SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! [i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Net als bij de Top2000 vorig jaarquote:Op donderdag 19 december 2013 22:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Straks is 5000 niet #5000 maar eigenlijk #5001!
Nee.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Straks is 5000 niet #5000 maar eigenlijk #5001!
De Afrikaanse..?quote:
Dank Lama.quote:
Ja vond ik ookquote:
Nu even niet..quote:Op donderdag 19 december 2013 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie jij ook eens hoe dat er nou uitziet, van dichtbij
Dikke doei.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:14 schreef Lamabal het volgende:
Mensen, ik ben weg.![]()
WAT EEN TUSSENSTAND!1!!!!!EINZ
Hoezo?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Snowballed is hier niet blij mee.
Dag hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 22:14 schreef Lamabal het volgende:
Mensen, ik ben weg.![]()
WAT EEN TUSSENSTAND!1!!!!!EINZ
Dikke faalquote:Op donderdag 19 december 2013 22:14 schreef Uccie het volgende:
Met een zwarte stift een zwarte boxer signeren
Wat is erquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 19 december 2013 22:15 schreef Vlindur het volgende:
Welterusten
Sjonge. Vroegah zat ik dit wel tot een uur of *laat* uit.
Maar toen had ik nog geen koters
Het spijt me, geef mij aub input voor een komende TT.quote:
Vannacht was 5 uur idd... (ik heb een hekel aan kids....quote:Op donderdag 19 december 2013 22:15 schreef Vlindur het volgende:
Welterusten
Doe iets SR gerelateerds?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het spijt me, geef mij aub input voor een komende TT.
Trustequote:Op donderdag 19 december 2013 22:15 schreef Vlindur het volgende:
Welterusten
Post #177 van dit topicquote:Op donderdag 19 december 2013 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WAT EEN TUSSENSTAND WAT EEN TUSSENSTAND!!!!quote:
Beetje dikke faal. Zie je echt niks van dusquote:Op donderdag 19 december 2013 22:14 schreef Uccie het volgende:
Met een zwarte stift een zwarte boxer signeren
Dionne Staxtopicquote:Op donderdag 19 december 2013 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja zoiets inderdaad!quote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WAT EEN TUSSENSTAND WAT EEN TUSSENSTAND!!!!
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef FritsFlits het volgende:
Waarschijnlijk wordt die handtekening pas zichtbaar met een Uv-lamp
Nog altijd meer dan PSVquote:Op donderdag 19 december 2013 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.quote:
Zijn telefoonnummer?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:17 schreef Snowballed het volgende:
Wat zet ie er eigenlijk op..? Jan Smit was here..?
Epileer..?quote:
Ja niet dus, lekker pluizig.quote:
Buis bied wel meer dan duizend...quote:
zo doen mijn honden dat ook samenquote:
Mama appelsap...quote:
JONGE PIENJO kaap jij de volgende TT even graag. Dankje skatjequote:
HELLOquote:
Zout 'ns op.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
JONGE PIENJO kaap jij de volgende TT even graag. Dankje skatje
quote:
VI. Door Johannes.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef FritsFlits het volgende:
Volgende TtT wordt waarschijnlijk "kaap VIII"
kaapverdiequote:Op donderdag 19 december 2013 22:24 schreef FritsFlits het volgende:
Volgende TtT wordt waarschijnlijk "kaap VIII"
Dat past wel meer bij Gerards eetcafe idd..quote:
Dan was dat jongetje z'n hoofd allang ingeslagen.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:25 schreef FritsFlits het volgende:
Als Home Alone realistisch was geweest, was het een korte film
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:26 schreef Snowballed het volgende:
YYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo ziet hij er RL wel uitquote:Op donderdag 19 december 2013 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan was dat jongetje z'n hoofd allang ingeslagen.
quote:
Zolderkamer enzo...quote:
De kerstgedachtequote:
Ik ben niet thuis dus dat wordt hem nog niet. Later vanavondquote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
JONGE PIENJO kaap jij de volgende TT even graag. Dankje skatje
NLRolf is een leuk accountquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:27 schreef Stuart het volgende:
Beast, wat is Google leuk als je "Christmas' intikt
Ja hequote:Op donderdag 19 december 2013 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NLRolf is een leuk account
Dan zie ik hem morgen ochtend welquote:Op donderdag 19 december 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis dus dat wordt hem nog niet. Later vanavond, een speciale Luna-TT
pareltjes! allemaal!quote:
Nu vooral veel herrie...quote:
Ik vind @tamarageense wel leukerquote:
weet ik niet die heeft mij geblockedquote:Op donderdag 19 december 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind @tamarageense wel leuker
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:28 schreef Uccie het volgende:
Had iemand deze al gezien https://www.marktplaatsve(...)-deeltjesversnellera
stiekem wat eigen deeltjes toevoegenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:28 schreef Uccie het volgende:
Ik kan haar ook niet volgen helaasquote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
weet ik niet die heeft mij geblocked
ze kon de NLRolf pwnage niet aan denk ik
Erin plassenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
stiekem wat eigen deeltjes toevoegen
Ze unblockte mij dezelfde avond nogquote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
weet ik niet die heeft mij geblocked
ze kon de NLRolf pwnage niet aan denk ik
quote:
Tofquote:Op donderdag 19 december 2013 22:28 schreef Uccie het volgende:
Die is wel heel tofquote:Op donderdag 19 december 2013 22:28 schreef Uccie het volgende:
Altijd.quote:
A botte and a cork....quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:31 schreef wolfrolf het volgende:
hoi rock liefje
je hebt beth ditto gemist man
gemist, gemist......nee, niet gemist. ik zat lekker te lachen bij Katinka Poldermanquote:Op donderdag 19 december 2013 22:31 schreef wolfrolf het volgende:
hoi rock liefje
je hebt beth ditto gemist man
EEEEEEY jim.... I got to tell you something jim...quote:
Kleine koketten?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gemist, gemist......nee, niet gemist. ik zat lekker te lachen bij Katinka Polderman
Mooien plaatjen hequote:
klein en koket...nee, daarin moet ik een spelbreker zijn.quote:
Nee hij doet gewoon al een uur over dat sapje.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:33 schreef richolio het volgende:
Is mijn stream nou ineens zo ver terug gespoeld of wordt het herhaald? Want ze drinken nu dat bietensapje pas weer
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hij doet gewoon al een uur over dat sapje.
Valt tegenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef richolio het volgende:
FirestarterHarde shit. Hoop de Prodigy ooit nog live te zien
18jr geleden een keer gezienquote:Op donderdag 19 december 2013 22:35 schreef richolio het volgende:
FirestarterHarde shit. Hoop de Prodigy ooit nog live te zien
Ik heb ze nog nooit live gezienquote:Op donderdag 19 december 2013 22:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat was me wat tijdens Pinkpop 2010
Dit ja...quote:Op donderdag 19 december 2013 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Live is veel 'herrie' en teveel MC, imho
Ik stond vooraan. Middenin een moshpit. Zag het niet aankomenquote:
Au!quote:Op donderdag 19 december 2013 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik stond vooraan. Middenin een moshpit. Zag het niet aankomen
Ik stond ook vooraanquote:Op donderdag 19 december 2013 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is goedquote:Op donderdag 19 december 2013 22:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan zie ik hem morgen ochtend wel
Oh misschien maakte het uit dat ik ze in een zaal gezien heb. Ik denk paradiso maar ik weet het niet zeker.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stond ook vooraan
Rock Werchter
Mijn nieuwe shirt was in een half uur versleten
Gelukkig stonden er nog wat vriendinnen van jongens die me eruit hebben gered.quote:
Ik heb ooit een crowdsurfer vol op mijn nek gehad...dat was ook redelijk pijnlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 22:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelukkig stonden er nog wat vriendinnen van jongens die me eruit hebben gered.
Geen idee, maar klinkt aannemelijkquote:Op donderdag 19 december 2013 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh misschien maakte het uit dat ik ze in een zaal gezien heb. Ik denk paradiso maar ik weet het niet zeker.
Hahahaquote:Op donderdag 19 december 2013 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, vond Keith altijd een beetje overrated, maar goed hij maakt wel show.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, maar klinkt aannemelijk
Hoe dan ook, Liam is een held
Herrie draaien ze niet op 3.quote:
Overdaad schaadtquote:Op donderdag 19 december 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, vond Keith altijd een beetje overrated, maar goed hij maakt wel show.
lekker he?quote:
Lijkt me ook best wel apartquote:Op donderdag 19 december 2013 22:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar wel tof om een keer meegemaakt te hebben
Heerlijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Minthyquote:
Hoi Mintquote:
en dan die toeterquote:Op donderdag 19 december 2013 22:43 schreef noodgang het volgende:
Er gebeurt iets vreemds, Giel is goed aan het draaien
Ja hij bepaalt nu niet welke plaatjesquote:Op donderdag 19 december 2013 22:43 schreef noodgang het volgende:
Hij gaat wel los idd... en dan gaat ie ook wel ff door ....quote:Op donderdag 19 december 2013 22:43 schreef noodgang het volgende:
Dat hoor ik de laatste tijd vaker, zal me er eens in gaan verdiepen!quote:Op donderdag 19 december 2013 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Minthy![]()
![]()
![]()
jij moet eens wat van Katinka Polderman opzoeken. vind je misschien wel leuk
Zo mag hij nog wel een tijdje doorgaanquote:Op donderdag 19 december 2013 22:44 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hij gaat wel los idd... en dan gaat ie ook wel ff door ....
HIer zou ik anders wel goed van wakker worden.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op het tijdslot 6-10 mag je natuurlijk ook relatief minder draaien en minder hard draaien
ja was briljant. er was iets met haar geluid dus toen ging ze even achter een tafel staan om de zender onder haar rokje goed te doen. vervolgens begint ze over mijn truiquote:Op donderdag 19 december 2013 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hoor ik de laatste tijd vaker, zal me er eens in gaan verdiepen!
Maar je hebt je goed vermaakt met je koe?
Klopt, maar dat mag niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
HIer zou ik anders wel goed van wakker worden.
Deze van Robyn is matig inderdaad.quote:
Trekt ook best de aandacht jaquote:Op donderdag 19 december 2013 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja was briljant. er was iets met haar geluid dus toen ging ze even achter een tafel staan om de zender onder haar rokje goed te doen. vervolgens begint ze over mijn trui![]()
Ik vind dat ze wakker worden moeten gedogenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar dat mag niet.
Wat...goed wakker wordenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar dat mag niet.
tja....ik ging dan ook op rij 1 zitten. ze bleek die tweet ook gefavoriet te hebben, maar dat deed ze pas toen ik al van huis was. was dsu voor mij een verrassing dat ze em uberhaupt gelezen hadquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
I Believe in You en Slow zijn lekkerquote:Op donderdag 19 december 2013 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind dit zo'n kylieminoguenummer...
jij bent lekker!quote:Op donderdag 19 december 2013 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
I Believe in You en Slow zijn lekker
Dat zou de laatste plek zijn waar ik ging zitten bij zoietsquote:Op donderdag 19 december 2013 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja....ik ging dan ook op rij 1 zitten. ze bleek die tweet ook gefavoriet te hebben, maar dat deed ze pas toen ik al van huis was. was dsu voor mij een verrassing dat ze em uberhaupt gelezen hadja, was leuk
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent lekker! En richolio ook!
jahoor, jij ook! ik wel wel een triootje! of een potjhe triominos spelen...quote:
ach, beetje provocerenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou de laatste plek zijn waar ik ging zitten bij zoiets
Dit jaquote:Op donderdag 19 december 2013 22:51 schreef Zaktabak het volgende:
Een kinderopvang (lees: zorgboederij) die muziek maakt. Klinkt nu al als de Jostiband.
altijd kut.quote:
Eefje is goed johquote:Op donderdag 19 december 2013 22:53 schreef alors het volgende:
Ik dacht eerst dat het Eefje de Visser was, maar dit klinkt niet moeilijk genoeg.
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:53 schreef minthy het volgende:
Eens met bovenstaande berichten. Gebeurt niet vaak!
Eefje bashenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik verwachtte al wel een reactie van jou.
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
JANKEND IN DE VANGRAIL JAJAJA
Die ligt jankend in de vangrail.quote:
Succes.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:55 schreef Uccie het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken, morgen laatste werkdag van het jaar.
Veel plezier nog
Trustequote:Op donderdag 19 december 2013 22:55 schreef Uccie het volgende:
Veel plezier nog
trustenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:55 schreef Uccie het volgende:
Veel plezier nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |