Wat doe je gemeen ineensquote:
Fijn.quote:
Oke.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:24 schreef Toto69 het volgende:
Het is altijd leuk als ouders 0 vertrouwen in je hebben.
Ik hoop dat ik ooit doorbreek als acteur of iets dergelijks.
Dat ik ooit kan zeggen: jullie hadden geen vertrouwen in me, maar blijkbaar kon ik het zelf.
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Fijn.
Ik ben ook al thuis, niks nuttigs gedaan op school, alleen cupcakes gegeten.
studiegenote van me had het ookquote:
Die ene scan is nu nog bezig, zo kijken.of ik het allemaal.verwijderd kan krijgenquote:Op donderdag 19 december 2013 15:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Rustig aan doen.
Jeetje, wat irritant.
fok-it ookquote:Op donderdag 19 december 2013 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
studiegenote van me had het ook
Ik heb er net ook 1 op.. maar zonder topping want die was veel te zoet.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Fijn.
Ik ben ook al thuis, niks nuttigs gedaan op school, alleen cupcakes gegeten.
Maar is zit meestal wel meer achter, hoor. Er zal wel een reden zijn dat ze zo denken.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:24 schreef Toto69 het volgende:
Dat ik ooit kan zeggen: jullie hadden geen vertrouwen in me, maar blijkbaar kon ik het zelf.
Oke.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:24 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar is zit meestal wel meer achter, hoor. Er zal wel een reden zijn dat ze zo denken.
Hoop het!quote:Op donderdag 19 december 2013 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die ene scan is nu nog bezig, zo kijken.of ik het allemaal.verwijderd kan krijgen
Waren ze lekker?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, echt.
Zelfgemaakte though. Nomnom.
Lekker.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:25 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb er net ook 1 op.. maar zonder topping want die was veel te zoet.
neuj, gewoon veel tekort en slecht geslapen en dus moe. Maar geen hoofdpijn oidquote:
Ik had 1 of andere groene zoete kleffe plakzooi (zoveel suiker ja)quote:Op donderdag 19 december 2013 15:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lekker.Ik heb chocoladetopping.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |