb ik altijd wel in huis.
(ik zou blij zijn als dat voorgeschoteld zou worden maar in m'n omgeving zijn ze toch meer van de chips of worst e.d.)
Deze week 60 uur gewerkt, dus niet bijgelezen. Belangrijke dingen gemist?
Nu schoonmaken, jeuj!...
^^quote:
Coco is zwanger of d'r brommerhelm heeft ze misplaatst.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:07 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Ga dat systeem ook maar invoeren denk ik. Woon in een centrum met supermarkten op loopafstand.
Deze week 60 uur gewerkt, dus niet bijgelezen. Belangrijke dingen gemist?
Nu schoonmaken, jeuj!...
Dat. Pfffffquote:
Whehe. Uitgaande van het eerste, gefeliciteerd Coco!quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Coco is zwanger of d'r brommerhelm heeft ze misplaatst.
Hopelijk gaat het vandaag alweer wat beter! Heb je volgende week vrij of alleen met de kerst?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is erg lekker. Ik gooi het ook weleens gewoon door de koffie heen. Heb ik wat te kauwen tijdens het koffiedrinkenNOg beter met slagroom.
Bah, ben aan het WOGgen. Als ik nou gewoon mijn werk zou afmaken, kan ik me in bed storten, want ben nog steeds ziekjes.
Buikspieren.. Ik meen me te herinneren dat ik die ooit had. Ergens.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:28 schreef Probability het volgende:
Ik stond vanochtend op: super sexy strakke buik en onder zag je ook m'n buikspieren.
Maar toen had ik nog een Bossche bol, 3 custardcakejes en 6 koffiewaffels over en nu lijk ik 5 maanden zwanger
Klinkt pijnlijk! Heb je nu wel op zn minst een indrukwekkende blauwe plek of bult?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen/lezenquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:48 schreef V1z0R het volgende:
en een
/Op z'n plek
Klein maar fijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook blij, heb het internet in mn kamer aan de praat gekregen (het helpt wel als je het netwerk de kans geeft zelf een IP te kiezen ipv thuis je uni-IP te gebruiken) en vind het heerlijk dat ik nu een plekje écht voor mezelf heb
. Ondanks dat de doorsnee hotelkamer groter is. Wat zeg ik, dit wás een hele kleine hotelkamer voordat het een studentencomplex werd
.
Ik ben voor geen enkel cadeautje de stad in geweest. Hoera voor o.a. Hema/V&D/NextDirect/Boohoo/Zinzi-onlinequote:Op zaterdag 21 december 2013 13:13 schreef An24 het volgende:
Net de laatste cadeautjes gehaald. Mijn geduld werd flink op de proef gesteld![]()
Dat laatste lijkt me bijzonder pijnlijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Coco is zwanger of d'r brommerhelm heeft ze misplaatst.
Dixit!quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:34 schreef DavetheNL het volgende:
Dank je Coco.
An24: Dat restaurant heeft echt geweldige gerechten! sterkte met kiezen haha.
Iemand een leuk idee voor een gezelschapsspel? Ga dinsdagavond met een groepje spelletjes spelen bij mij thuis en heb buiten Kolonisten, Risk en Monopoly (rotspel..) niets in huis. Wil wel eens wat nieuws.
Die spellen zien er leuk uit! Even kijken welke ik ga kopen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dixit!Maar die vindt mijn vriend stom dus misschien slechte aanrader
Ticket to Ride is trouwens geniaal! Aanradertje.
Ik ga heerlijk op veel groentes. Net 500gr bloemkool naar binnen gewerkt. Mijn lijstje loopt in de soep want we gaan zo film kijken dus die smoothie word hem niet. Ach, lekker belangrijk. Neem wel een broodjequote:Op zaterdag 21 december 2013 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekkerl ijstje Q,jij gaat ook goed op veel groente he?
Heb nu een hele nare donkere etterende hoofdwond ja.
Lijst hier
O boterham smeerkaas, beschuit stukje banaan en bruine suiker, beker melk
L liter kppensoep ,met 1 kippendij en veel groente, cracker smeerkaas, 2 kommen magere kwark met banaan en bruine suiker
T's verjaardag 2 bier, monchoutaart met slagroom, plak leverworst, toastje met brie, toastje met gerookte zaom en 1 met filet americain, handje borrelnnoten, druiven, mandarijn, ,
D wortels, sperziebonen,kabeljauw, aardappelpurre
T zoute stokjes en cola-berenburg
Mits met het juiste gezelschap: weerwolven! Oh spuit 11, dat zei loveli ook alquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:34 schreef DavetheNL het volgende:
Dank je Coco.
Iemand een leuk idee voor een gezelschapsspel? Ga dinsdagavond met een groepje spelletjes spelen bij mij thuis en heb buiten Kolonisten, Risk en Monopoly (rotspel..) niets in huis. Wil wel eens wat nieuws.
Munchkin!quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:34 schreef DavetheNL het volgende:
Dank je Coco.
OMG... hertenbiefstuk, de selectie van salade, tonijn en kabeljauw...quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:25 schreef An24 het volgende:
Ja coco, goed idee, online shoppen. Ben alleen zo druk geweest dat ik daar de tijd niet voor heb genomen. Volgend jaar ga ik het anders doen![]()
Maar nu eerst: mijn afstudeer etentje![]()
What to choose![]()
http://www.restaurantvanderdussen.nl/menu
Het is geworden:quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
OMG... hertenbiefstuk, de selectie van salade, tonijn en kabeljauw...
hazelnoot en schuim..
Dat zou ik doen
quote:Heeft u een feestje of iets anders leuks dat je wilt laten verpesten?!
Bel Vaiz!
Domme, platte, veelal seksistische humor en dooddoeners!
Tegen extra betaling ook ongepaste naaktheid beschikbaar, gegarandeerde kots-in-de-mond-garantie!
Ik kan je de "asociale buttler" pakket aanbieden. Ik loop dan rond met een uitermate dure fles wijn (prijs niet inbegrepen) en een buttplug in m'n poepert waar ik de gasten een glas wijn aanbied en ik bij een "ja" antwoord met "dikke pech, kippen van de leg". Vervolgens neem ik een slok van de fles en laat een scheet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb je nog zin een verjaardag op te leuken?
2x de helft + knaak en bossie wortels.quote:Op zondag 22 december 2013 01:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat zijn je voorrijkosten naar utrecht?
Slecht, ik heb gemengde gevoelens, ergens tussenquote:Op zondag 22 december 2013 05:25 schreef the85mc het volgende:
Ik vind het echt niet normaal hoe vrouwen met mannen omgaan. Ik ben geen ding ofzo. Of misschien word ik te oud voor dat soort dingen. /evenvanmeafschrijven
Zag je er zo sletterig uit dan?quote:Op zondag 22 december 2013 05:25 schreef the85mc het volgende:
Hoi, aparte dag hier.. Eerst even gesport in de sportschool. Ging lekker.
Had daarna 3e date, was gezelligontdek nieuwe leuke kanten van haar en begin haar steeds leuker te vinden
Daarna had ik afstudeerborrel, nog steeds leuk en daarna de stad in. Echt toen ik ging stappen binnen zo ongeveer een uur ben ik 3x aangerand, dat sloeg echt nergens op.. De eerste zat tegen me aan te rijen, en ik vroeg of ze wat wilde zeggen. Ze keek alsof ze water zag branden toen ik dat vroeg.. WTF..
Ik vond het echt niet leuk vanavond. Ik vind dat echt raar, ik zie mezelf gewoon als average, niet meer, niet minder.
Ik vind het echt niet normaal hoe vrouwen met mannen omgaan. Ik ben geen ding ofzo. Of misschien word ik te oud voor dat soort dingen. /evenvanmeafschrijven
Ja, het is echt te grappig om daar nuchter heen te gaan om het principe low life paringsritueel te aanschouwen.quote:Op zondag 22 december 2013 10:33 schreef the85mc het volgende:
Nee niet eens.. De kosten koper is wel een 'bijzondere' tent haha. Gister was ik in de hofman.
Ben wel echt moe, maar toch al echt wakker. Ga denk ik zo maar even sporten
Postenquote:Op zondag 22 december 2013 16:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, het is echt te grappig om daar nuchter heen te gaan om het principe low life paringsritueel te aanschouwen.![]()
Hee Q, wat doe jij hier nou?
What happend toquote:
Ik heb al de hele dag gezwaaidquote:Op zondag 22 december 2013 16:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
What happend to??
Wat een bijzondere namen 85
quote:Op zondag 22 december 2013 14:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Zag je er zo sletterig uit dan?
Hahaha, ja tuurlijkquote:Op zondag 22 december 2013 14:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Zag je er zo sletterig uit dan?
Bijzondere mensen kom jij tegenquote:Op zondag 22 december 2013 17:56 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hahaha, ja tuurlijkAlhoewel, misschien wel een beetje
![]()
De vriendin van een vriend van me trok gister ineens mijn overhemd met drukknopen los midden in die tent. Had ze altijd al een keer willen doen![]()
Ik had redelijk wat gedronken, maar als ik er aan terugdenk was het best wel een rare avond...
Nouja misschien moet ik het maar als compliment zien.
In een zekere toestand naar het janskerkhof oid en niet al te bezet eruitzien en jou lukt dat ookquote:Op zondag 22 december 2013 18:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bijzondere mensen kom jij tegen![]()
Of misschien heb ik maar een saai bestaan, kan ook
Ik heb de zilveren lepel pastaquote:Op zondag 22 december 2013 20:19 schreef Skoap het volgende:
Oeh de zilveren lepel
Ik was gisteravond rond kwart voor 7 bij de A.h. De hele winkel was net bijgevuld en het was ook heerlijk rustig
Spel was geniaal, ver z'n tijd vooruit!quote:Op zondag 22 december 2013 21:42 schreef DavetheNL het volgende:
Wheh, Moest MevrouwPuff en V1z zijn.. Was te enthousiast denk ik, geh![]()
Krijg zo wel zin in de kerst. Overhemd met giletje aan, gaat mooi worden!
/niet foute kersttrui-boksquote:Op zondag 22 december 2013 21:42 schreef DavetheNL het volgende:
Wheh, Moest MevrouwPuff en V1z zijn.. Was te enthousiast denk ik, geh![]()
Krijg zo wel zin in de kerst. Overhemd met giletje aan, gaat mooi worden!
quote:Op zondag 22 december 2013 22:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Spel was geniaal, ver z'n tijd vooruit!
Ik ga met m'n zus dit keer het eten verzorgen voor kerst. We hebben niet echt een goede historie van goed samenwerken
/niet foute kersttrui-boks terugquote:Op zondag 22 december 2013 22:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
/niet foute kersttrui-boks
Overhemd, rest ook gewoon netjes, knoopjes kunnen los op 't eind
Ga klussen in huisquote:Op maandag 23 december 2013 08:11 schreef smitjew het volgende:
Iemand tips om love handels weg te krijgen ?
quote:Op maandag 23 december 2013 08:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ga klussen in huis
Vanmorgen op de weegschaal gaan staan, 74.6. Eindelijk onder de 75 kg![]()
Nou weer wat netter eten de komende tijd
Beter voer eten en meer bewegen.quote:Op maandag 23 december 2013 08:11 schreef smitjew het volgende:
Iemand tips om love handels weg te krijgen ?
Of op tijd naar bed, ik word altijd koud als ik erg moe benquote:
werkt tot een puntquote:
Ben je al begonnen op je nieuwe plekje?quote:Op maandag 23 december 2013 15:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Of op tijd naar bed, ik word altijd koud als ik erg moe ben
Wij vieren het de 24e (heiligenabend) met de familie (op z'n laatst om 20.00 uur naar huis want nog 2,5 uur rijden) en 1e kerstdag zitten we weer in de auto op weg naar ons vakantiehuisje (vandaar restjesdag). Aldaar gaan we ons te buiten aan strandwandelen, bankhangen, wilde konijntjes kijken, eten.quote:Op maandag 23 december 2013 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Eerste kerstdag ga ik gewoon werken en daarna gewoon warm eten maken, spruitjes met bieten, lever en aardappelpurre.
2d kerstdag gpourmetten met 15 man... bah!
Gelukkig moeten we om 20.00 weer weg, lief heeft nachtdienst en ik de volgende dag weer vroeg. Heerlijk
Dat klinkt goed, ga ik eens proberen!quote:Op maandag 23 december 2013 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier ook even plaatsen want erg lekker (kan natuurlijk ook zonder kaas) men neme een groot chineze kool blad, leg er een stuk witvis op met zout/peper/dille/kerrie met daarop een paar flinterdun gesneden palkjes rode peper en rauwe knoflook en verse sjalot, citroentje, paar plakken kaas. Daarop weer een groot blad chineze kool (pakketje dus).
In de oven 200 graden tot gaar... 20 tot 30min ofzo... ,
Thnx. Uiteindelijk is die T tussen lunch en D veranderd naar niks. Zat bij de DA. Wel wat blokjes kaas gesnaaid, die kwam ik onderweg tegenquote:
Good busyquote:Op maandag 23 december 2013 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx. Uiteindelijk is die T tussen lunch en D veranderd naar niks. Zat bij de DA. Wel wat blokjes kaas gesnaaid, die kwam ik onderweg tegen
En mijn smoothie laat ik ook maar zitten, geen zin in, teveel moeite, dat is een appel geworden
Wel iets/grotendeels genoeg, wat wil je weten?quote:Op maandag 23 december 2013 21:45 schreef Qwea het volgende:
Volgens douche-eendje hebben jullie verstand van wheypoeder?
Nope, 2 januari. Heb er wel zin inquote:Op maandag 23 december 2013 17:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben je al begonnen op je nieuwe plekje?
Uitverkoopquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:56 schreef loveli het volgende:
Net 3 vensters met uitverkoopjurkjes weggeklikt
*dwangbuis zoekt*
Ah! Dan ligt het niet aan mijquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb niet gevast gister en vind 't ook erg lekker klinken An! Op die ui na ;-)
waar is die taart?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Ah! Dan ligt het niet aan mij![]()
Sterkte loveli![]()
Zo maar eens mijn dessert taart bakken. Op de dag zelf wordt wat krapjes
Lekker!!quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Die staat af te koelen op mijn aanrecht![]()
Straks nog even de chocoladecreme maken en versieren
Dan is de vraag, waar staat dat aanrechtquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Die staat af te koelen op mijn aanrecht![]()
Straks nog even de chocoladecreme maken en versieren
Nu ga ik je dus echt niet meer vertellen waar mijn aanrecht staatquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dan is de vraag, waar staat dat aanrecht
Ik ga morgen eens voor mijn ouders koken, mijn zus doet voorgerecht en ik doe hoofd. Ik denk dat het kip met honingsinaasappel glazuur uit de oven wordt met een stamppotje van rode kool, peen en rozijnen. Maar ik zit te denken wat we als nagerecht kunnen doen. Het is allemaal vrij zoetig, dus misschien is iets fris wel lekker. Of juist iets nog zoetersIk kan natuurlijk ook chocolademousse maken..
Dus iemand nog goede tips voor een nagerecht?
Spannonddd!quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:01 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Nope, 2 januari. Heb er wel zin in
Ja, zeker fijn! Wel nieuwe locatie, maar dat overleven we ook wel weer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:03 schreef _aurum_ het volgende:
Fijn dat je nog wat langer door kan werken GB!
Ik ga voor kerst een boomstam maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |