Serieus, wat is dan het verschil volgens jou?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:30 schreef Goldar het volgende:
[..]
De Islam is geen ideologie. Het is een verzamelnaam voor alle stromingen die uitgaan van de Koran.
Een religie is meer omvattend. Heeft mee gebruiken etc.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:35 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Serieus, wat is dan het verschil volgens jou?
Niet zo zeer tussen de islam en een ideologie, maar tussen een geloof en een ideologie?
Nee dat is enorme kul van iemand die er geen reet van af weet.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:39 schreef LelijKnap het volgende:
Mohammed een boef? Pedofiel is een meer treffende omschrijving.
Er is (onder de 'islam geleerde') geen consensus over de stelling of hij 'r voor dr 12de geneukt had. Aannemelijk -gezien de tijdsgeest van toen- is het wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:40 schreef Goldar het volgende:
[..]
Nee dat is enorme kul van iemand die er geen reet van af weet.
Duidelijk. Mee eensquote:Op donderdag 19 december 2013 23:40 schreef Goldar het volgende:
[..]
Een religie is meer omvattend. Heeft mee gebruiken etc.
Natuurlijk zijn allen ideologieën als je puur gaat kijken. Maar het is belangrijk om het onderscheid te maken.
Nee, maar de pvv-aanhang is er wel een deelverzameling van.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:07 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
nederland zit vol met NSB-ers en niet alleen de PVV aanhang
Dat maakt hem geen pedofiel. Dan is het oude Athene een Pedo stad?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er is (onder de 'islam geleerde') geen consensus over de stelling of hij 'r voor dr 12de geneukt had. Aannemelijk -gezien de tijdsgeest van toen- is het wel.
Precies, de tijdsgeest, Europese edelen neukten toen ook alles wat een gat had, ongeacht de leeftijd. Zelfs christelijke leiders deden dat.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er is (onder de 'islam geleerde') geen consensus over de stelling of hij 'r voor dr 12de geneukt had. Aannemelijk -gezien de tijdsgeest van toen- is het wel.
Ik denk dat zijn krediet daar wat gedaald is nu hij beste vriendjes is geworden met Le Penn.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:46 schreef Rica het volgende:
Kunnen we Wilders niet uitzetten naar Israel?
Dan ga ik mee.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:46 schreef Rica het volgende:
Kunnen we Wilders niet uitzetten naar Israel?
Ah, dus moorden in een tijd waar r veel gemoord werd/wordt is geen moorden? Het is gewoon pedofilie en ja, je zou m kunnen vrij spreken van zijn verantwoordelijkheid omdat hij -blijkbaar- gebonden was aan de tijdsgeest. Vrij apart voor een voorzienende profeet is dat wel, niet waar?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:45 schreef Goldar het volgende:
[..]
Dat maakt hem geen pedofiel. Dan is het oude Athene een Pedo stad?
Naar dat soort dingen moet je kijken met de tijdsgeest van toen en niet die van nu.
Als het cultureel normaal was is het geen pedofilie.
Ik kan me altijd bekerenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef Goldar het volgende:
[..]
Als je niet Joods bent laten ze je daar niet binnen.
Je snapt er duidelijk niks van.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, dus moorden in een tijd waar r veel gemoord werd/wordt is geen moorden? Het is gewoon pedofilie en ja, je zou m kunnen vrij spreken van zijn verantwoordelijkheid omdat hij -blijkbaar- gebonden was aan de tijdsgeest. Vrij apart voor een voorzienende profeet is dat wel, niet waar?
En je zou ze nu nog geloven, he? Die idioterie nastreven en verdedigen? Ik sterf nog liever met een Nsb stempel op m'n kop.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, de tijdsgeest, Europese edelen neukten toen ook alles wat een gat had, ongeacht de leeftijd. Zelfs christelijke leiders deden dat.
Oh wacht, die doen dat nog steeds.
Dat zal reuze meevallen. Wilders wilde zelf een europeese alliantie smeden op neocon/zionistisch breivik rechts gedachtengoed maar dat komt niet goed van de grond. Dan maar meer klassiek rechts infiltreren. Namens zion.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:47 schreef Goldar het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn krediet daar wat gedaald is nu hij beste vriendjes is geworden met Le Penn.
Ik noem m nogsteeds een pedofiel omdat ik het aannemelijk vindt dat ie r direct na het trouwen al neukte - iets wat toen ook normaal was. Ze was toen nog onder de 10.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:50 schreef Goldar het volgende:
[..]
Je snapt er duidelijk niks van.
Er gaat niet om of het veel gebeurde of niet. Als het volgens de cultuur en wet normaal is, is het geen pedofilie. Pedofilie is een geesten ziekte waar je op jonge meisjes valt zonder geslachts kenmerken.
Op je 12e heb je die volgensmij al als vrouw.
Je kan het dus niet onderbouwen.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik noem m nogsteeds een pedofiel omdat ik het aannemelijk vindt dat ie r direct na het trouwen al neukte - iets wat toen ook normaal was. Ze was toen nog onder de 10.
Wees er maar trots op om een hele bevolkingsgroep over één kam te scheren. En op het feit dat je niet in staat bent elk persoon als individu te beoordelen.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
En je zou ze nu nog geloven, he? Die idioterie nastreven en verdedigen? Ik sterf nog liever met een Nsb stempel op m'n kop.
Na praten is veel makkelijker natuurlijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Wees er maar trots op om een hele bevolkingsgroep over één kam te scheren. En op het feit dat je niet in staat bent elk persoon als individu te beoordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |