Wat ga je doen?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:33 schreef Rezania het volgende:
Practicum van morgen is kort.Lekker vroeg vakantie.
De ß-galactosidase-activiteit bepalen met een spectrometer. Daarna de extinctiecoëfficiënt bepalen. En met die gegevens en nog andere gegevens de opbrengst en zuiverheid van ß-galactosidase berekenen.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
De ß-galactosidase-activiteit bepalen met een spectrometer. Daarna de extinctiecoëfficiënt bepalen. En met die gegevens en nog andere gegevens de opbrengst en zuiverheid van ß-galactosidase berekenen.
Plaatjes? Ik zag dit nog geretweet wordenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
September belde, hij wil zijn plaatje terug.
ik kreeg hier hoofdpyn van en je qoot de verkeerdequote:Op donderdag 19 december 2013 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
De ß-galactosidase-activiteit bepalen met een spectrometer. Daarna de extinctiecoëfficiënt bepalen. En met die gegevens en nog andere gegevens de opbrengst en zuiverheid van ß-galactosidase berekenen.
Waar het op neerkomt is een plastic bekertje vullen met vloeistof, op een paar knoppen rammen, gegevens invoeren in Excel, en dan dingen door elkaar delen en bij elkaar optellen en zo. Ik heb moeilijker gedaan. Vandaag bijvoorbeeld verticale gelelektroforese.quote:
oh sowwy horquote:Op donderdag 19 december 2013 19:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ik kreeg hier hoofdpyn van en je qoot de verkeerde
Hij probeert te trollen.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:39 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)06843&type=2&theater
Hij is gewoon aan het aandachtshoeren.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Got the moneyquote:Op donderdag 19 december 2013 19:39 schreef LittleBrownie het volgende:
En dat.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hij is gewoon aan het aandachtshoeren.
SRquote:Op donderdag 19 december 2013 19:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
wat is er met jou pohi mang
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:41 schreef Rezania het volgende:
Nou, ik weet het niet hoor. De laatste tijd is hij supervaak negatief in het nieuws geweest, door meestal gewoon asociaal en dom gedrag. Misschien dat hij daadwerkelijk even wil stoppen om volwassener te worden.
Kan toch? Ik snap wel dat hij een asociale lul is geworden, gebeurt met de meeste kindsterren.quote:
Mja, dat het met de meeste kindsterren gebeurt betekent dat nog niet dat 't normaal is, of te begrijpen is.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan toch? Ik snap wel dat hij een asociale lul is geworden, gebeurt met de meeste kindsterren.
Hij doet al net alsof hij de baard in de keel heeft gekregen hoor.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
Gaat ie straks op z'n 30e een come back maken, als z'n stem verneukt is, en zogenaamd 'rauw' klinkt.
Ik zeg niet dat het normaal of acceptabel is, wel dat het te begrijpen is. Net alsof je een normaal leven kunt hebben als je 30 miljoen tienerfans heb en het halve internet je haat.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, dat het met de meeste kindsterren gebeurt betekent dat nog niet dat 't normaal is, of te begrijpen is.
quote:
Tuurlijk wel. Gewoon normaal doen, normaal blijven. Waarom zelf expres zulke lame-ass dingen doen.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het normaal of acceptabel is, wel dat het te begrijpen is. Net alsof je een normaal leven kunt hebben als je 30 miljoen tienerfans heb en het halve internet je haat.
Wanneer er in dat topic gepost wordt door een FA.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wanneer wordt KPD toegang bijgewerkt?
Douchen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |