Heb ik ook gezien, maar die Kai versie schijnt wel tof te zijn, en in HDquote:Op donderdag 19 december 2013 22:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb Dragon ball, Dragon ball Z en GT gewoon netjes afgekeken. Nu kijk ik nog wel Teamfourstar's abridged series.
ONZ doet niet mee tochquote:Op donderdag 19 december 2013 22:45 schreef Klojo120 het volgende:
Is dit een raar moment om over de yvonne awards te beginnen?
Ah zo, misschien dat ik wel eens ga kijken.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien, maar die Kai versie schijnt wel tof te zijn, en in HD
En de daarbij horende en tevens felbegeerde Plompzaktrofee?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:45 schreef Klojo120 het volgende:
Is dit een raar moment om over de yvonne awards te beginnen?
dat is jammer. Dan heb ik heel het jaar voor niets kwaliteit geleverd. Nou ja dan stop ik maar met FOK!quote:
Wanneer liggen de losse tracks op straat voor de remixes?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:46 schreef Klojo120 het volgende:
Och wat een liefde toch van iedereen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 december 2013 22:46 schreef LompeHork het volgende:
Tevens ga ik slapen, morgen vroeg op en dan kerstdiner van het werk
Trusten Hork.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:46 schreef LompeHork het volgende:
Terustenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:46 schreef LompeHork het volgende:
Ik was weer in je winkel, en ik ben naar de broodafdeling geweest, moest van Etsu of Estu.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wanneer liggen de losse tracks op straat voor de remixes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
trustyquote:Op donderdag 19 december 2013 22:46 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik was weer in je winkel, en ik ben naar de broodafdeling geweest, moest van Etsu of Estu.
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skatersquote:Op donderdag 19 december 2013 22:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hee je reblogde laatst mijn plaatje van een schattige skater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |