Nee dat is het niet. Ik had bij AC exact hetzelfde. De resolutie ligt hoger en daar houdt het zo'n beetje mee op.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:18 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren een stukje AC:BF gespeeld, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de game er nog niet heel erg "next-gen" uit vind zien...
De AC games waren sowieso al behoorlijk mooi op de 360/PS3, maar ik ben er niet echt van overweldigd. Dat terwijl ik bij Battlefield 4 wel héél duidelijk het verschil met BF3 zag bijvoorbeeld.
Maar kan ook zijn dat ik de graphics van de PS4 nu al gewend ben
ik moet zeggen dat ik KZ nu ook steeds leuker begin te vindenquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind het oprecht de tofste shooter campaign in jaren.
Op een gegeven moment voelde ik me zo cocky dat ik granaten gooide naar verre tegenstanders en meteen andere de nek om draaide. Chaos werd het.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:29 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik KZ nu ook steeds leuker begin te vindenhet was gewoon even even dat alles in een keer op je af kwam
ja klopt ik laat die owl mooi voorop gaan en verzwakt iedereen mooiquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:32 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Op een gegeven moment voelde ik me zo cocky dat ik granaten gooide naar verre tegenstanders en meteen andere de nek om draaide. Chaos werd het.
Goed gebruik van de OWL is echt belangrijk ook.
Ik vond dat zwaar irritant. Dan krijg je nitro, dan wordt het afgepakt, en dan tien keer per minuut. Steeds de melding in beeld... Bah.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:37 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik zit nu met Overwatch te klooien met NFS. Best grappig
Dat kan je uitzetten volgens mij?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond dat zwaar irritant. Dan krijg je nitro, dan wordt het afgepakt, en dan tien keer per minuut. Steeds de melding in beeld... Bah.
Zei het je tochquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:29 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik KZ nu ook steeds leuker begin te vindenhet was gewoon even wennen dat alles in een keer op je af kwam
Is dat niet heel overwatch? Heb het direct uitgezet, niet gekeken naar andere opties.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:43 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dat kan je uitzetten volgens mij?
Ja dat bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat niet heel overwatch? Heb het direct uitgezet, niet gekeken naar andere opties.
Nee, hij is gewoon saaiquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:17 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stop dit in je snavel en spoelen maar!
Ik heb nog geen moment gedacht ''saai''...quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon saaiDie "puzzels" tussen door.
Not sure if serious....quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:00 schreef Ipho het volgende:
Eind vorige week mijn kapotte hdmi kabel opgestuurd naar Sony. Gister al weer een nieuwe binnen gekregen. Mooi snel!
Nou ik al vaak genoegquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen moment gedacht ''saai''...
Zit in chapter 8.
Monster kabel!quote:
quote:
Ik ben bang dat het wachten word.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Echt een kutvraag in zo'n reeks, I know, ik hoef ook geen specifieke locaties oid, maar is het ding nu gewoon ergens te krijgen of is het nog wachten?
Voor zover ik weet niet nee. Ik was ook al op zoek namelijk, en volgens mij komt de PS4 hier pas eind januari ergens in de schappen...quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Echt een kutvraag in zo'n reeks, I know, ik hoef ook geen specifieke locaties oid, maar is het ding nu gewoon ergens te krijgen of is het nog wachten?
Gaat lastig worden. Ik dacht ook even tof zo'n ding ergens in de winkel te kopen laatst. Nou, dat ging hem in een paar steden niet worden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Op je spaarrekening zetten inplaats van uitgeven om het uitgeven.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:07 schreef HeatWave het volgende:
OK, dan rag ik de eindejaarsbonus wel ergens anders aan doorheen.
Economie op gang brengenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Op je spaarrekening zetten inplaats van uitgeven om het uitgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |