Ah zo, ik heb het ook niet nodig.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je lijkt dat wel te zeggen met het 'niet nodig hebben'
Inderdaad alsof versieren een baan is voor sommigen, het hoort gewoon fun en leuk te zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Ik vraag me soms weleens af; kunnen jullie überhaupt lol hebben en lachen en flirten met een vrouw op een ongedwongen manier, zonder verwachtingen? Jullie komen zo serieus en analyserend over.
Zonder verwachtingen niet, als ik vrijgezel ben verwacht ik altijd wel iets als ik aan zoiets begin. Maar die verwachtingen maken me niet minder spontaan, erg nerveus of dat ik geforceerd overkom ofzo. Denk dat het vooral zo is dat hier richtlijnen gegeven worden (serieuze adviezen) omdat als het je wel van nature afgaat je die niet nodig hebt en het daarom hier ook minder aan bod komt (als je het op die manier zou typen als dat jij het ervaart begrijpen ze het toch niet omdat het gevoelsmatig is).quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Ik vraag me soms weleens af; kunnen jullie überhaupt lol hebben en lachen en flirten met een vrouw op een ongedwongen manier, zonder verwachtingen? Jullie komen zo serieus en analyserend over.
Hehe Faxie heeft mij nog nooit op date gevraagd hahaha en de man waarover ik het heb, heb ik al een soort connectie, want hij pusht niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens met faxie op date dan, die zat al eerder te hinten
Als iets wat jij erg belangrijk vindt niet lukt ga jij toch ook extra je best ervoor doen? Je zit in een luxepositie die ervoor zorgt dat je zo kan praten, maar realistisch is dat niet (en ja het is wel het meest ideale als het zo kan op die manier).quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad alsof versieren een baan is voor sommigen, het hoort gewoon fun en leuk te zijn.
Zou dat ook niet komen omdat er zat zijn die spelletjes met dat soort dingen spelen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad alsof versieren een baan is voor sommigen, het hoort gewoon fun en leuk te zijn.
Neequote:Op zaterdag 21 december 2013 21:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Zullen we gaan daten?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Hehe Faxie heeft mij nog nooit op date gevraagd hahaha en de man waarover ik het heb, heb ik al een soort connectie, want hij pusht niet.
Spelletjes, in welke zin? Versieren is toch ook ergens een spel?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou dat ook niet komen omdat er zat zijn die spelletjes met dat soort dingen spelen.
Maar ja.
Een verleidingsspel.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Spelletjes, in welke zin? Versieren is toch ook ergens een spel?
Schatje, het is niet omdat ik veel mannen tegenkom irl die met mij willen daten dat ik daarom in een luxepositie zit. Het is geen luxe als je altijd dezelfde type man tegenkomt hoor. Dus volgens mij gaat het niet om het aantal, maar om wat voor persoon je date. Zo iets. Bovendien is het gewoon leuk en meer niet eigenlijk. Ik zoek niet veel achter elke date ofzo, ik wil het vooral leuk en fijn vinden als ik met iemand date, dus veel lachen en plezier maken boven "programmerend" daten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als iets wat jij erg belangrijk vindt niet lukt ga jij toch ook extra je best ervoor doen? Je zit in een luxepositie die ervoor zorgt dat je zo kan praten, maar realistisch is dat niet (en ja het is wel het meest ideale als het zo kan op die manier).
Indeedquote:
oké ja ik hou ook van lachen en plezier maken. We zijn wel een match. Wanneer kom je hier?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Schatje, het is niet omdat ik veel mannen tegenkom irl die met mij willen daten dat ik daarom in een luxepositie zit. Het is geen luxe als je altijd dezelfde type man tegenkomt hoor. Dus volgens mij gaat het niet om het aantal, maar om wat voor persoon je date. Zo iets. Bovendien is het gewoon leuk en meer niet eigenlijk. Ik zoek niet veel achter elke date ofzo, ik wil het vooral leuk en fijn vinden als ik met iemand date, dus veel lachen en plezier maken boven "programmerend" daten.
Ik heb er ook geen moeite mee. Maar ik ben wel analyserend hier op fok dus ja. Maar sommige adviezen hier zijn net als bij het idee van 'leren presenteren'. 'Niet bang zijn, kleine groep mensen, jij bent niet minder dan hen'. Maar uiteindelijk helpen die redenaties niet zoveel omdat het het gevoel van die mensen niet kan overstemmen of deels te niet doen. Als je er minder moeite mee hebt dan denk je er simpeler over dan dat het feitelijk is voor de mensen die er wel moeite mee hebben. Het advies klopt wel, als ze het zo zouden kunnen doen zouden ze meer succes hebben, maar om het advies uit te voeren is juist het moeilijke voor hen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:20 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Hiergaanwedan, misschien is dat het. Ik heb er geen moeite mee dus wellicht dat dergelijke adviezen daarom niet goed overkomen.
Ah, dacht van wel vandaarquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Hehe Faxie heeft mij nog nooit op date gevraagd hahaha en de man waarover ik het heb, heb ik al een soort connectie, want hij pusht niet.
Oh dat zeker, maar dat er ook zat tussen zitten die niet serieus zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Spelletjes, in welke zin? Versieren is toch ook ergens een spel?
Ik kan pri-ma ongedwongen met vrouwen omgaan!quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:13 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Wel mee eens, enkel dat het daadwerkelijk zo simpel is, en mensen het zichzelf vaak moeilijk maken met dat analyseren enzo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee. Maar ik ben wel analyserend hier op fok dus ja. Maar sommige adviezen hier zijn net als bij het idee van 'leren presenteren'. 'Niet bang zijn, kleine groep mensen, jij bent niet minder dan hen'. Maar uiteindelijk helpen die redenaties niet zoveel omdat het het gevoel van die mensen niet kan overstemmen of deels te niet doen. Als je er minder moeite mee hebt dan denk je er simpeler over dan dat het feitelijk is voor de mensen die er wel moeite mee hebben. Het advies klopt wel, als ze het zo zouden kunnen doen zouden ze meer succes hebben, maar om het advies uit te voeren is juist het moeilijke voor hen.
Nou ja het is simpel als je weet hoe het moet en het uiterlijk hebt (en de combi/balans van alles). Ze analyseren ook niet voor de lolquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:30 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Wel mee eens, enkel dat het daadwerkelijk zo simpel is, en mensen het zichzelf vaak moeilijk maken met dat analyseren enzo.
Ah gewoon, als ik buitenkom spreken veel mannen mij aan, maar het ding is dat als ik dan op date ga of naar een vervolgdate zijn ze al aan het pushen alsof ik moet gaan vliegen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, dacht van wel vandaar
En wat moet ik me daarbij voorstellen dan?
[..]
Oh dat zeker, maar dat er ook zat tussen zitten die niet serieus zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |