hoeveel uur per week werk je dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:44 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Te oud, te duur en teveel contracturen.
Ze willen wel, maar het mag niet.
Eigenlijk zeggen ze dus: zoek je heil ergens anders dan bij AH?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:44 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Te oud, te duur en teveel contracturen.
Ze willen wel, maar het mag niet.
Dat zeker niet, maar het beleid is nu eenmaal om veel jeugd met korte contracten aan te nemen, en met een contract van meer dan 12 uur word je gewoon geen TL, punt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:59 schreef Schuimpjes het volgende:
Eigenlijk zeggen ze dus: zoek je heil ergens anders dan bij AH?
Dat is de SM niet maar de Categorie Manager DeliKaas.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:22 schreef NJ het volgende:
[..]!
Vooral die SM op de achtergrond is er blij mee.
LPT is ook nog wel aantrekkelijk met 20 uur in de week HBO Duaal of BBL.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:04 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat zeker niet, maar het beleid is nu eenmaal om veel jeugd met korte contracten aan te nemen, en met een contract van meer dan 12 uur word je gewoon geen TL, punt.
Bovendien is er een overschot van TL's, zeker in onze regio.
Wat ben je nu dan gewoon een "vakkenvuller"?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:04 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat zeker niet, maar het beleid is nu eenmaal om veel jeugd met korte contracten aan te nemen, en met een contract van meer dan 12 uur word je gewoon geen TL, punt.
Bovendien is er een overschot van TL's, zeker in onze regio.
De officiele term is ' Senior Medewerker Verkoopklaar ' geloof ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:25 schreef Loll het volgende:
Wat ben je nu dan gewoon een "vakkenvuller"?
Bestaat dat?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:28 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De officiele term is ' Senior Medewerker Verkoopklaar ' geloof ik.
Waar komt dat op neer dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:28 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De officiele term is ' Senior Medewerker Verkoopklaar ' geloof ik.
Vraag me toch altijd af hoe je dat vol houdt, 40 u per week vakken vullen. Nu zul je heus wel meer doen dan enkel vullen (vloer schrobbenquote:
176.50 uur in vier weken?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:06 schreef SLP_ het volgende:
Zojuist loon gestort. M'n salaris kan nooit kloppen met de 176.50 uur die ik gewerkt hebHelaas nog ff wachten op loonstrookje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:08 schreef exelletor het volgende:
[..]
176.50 uur in vier weken?
Ja I know idd no lifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gestopt met studie, maar woon op een studentencampus waardoor ik ff snel een spaarpotje op moet bouwen voor als ik een andere woning moet vinden. Dus dat betekent dat ik maandag tot en met zaterdag werk en zondag de hele dag in bed lig
![]()
Teringquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:06 schreef SLP_ het volgende:
Zojuist loon gestort. M'n salaris kan nooit kloppen met de 176.50 uur die ik gewerkt hebHelaas nog ff wachten op loonstrookje.
Je komt er sneller aan dan je denktquote:
07-21. Ben je dan niet hartstikke dood?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:29 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Je komt er sneller aan dan je denktTwee keer in de week van 07 - 21 en dan nog een paar korte daagjes en dat vier weken lang
Nee, vind ik eigenlijk wel chillquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
07-21. Ben je dan niet hartstikke dood?(Deed je nou VA of VK?)
Je moet ook een aantal uur rust hebben, 11 uren toch?quote:
Oh, nou ik begin zo weer hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je moet ook een aantal uur rust hebben, 11 uren toch?
Dan zou je pas weer om 8 uur mogen beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |