pics van je baardquote:Op donderdag 19 december 2013 16:44 schreef Furdinand het volgende:
Bij elke baard die geschoren wordt verliest een engel zijn vleugels.
Huh welke foto van mij is datquote:
die van je youtubequote:Op donderdag 19 december 2013 16:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
Huh welke foto van mij is datMijn haar is al vet lang niet meer zo en mijn kamer ook niet. Kan je de gewone eens dm'en?
wel een verrassing. Maar wel zo eentje van.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
he va
jhali is familie van iemand uit probleemwijken
h. gr.
moet safesearch uit?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die van je youtube
google je eigen naam eens op google afbeeldingen______
iddquote:Op donderdag 19 december 2013 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wel een verrassing. Maar wel zo eentje van.
Niet heel raar.
neequote:Op donderdag 19 december 2013 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
moet safesearch uit?
Kut VAquote:Op donderdag 19 december 2013 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
moet safesearch uit?
oquote:Op donderdag 19 december 2013 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nope. Misselijk as fuck
is vrij normaal?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
Naar school gefietst vanochtend. 15 km, 50 minuten. Is dat goed of langzaam? Net ook weer 50 minuten terug.
18 km/u is normaal jaquote:Op donderdag 19 december 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
Naar school gefietst vanochtend. 15 km, 50 minuten. Is dat goed of langzaam? Net ook weer 50 minuten terug.
quote:
nicequote:
awhquote:Op donderdag 19 december 2013 17:04 schreef xcachet het volgende:
Ik heb twee croissantjes ham-kaas voor de dakloze man bij de Albert Heijn gekocht
Ik kan daar echt niet tegen hequote:Op donderdag 19 december 2013 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
awhlief. Ik gaf gisteren een vrouw bij de plus een euro, die zit daar altijd zielig op een krukje buiten
Allemaal?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen he
In Parijs bij de metro stations ook veel bedelaars. Gaf ze allemaal geld
In Lissabon bij de metro ook elke dag na het werk bedelaars. Heb je net 9 uur werken erop zitten en 's ochtends 6 km lopen, komen die klootviolen in het portugees bij je bedelen. Volgens mij heb ik 1x iets gegeven en daarna gedaan alsof ik niks verstondquote:Op donderdag 19 december 2013 17:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen he
In Parijs bij de metro stations ook veel bedelaars. Gaf ze allemaal geld
Jij bent gemeen.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In Lissabon bij de metro ook elke dag na het werk bedelaars. Heb je net 9 uur werken erop zitten en 's ochtends 6 km lopen, komen die klootviolen in het portugees bij je bedelen. Volgens mij heb ik 1x iets gegeven en daarna gedaan alsof ik niks verstond
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:13 schreef Radalan het volgende:
Ik gaf eergisteren zo'n vrouwtje ook 2 Euro, ze zei heel ongeïnteresseerd "oh. bedankt" en ging weer verder met hallo zeggen tegen mensen. :C
Zie je mij dat ergens zeggen?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Want?
Moet ik 1000 bedelaars 1 euro gaan geven?
Heb ik niet eens.
Had het terug gevraagdquote:Op donderdag 19 december 2013 17:13 schreef Radalan het volgende:
Ik gaf eergisteren zo'n vrouwtje ook 2 Euro, ze zei heel ongeïnteresseerd "oh. bedankt" en ging weer verder met hallo zeggen tegen mensen. :C
Ja.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toto, je had ze allemaal 1 euro moeten geven. Kreng.
quote:
I reallyquote:Op donderdag 19 december 2013 17:17 schreef Jhali het volgende:
Wij gingen in Hengelo een keer eten bij de Subway, wilde een vriendin van mij een bedelaar haar haar broodje kaas geven dat ze nog in d'r tas had, zegt ie ''nee ik lust geen kaas''Oke dan niet ondankbaar stuk vreten
Nou ja dan.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
I really
really
really
really
really
don't care
Je bent echt arrogant hé.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
I really
really
really
really
really
don't care
Waar is je tuin?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:21 schreef Typisch het volgende:
wanneer gaan jullie vechten jhali en xcachet?
ik bied mijn tuin aan als worstelring
Waar is je tuin met je huis.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:21 schreef Typisch het volgende:
wanneer gaan jullie vechten jhali en xcachet?
ik bied mijn tuin aan als worstelring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |