Dat klinkt naar. Wat heb je, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
Ik zit hele dagen thuis wegens medisch ongemak buiten mijn schuld om.
Hoinnn essquote:Op donderdag 19 december 2013 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
neuj, gewoon veel tekort en slecht geslapen en dus moe. Maar geen hoofdpijn oid
Al twee jaar een open wond na een operatie (eigenlijk al vier operaties) aan een haarnestcyste. Iets met ziekenhuizen die het verkloten.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat klinkt naar. Wat heb je, als ik vragen mag?
Xeorquote:
Groen?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:27 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik had 1 of andere groene zoete kleffe plakzooi (zoveel suiker ja)
Vergeet ze morgen niet mee te nemen.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jawel.Had alleen niet zo'n trek. Beetje misselijk.
ik niet, ik kon alleen niet slapen.quote:
Bah, vervelend. Maar waar hebben je ouders geen vertrouwen in dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Al twee jaar een open wond na een operatie (eigenlijk al vier operaties) aan een haarnestcyste. Iets met ziekenhuizen die het verkloten.
ja dat kanquote:Op donderdag 19 december 2013 15:29 schreef essnhills het volgende:
Zou dat ook door teveel.alcohol kunnen komen?
Ksst, vreetzakje.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Vergeet ze morgen niet mee te nemen.
Ja kan.. ik slaap altijd heel vast als ik alcohol op hebquote:Op donderdag 19 december 2013 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik niet, ik kon alleen niet slapen.
Zou dat ook door teveel.alcohol kunnen komen?
Ik mag iig al geen studie gaan doen, ooit, want die haal ik toch nooit volgens ze.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bah, vervelend. Maar waar hebben je ouders geen vertrouwen in dan?
Er had iemand een taart meegenomen met gifgroene topping. Zag er niet heel eetbaar uit.quote:
Dus dit is de adonis die bij appel hoort.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Vergeet ze morgen niet mee te nemen.
Je kunt de studie toch zelf betalen?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik mag iig al geen studie gaan doen, ooit, want die haal ik toch nooit volgens ze.
Ik moet maar putjes gaan scheppen. Als ik al weet hoe ik een schep vast moet houden
als je nu 100 keer fok-it schreeuwt kan ie je helpenquote:Op donderdag 19 december 2013 15:31 schreef essnhills het volgende:
Wtfdie scan is al ruim een half uur bezig, en er waren net 20 objecten gedetecteerd.. zie ik dat zo ineens omhoog schieten naar 161 in 20 seconden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |