quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
We hebben zelfs een zingende kerstman als je langsloopt.Verschrikkelijk.
Wees blij dat de LU koekjesfabriek versleten is. Dat ding was echt briljant!quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
We hebben zelfs een zingende kerstman als je langsloopt.Verschrikkelijk.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
Dat volk moet het lekker bij hamburgers houden.
Zou ze dat wel kunnen spellen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
Dat volk moet het lekker bij hamburgers houden.
Bik Mek.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou ze dat wel kunnen spellen?
Hoe is het dr gelukt om die "paar maanden" TL te blijven?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:29 schreef Ferry_76 het volgende:
Lekker druk dagje, maar jezus wat een kutavond.. Er moet perse een TL werken, en de engie beschikbare was een 18-jarig huppeltrutje wat een paar maanden geleden van de kassa naar de vers is gegaan... Geen overzicht of overwicht, en ze gelooft de vakkenvullers bij de zuivel op hun woord als ze zeggen dat ze klaar zijn... Als ik niet om negen uur ingegrepen had, waren er gewoon aktie- en restkarren blijven staan en had zij er geen idee van gehad, want ze was de hele avond nog niet in de zuivelcel geweest..![]()
Maar eens tegen m'n ASM zeggen dat de volgende keer of ik de vullploeg doe, of ik werk geen avond. Kom op zeg...
Emballage gaat ook prrrrima... Laatste wagen om half drie weg, om half tien stonden er 57 rolly's CBL fust buiten, 100-120 rolcontainers en dan de rest nog.![]()
Vannacht 5009 colli vers, maar ze hoeven me echt niet te bellen of ik eerder wil beginnen.
Ik heb echt geen idee...........quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:35 schreef d4v1d het volgende:
Hoe is het dr gelukt om die "paar maanden" TL te blijven?
Ik zeg niet dat dit bij haar het geval is, maar sommige zijn teamleider geworden puur omdat de goed in de groep liggen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar dan is er toch alsnog een (a)sm die kijkt hoe de TL functioneert lijkt mij?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dit bij haar het geval is, maar sommige zijn teamleider geworden puur omdat de goed in de groep liggen.
Vriendjespolitiek dus.
Zeg, als jij het allemaal zo goed weet, waarom ben jíj dan geen teamleider?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:41 schreef Ferry_76 het volgende:
Ze komt bij de kassa vandaan, en daar ging het blijkbaar wel. Helaas zit er momenteel een PT TL in Canada voor een studie, maar die komt gelukkig binnenkort weer terug. Hopelijk kicken ze dat wicht dan weer terug naar de kassa..
Te oud, te duur en teveel contracturen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zeg, als jij het allemaal zo goed weet, waarom ben jíj dan geen teamleider?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |