zie ik dan wel eemquote:Op donderdag 19 december 2013 15:04 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
ALS je het doet, gebruik dan modelbouw verf van Tamiya.
Pas als k BF uitgespeeld hebquote:
Zit ze gewoon in haar nachtjapon te gamen om 15:21 uur, tsjonge jonge jonge jonge jonge jongequote:Op donderdag 19 december 2013 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Pas als k BF uitgespeeld heb
Magoed misschien was t een hint van mijn ps4 dat k maar eens moet aankleden en aan de slag
1 tip! Zodra je de drone krijgt, NIET op de vijand laten schieten, maar rennen en bovenop de vijand landen en R3 indrukken. VEEL vetter.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:20 schreef RRuben het volgende:
over killzone gesproken! Ik ga nu beginnen met killzone vanaf het begin, meekijken: www.twitch.tv/TjRuben
Op een vrije dag moet dat kunnenquote:Op donderdag 19 december 2013 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zit ze gewoon in haar nachtjapon te gamen om 15:21 uur, tsjonge jonge jonge jonge jonge jonge
Zeker!quote:Op donderdag 19 december 2013 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Op een vrije dag moet dat kunnen
Op werk staat het immers wat vreemd.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Op een vrije dag moet dat kunnen
Sexy hoor , vrouwenshar in alleen een string die spelen op de ps4quote:Op donderdag 19 december 2013 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Pas als k BF uitgespeeld heb
Magoed misschien was t een hint van mijn ps4 dat k maar eens moet aankleden en aan de slag
Starting mental projection.............quote:Op donderdag 19 december 2013 15:39 schreef Altron het volgende:
[..]
Sexy hoor , vrouwen in alleen een string die spelen op de ps4(waarschijnlijk had je meer aan...maar verpest m'n gedachte niet aub)
hf !quote:Op donderdag 19 december 2013 15:20 schreef RRuben het volgende:
over killzone gesproken! Ik ga nu beginnen met killzone vanaf het begin, meekijken: www.twitch.tv/TjRuben
Oma in een stringquote:Op donderdag 19 december 2013 15:39 schreef Altron het volgende:
[..]
Sexy hoor , vrouwen in alleen een string die spelen op de ps4(waarschijnlijk had je meer aan...maar verpest m'n gedachte niet aub)
Account aanmaken op twitch.tvquote:Op donderdag 19 december 2013 15:38 schreef HostiHawaii het volgende:
Hoe werkt dat streamen via Twitch eigenlijk?
Moet je een app downloaden voor de PS4 ofzo?
Beetje lullig dat je Shar een oma noemtquote:Op donderdag 19 december 2013 15:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oma in een stringJa... have fun with that
Account had ik al, rest wist ik niet. Thanks!quote:Op donderdag 19 december 2013 15:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Account aanmaken op twitch.tv
Dan op share drukken tijdens het spelen > broadcast live > twitch kiezen > inloggen met je twitch account > klaar
Van wat ik zag, rush je teveel. Je moet rustig aan doen in het begin.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:06 schreef RRuben het volgende:
killzonewat een kutspel of ben ik gewoon slecht? haha
Mijn gok ?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:06 schreef RRuben het volgende:
ja ik hou ook wel van een uidaging, maar niet in de eerste missie als je alles nog moet lerenquote:Op donderdag 19 december 2013 16:11 schreef Altron het volgende:
[..]
Mijn gok ?
Dat je slecht ben , hier wordt je afgestraft als je er niets van ken of ga rushen.
Zijn nog genoeg momenten dat je het 10x opnieuw moet proberen verder in de campaign.
Hier zaten dus ook veel mensen over te zeiken , en gaven killzone hierdoor een lag cijfer.
Snap sowieso niet waarom mensen een game slecht vinden als het lastig is. ( dit zou imo een plus punt moeten zijn )
Maar goed... ik ben dan nog een oldschool gamer en hou dus van een uitdaging
Ik denk het laatste.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:06 schreef RRuben het volgende:
Dit. Het is niet een on-rails shooter zoals CoD. Soms moet je echt denken hoe ga ik te werk, welk pad neem ik, welke gun, stealth of Rambo etc.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:11 schreef Altron het volgende:
[..]
Mijn gok ?
Dat je slecht ben , hier wordt je afgestraft als je er niets van ken of ga rushen.
Zijn nog genoeg momenten dat je het 10x opnieuw moet proberen verder in de campaign.
Hier zaten dus ook veel mensen over te zeiken , en gaven killzone hierdoor een lag cijfer.
Snap sowieso niet waarom mensen een game slecht vinden als het lastig is. ( dit zou imo een plus punt moeten zijn )
Maar goed... ik ben dan nog een oldschool gamer en hou dus van een uitdaging
okquote:Op donderdag 19 december 2013 16:14 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja ik hou ook wel van een uidaging, maar niet in de eerste missie als je alles nog moet leren
Je moet daar naar beneden (het bos in) en dan naar het schip dat is neergestortquote:Op donderdag 19 december 2013 16:16 schreef RRuben het volgende:
kijk dan eerste missie ofzo en een dik vliegtuig doorzeeft me...
Kan helaas niet met je mee kijken , zit op m'n werk.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:16 schreef RRuben het volgende:
kijk dan eerste missie ofzo en een dik vliegtuig doorzeeft me...
Het is effe uitzoeken , maar als je het door hebt ga je het steeds leuker vindenquote:
Ik schoot de zipline tegen een watchtower met 1 Helghast aan. Naar beneden zoeven, laatste moment loslaten en landen op de Helghast voor een instant melee kill.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Je hoeft niet steeds richting die dam te lopen, je kunt gelijk naar beneden.
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:23 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik schoot de zipline tegen een watchtower met 1 Helghast aan. Naar beneden zoeven, laatste moment loslaten en landen op de Helghast voor een instant melee kill.
quote:
Het zijn een soort antenne torens. 1 staat er naast die crashed schip. Er naar kijken en je ziet dan als het goed is je OWL icoontje veranderen in een monitor. Druk dan op L1.quote:
oke bedankt!quote:Op donderdag 19 december 2013 16:34 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Het zijn een soort antenne torens. 1 staat er naast die crashed schip. Er naar kijken en je ziet dan als het goed is je OWL icoontje veranderen in een monitor. Druk dan op L1.
Geen 1. Als je dicht genoeg bent, zal hij automatisch gaan hacken als je ernaar kijkt en op L1 drukt.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:33 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja maar welke van de 4 van die robot ofzo
On a stickquote:Op donderdag 19 december 2013 16:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Zeg maar een soort computer met fel oranje scherm is het dat je kunt hacken.
Er is nota bene een tutorial level die het je zo ongeveer letterlijk zegt?quote:
Echte gamers lezen geen (onscreen) handleidingen.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is nota bene een tutorial level die het je zo ongeveer letterlijk zegt?
Die moet je op een usb-stick zetten...quote:Op donderdag 19 december 2013 16:55 schreef rdwilbrink het volgende:
iemand deze update al binnen gehaald? krijg je die update automatich te zien of moet je die handmatig downloaden zoja waar?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2706934.page?sf20811323=1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ze vragen je dat ding te hacken, anders kom je niet verderquote:Op donderdag 19 december 2013 16:55 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Echte gamers lezen geen (onscreen) handleidingen.
Volgens mij hoeft dat niet. Net als de 1e keer dat je de OWL gebruikt om 2 lager gelegen vijanden neer te knallen. Daar ben ik met een aanloop op de 1 gesprongen en de ander via de melee combo neergelegd.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze vragen je dat ding te hacken, anders kom je niet verder
ik heb hem wel, is wel handig tijdens het typen (kan je richten op de letters) en dat playroom is wel geinig om mee bezig te zijn. En spraakherkenning en videogesprekken. Allemaal niet echt essentieel maar wel handig om te hebbenquote:Op donderdag 19 december 2013 17:20 schreef Fokker101 het volgende:
Wat houd zo'n PS4 camera eigenlijk in? Heeft het zin om het er bij aan te schaffen of niet. En wat zijn de voordelen van? Ben wel benieuwd.
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:28 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik heb hem wel, is wel handig tijdens het typen (kan je richten op de letters)
Ditquote:Op donderdag 19 december 2013 17:58 schreef FredVleespet het volgende:
Richten op letters gebruikt hij de camera niet voor. Werkt hier zonder, hij gebruikt gewoon de gyro in de controller. Ik zou die camera lekker skippen en voor dat geld een game aanschaffen. Er zijn toch geen games die de camera op dit moment gebruiken.
hoofdletters/kleine letters? Een 'o' voor een ''0' aanzien? of een I voor een 1? Gebeurd mij ook iedere keer.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:11 schreef Principia het volgende:
Ik heb net een PS+ abonnement aangeschaft bij de Game Mania. Als ik echter de code wil redeemen bij de Store geeft de PS aan dat de code invalid is? Doe ik iets verkeerd?
Is je PS account Nederlands of buitenlands? Dat kan je namelijk ook aanpassen (adres).quote:Op donderdag 19 december 2013 18:11 schreef Principia het volgende:
Ik heb net een PS+ abonnement aangeschaft bij de Game Mania. Als ik echter de code wil redeemen bij de Store geeft de PS aan dat de code invalid is? Doe ik iets verkeerd?
wat dacht je van Just Dancequote:Op donderdag 19 december 2013 17:58 schreef FredVleespet het volgende:
Richten op letters gebruikt hij de camera niet voor. Werkt hier zonder, hij gebruikt gewoon de gyro in de controller. Ik zou die camera lekker skippen en voor dat geld een game aanschaffen. Er zijn toch geen games die de camera op dit moment gebruiken.
Met gulle gift code zelfs maar 99euro!quote:Op donderdag 19 december 2013 20:24 schreef rdwilbrink het volgende:
De PS vita 3g versie is nu 109 euro bij dixons. Zit te twijfelen of ik koop hmm
Die 20 euro is dat per maand?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:39 schreef Griebus het volgende:
[..]
Met gulle gift code zelfs maar 99euro!
En als je je prepaid van Vodafone met 20euro upgrade, krijg je wipeout er ook nog eens bij
Prepaidquote:Op donderdag 19 december 2013 21:04 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Die 20 euro is dat per maand?
quote:Gratis WipEout 2048!
De Prepaid simkaart kun je eenvoudig opwaarderen, waarna je weer over voldoende MB beschikt om door te gaan. Het loont de moeite om direct ¤ 20,00 op te waarderen, want dan krijg je het volledige spel WipEout 2048 als download! Voor de duidelijkheid: die ¤ 20,00 kun je gewoon gebruiken als datategoed, dus de game is helemaal gratis! Nadat je je Vodafone PS Vita prepaid simkaart hebt opgewaardeerd, ontvang je een sms met een code waarmee je het spel kunt downloaden
Kan ook over het internetquote:Op donderdag 19 december 2013 21:20 schreef RRuben het volgende:
Kan je met je vita alleen remote play doen als je dichtbij je ps4 bent? Of ook dat je bijvoorbeeld ACBF op vakantie kan spelen?
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:14 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind de kz sp maar saai. Ben op de helft geloof ik.
het verschil is idd best klein, maar als je vergelijkings video's bekijkt zie je echt wel een goed verschil hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:18 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren een stukje AC:BF gespeeld, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de game er nog niet heel erg "next-gen" uit vind zien...
De AC games waren sowieso al behoorlijk mooi op de 360/PS3, maar ik ben er niet echt van overweldigd. Dat terwijl ik bij Battlefield 4 wel héél duidelijk het verschil met BF3 zag bijvoorbeeld.
Maar kan ook zijn dat ik de graphics van de PS4 nu al gewend ben
Nee dat is het niet. Ik had bij AC exact hetzelfde. De resolutie ligt hoger en daar houdt het zo'n beetje mee op.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:18 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren een stukje AC:BF gespeeld, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de game er nog niet heel erg "next-gen" uit vind zien...
De AC games waren sowieso al behoorlijk mooi op de 360/PS3, maar ik ben er niet echt van overweldigd. Dat terwijl ik bij Battlefield 4 wel héél duidelijk het verschil met BF3 zag bijvoorbeeld.
Maar kan ook zijn dat ik de graphics van de PS4 nu al gewend ben
ik moet zeggen dat ik KZ nu ook steeds leuker begin te vindenquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind het oprecht de tofste shooter campaign in jaren.
Op een gegeven moment voelde ik me zo cocky dat ik granaten gooide naar verre tegenstanders en meteen andere de nek om draaide. Chaos werd het.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:29 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik KZ nu ook steeds leuker begin te vindenhet was gewoon even even dat alles in een keer op je af kwam
ja klopt ik laat die owl mooi voorop gaan en verzwakt iedereen mooiquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:32 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Op een gegeven moment voelde ik me zo cocky dat ik granaten gooide naar verre tegenstanders en meteen andere de nek om draaide. Chaos werd het.
Goed gebruik van de OWL is echt belangrijk ook.
Ik vond dat zwaar irritant. Dan krijg je nitro, dan wordt het afgepakt, en dan tien keer per minuut. Steeds de melding in beeld... Bah.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:37 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik zit nu met Overwatch te klooien met NFS. Best grappig
Dat kan je uitzetten volgens mij?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond dat zwaar irritant. Dan krijg je nitro, dan wordt het afgepakt, en dan tien keer per minuut. Steeds de melding in beeld... Bah.
Zei het je tochquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:29 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik KZ nu ook steeds leuker begin te vindenhet was gewoon even wennen dat alles in een keer op je af kwam
Is dat niet heel overwatch? Heb het direct uitgezet, niet gekeken naar andere opties.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:43 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dat kan je uitzetten volgens mij?
Ja dat bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat niet heel overwatch? Heb het direct uitgezet, niet gekeken naar andere opties.
Nee, hij is gewoon saaiquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:17 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stop dit in je snavel en spoelen maar!
Ik heb nog geen moment gedacht ''saai''...quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon saaiDie "puzzels" tussen door.
Not sure if serious....quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:00 schreef Ipho het volgende:
Eind vorige week mijn kapotte hdmi kabel opgestuurd naar Sony. Gister al weer een nieuwe binnen gekregen. Mooi snel!
Nou ik al vaak genoegquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen moment gedacht ''saai''...
Zit in chapter 8.
Monster kabel!quote:
quote:
Ik ben bang dat het wachten word.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Echt een kutvraag in zo'n reeks, I know, ik hoef ook geen specifieke locaties oid, maar is het ding nu gewoon ergens te krijgen of is het nog wachten?
Voor zover ik weet niet nee. Ik was ook al op zoek namelijk, en volgens mij komt de PS4 hier pas eind januari ergens in de schappen...quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Echt een kutvraag in zo'n reeks, I know, ik hoef ook geen specifieke locaties oid, maar is het ding nu gewoon ergens te krijgen of is het nog wachten?
Gaat lastig worden. Ik dacht ook even tof zo'n ding ergens in de winkel te kopen laatst. Nou, dat ging hem in een paar steden niet worden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Op je spaarrekening zetten inplaats van uitgeven om het uitgeven.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:07 schreef HeatWave het volgende:
OK, dan rag ik de eindejaarsbonus wel ergens anders aan doorheen.
Economie op gang brengenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Op je spaarrekening zetten inplaats van uitgeven om het uitgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |