Meedoen aan de loterij. Nijn wint altijd.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Appel, je hebt nog niet gezegd hoe ik kans maak op een stuk van jouw appeltaart.
Heyquote:Op donderdag 19 december 2013 16:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Appel, je hebt nog niet gezegd hoe ik kans maak op een stuk van jouw appeltaart.
Fraude.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Meedoen aan de loterij. Nijn wint altijd.
Ik haat scherenquote:Op donderdag 19 december 2013 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi. Mijn haartjes zijn weer keurig.
Ook wat scheerschuim gehaald zodat ik mijn epische baard kan scheren zodat ik weer netjes ben morgen.
GEEN BLOEDVERWANTEN FAMILIE HOU JE BEK KNEUSquote:Op donderdag 19 december 2013 16:32 schreef Toto69 het volgende:
HAhAHAHAHA GODVERDOMMEJhali = familie van Geert Glas uit probleemwijken Assen
deze dus:
[ afbeelding ]
Mja, moet er wel netjes uitzien natuurlijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:44 schreef Furdinand het volgende:
Bij elke baard die geschoren wordt verliest een engel zijn vleugels.
Ik ookquote:
Neen, geen pics van mij op internet, want werk.quote:
Dit. Hoe gaat jouw vikingbaard zover?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:44 schreef Furdinand het volgende:
Bij elke baard die geschoren wordt verliest een engel zijn vleugels.
Mijn moeder maakte net een opmerking dat ik er niet uit zie. Goed dusquote:Op donderdag 19 december 2013 16:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit. Hoe gaat jouw vikingbaard zover?
Als je gaat skiën en alles heb je natuurlijk wel een grandioze baard nodig. Verwacht wel foto's.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte net een opmerking dat ik er niet uit zie. Goed dus
http://www.sneeuwhoogte.n(...)sauerland/winterbergquote:Op donderdag 19 december 2013 16:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je gaat skiën en alles heb je natuurlijk wel een grandioze baard nodig. Verwacht wel foto's.
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
http://www.sneeuwhoogte.n(...)sauerland/winterberg
Moeten gaan naar de goede oude tijd, waarin mannen mannen waren en vrouwen enkel aanhang.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:53 schreef Jhali het volgende:
Al die jongens/mannen tegenwoordig die baarden laten staanIk denk dat wij vrouwen niet veel keuze meer hebben behalve dat we het maar moeten accepteren
Bel haar?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:54 schreef Radalan het volgende:
Godverdomme schoonmaakster heeft m'n pak opgeruimd. Geen idee waar het nu ligt, en ik wordt over een uur opgehaald. fml
Ach, als ik een lief meisje zou hebben, zou ik het wel afscheren.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:53 schreef Jhali het volgende:
Al die jongens/mannen tegenwoordig die baarden laten staanIk denk dat wij vrouwen niet veel keuze meer hebben behalve dat we het maar moeten accepteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |