Ja tuurlijk. Als het maar nat is.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan dat?![]()
En dat zeg je nu ik net klaar ben
Ik zal geen slechte grap makenquote:Op donderdag 19 december 2013 15:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Als het maar nat is.
appelquote:Op donderdag 19 december 2013 15:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Als het maar nat is.
Ik was er al op voorbereid, ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal geen slechte grap maken
Eigenlijk nietquote:
eeeewquote:Op donderdag 19 december 2013 15:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bijn gekotst op het stationspein damn. Mondjevol binnen kunnen houden
Echt wtf is er met mij
Ohjeetje.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eigenlijk niet
Ik heb heel.slecht geslapen dus nu brak, en ik heb een virus op mn laptop en ben die nu aan het scannen met dat linkje..![]()
Hè, jakkie.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bijn gekotst op het stationspein damn. Mondjevol binnen kunnen houden
Echt wtf is er met mij
Ik zie de vader van mijn ex sowieso maandelijks op TVquote:Op donderdag 19 december 2013 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
eeeew
sr is op tv en ik zie allemaal gekke friezen in beeldstraks komt mn ex nog in beeld
En ik maar denken dat ik weer beter was.quote:
Hoe datquote:Op donderdag 19 december 2013 15:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie de vader van mijn ex sowieso maandelijks op TV
Snel je bed in, huphup.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik weer beter was.
Ja ik wil wel een beetje op tijd naar bed vanavond. En geen idee, ik was gewoon bezig en ineens kwamen er allemaal dingen in beeld die ineens aan het 'scannen' en aan het downloaden waren enzoquote:Op donderdag 19 december 2013 15:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ohjeetje.
Vanavond vroeg naar bed, of kan dat niet?
Hoe kom je aan dat virus dan?
Rustig aan doen.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik wil wel een beetje op tijd naar bed vanavond. En geen idee, ik was gewoon bezig en ineens kwamen er allemaal dingen in beeld die ineens aan het 'scannen' en aan het downloaden waren enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |