Residential vallentina of zoietsquote:
24 euro per nacht, voor die prijs had je verder eigenlijk alleen maar hostels beschikbaarquote:Op donderdag 19 december 2013 20:31 schreef rubensanti het volgende:
HahahaKan je terwijl je in bed ligt pissen.
Wat heb je hier voor betaald?
ik zat al te denken, opzich als je hier in je eentje zit is er best overheen te komenquote:Op donderdag 19 december 2013 20:34 schreef De_uitblinker het volgende:
Dat is een eenpersoonswoning klungel. Dat is niet bedoeld voor met z'n tweeen. en dan ook nog in een hotelkamer met een kamergenoot willen zitten.
Zijn die bedden echt zo kort dan, of kun je dat uitvouwen?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:37 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
ik zat al te denken, opzich als je hier in je eentje zit is er best overheen te komen
Maar er staan toch echt twee aparte bedden.
De bedden zijn verder niet om over te klagen, de rest van de kamer ook niet. het is klein maar netjes. Als er nu gewoon een muurtje tussen het bed en de plee had gestaan had ik geen enkele klacht...quote:Op donderdag 19 december 2013 20:39 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Zijn die bedden echt zo kort dan, of kun je dat uitvouwen?
En wat verwacht je dan voor 24 euro kun je ook op straat slapen
ik pas echt niet in dat bed of ik moet met opgevouwen knietjes gaan slapen.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:40 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
De bedden zijn verder niet om over te klagen, de rest van de kamer ook niet. het is klein maar netjes. Als er nu gewoon een muurtje tussen het bed en de plee had gestaan had ik geen enkele klacht...
hoe groot zijn de bedden volgens de site?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:46 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
ik pas echt niet in dat bed of ik moet met opgevouwen knietjes gaan slapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |