Kan er best vandaag of morgen tussen zitten ja.quote:Op maandag 23 december 2013 11:12 schreef Leontje het volgende:
Vrijdag iets besteld en verzonden (bol.com) maar zat er zaterdag net bij. Kan het vandaag of anders morgen nog komen? Of pas na kerst, is iets wat door de brievenbus kan was dan wel zaterdag niet thuis maar lijkt me dat er als hij zaterdag niet pastte wel een briefje Had moeten liggen toch
Ik heb niet gekeken in de tassen maar hier stonden er maar twee halve rolkooien met hah. Dat is heel weinig voor mijn depot.quote:Op maandag 23 december 2013 17:08 schreef Deezertje het volgende:
Welke HAH hebben jullie morgen dan? Raar dat de planning en drukte zo per regio verschilt...
ik denk hier de Appie en de Poiesz. Voor vrijwel alle wijken slechts één tasjequote:Op maandag 23 december 2013 17:08 schreef Deezertje het volgende:
Welke HAH hebben jullie morgen dan? Raar dat de planning en drukte zo per regio verschilt...
quote:Op maandag 23 december 2013 17:19 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken in de tassen maar hier stonden er maar twee halve rolkooien met hah. Dat is heel weinig voor mijn depot.
Vriendenloterij hebben we dinsdag al gehad en gamma zat er zaterdag al bij, dus het zal in ieder geval de bonus en de c1000 zijn.
En daarom heb ik de tassen niet uitgeladen. Er zijn altijd wel mensen die niet begrijpen dat we op maandag geen hah bezorgen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:21 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]en hier hebben sommige wijken ook nog Jumbo.
Een collega had het zo te zien vandaag al mee genomen
Deze collega wist denk ik wel dat het niet de bedoeling was. Was iemand die hier al jaren werkt. Ik zou het ook nooit zomaar proberen, kun je flink gezeik mee krijgenquote:Op maandag 23 december 2013 17:25 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
En daarom heb ik de tassen niet uitgeladen. Er zijn altijd wel mensen die niet begrijpen dat we op maandag geen hah bezorgen.
Ja, door schade en schande... (ook al leg je er een briefje bij VOOR ZATERDAG!!)...quote:Op maandag 23 december 2013 17:25 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
En daarom heb ik de tassen niet uitgeladen. Er zijn altijd wel mensen die niet begrijpen dat we op maandag geen hah bezorgen.
via huisarts doorverwezen naar orthopeed, deze belt mij voor een afspraak. De huisarts zorgt ervoor...ik mag niet zelf de afspraak maken...dat vind ik niet fijn...dus mij voorlopig rustig houden en niet werken...quote:Op maandag 23 december 2013 19:40 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Vertel het maar. Wat hebben de heren fysio gezegd?
Al meerdere malen voorgesteld maar ze hebben genoeg voorbereiders...quote:Op maandag 23 december 2013 21:07 schreef KatrienDuck het volgende:
Ja dat is niet leuk, verplicht thuiszitten! Je voelt je verder natuurlijk goed en dan is niks doen niet leuk. Kun je geen zittend werk doen op het vbg?
goedemorgen allen,ik heb net eens even op de barometer gekeken,quote:Op dinsdag 24 december 2013 07:04 schreef gridjuh het volgende:
Sterkte vandaag met de wind.
en voor daarna, fijne dagen allemaal!
Die VL kaartjes zijn ook behoorlijk klein hoor. Die zullen waarschijnlijk ook het luchtruim verkiezen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:28 schreef Deezertje het volgende:
Hier regent het gelukkig (nog) niet maar inderdaad wel enorm hard waaien!
Je hoeft maar naar buiten te kijken en je weet dat de HAH gegarandeerd een paar keer wegwaait en over die vriendenloterij kaartjes maak ik me geen zorgen, toch grote oplichtersbende
Heb alleen geen zin om achter die ultramini kerstkaartjes aan te moeten rennen...
Hopelijk gaat de storm zo liggen, bijna heel mijn wijk is een fietswijk en dan waai je echt weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |