Heb jij een Zweedse neef Sara?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:22 schreef sararaats het volgende:
deze is beter: http://site.soilwork.org/
Het was al veel te lang geworden.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En....ben je mooi geworden? Mooiér bedoel ik![]()
Heb je een hekel aan de kapper of valt het mee?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het was al veel te lang geworden.maar nu wel beter.
nee, m'n neef is Belgquote:Op donderdag 19 december 2013 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb jij een Zweedse neef Sara?
Oh zo. En hij speelt in een Zweedse band. Ik vind ze best lekker ruig spelen.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee, m'n neef is BelgDirk Verbeuren.
Ja wel een beetje. Vooral als alles in je nek gaat zitten.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je een hekel aan de kapper of valt het mee?
Ja he? Ik ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:06 schreef Tjacka het volgende:
Ik begin in de kerststemming te komen.
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he? Ik ook.
Nog een weekje en het is zover. En nog 5 dagen en er is iemand jarig
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he? Ik ook.
Nog een weekje en het is zover. En nog 5 dagen en er is iemand jarig
Dat zal je visite leuk vindenquote:Op donderdag 19 december 2013 14:11 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga denk ik mijn hele verjaardag FOK!en.
Wat toevallig.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ook een bijna kerstkind, net als jij
Het is mijn verjaardag.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal je visite leuk vinden
True true en dat is dan je kado?quote:
Ja dat verwacht ik wel van mijn gasten.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
True true en dat is dan je kado?
Dat de visite zich met elkaar bezighoudt en jij ongestoord kan FOK!ken? Mmm zit wat in.
Ik ga oudejaarsavond tot 12 uur VI kijken en daarna feesten . Topshowquote:Op donderdag 19 december 2013 14:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja dat verwacht ik wel van mijn gasten.![]()
Ik ga met O&N ook al FOK!en.
echtquote:Op donderdag 19 december 2013 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga oudejaarsavond tot 12 uur VI kijken en daarna feesten . Topshow
Ja, is toch beter dan een of andere oudejaarsconference? Geef mij Gijp en Bossie maar om de tijd tot 12 uur mee door te komen.quote:
Gewoon gezellig bij vrienden toch top2000tje aan lekker man.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, is toch beter dan een of andere oudejaarsconference? Geef mij Gijp en Bossie maar om de tijd tot 12 uur mee door te komen.
Is ook tof .quote:Op donderdag 19 december 2013 14:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon gezellig bij vrienden toch top2000tje aan lekker man.
er zitten ook mooi gezongen stukken bij. ik was overlaatst nog op 1 van hun concerten in Belgie.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zo. En hij speelt in een Zweedse band. Ik vind ze best lekker ruig spelen.
Jij mag vast gratis naar binnen he ?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
er zitten ook mooi gezongen stukken bij. ik was overlaatst nog op 1 van hun concerten in Belgie.
niet altijd hoor, tenzij ik op de gastenlijst sta.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij mag vast gratis naar binnen he ?
Dat regel je toch even met je neef?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet altijd hoor, tenzij ik op de gastenlijst sta.
Ik wil mee.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat regel je toch even met je neef?
tofquote:
deze keer (17 november) stond ik op de gastenlijst.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat regel je toch even met je neef?
Ik zou willen dat Bruce mijn neef was.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik een neef had die bij Bruce in de band speelde
Dat zou helemaal het summum zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 15:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou willen dat Bruce mijn neef was.
Botox???quote:Op donderdag 19 december 2013 15:22 schreef Tjacka het volgende:
Al vind ik hem met zijn botox niet meer aantrekkelijk.
In mij AT gezetquote:Op donderdag 19 december 2013 15:46 schreef El_Matador het volgende:
Even wat buiten BNW, maar kijk het eerste filmpje eens...:
NWS / Anti-EU-krachten in het nieuws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Oh Miley, wat doe je!!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
Hoi L.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B! En, gisteren nog een leuke nacht gehad?
Klinkt als een prima avond.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L.
Nou het was meer een avond. Bijna heel de avond in de shop gezeten en om 11 uur nog even paar afzakkertjes gedronken in het high life cafe.
Moest er op tijd weer uit. Heb heel de dag rolluiken opgehangen en daarna nog nachtdienst dus kon het niet te laat maken. Maar leuk was het wel hoor.
Gaat zijn gangetje.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hoor was niks mis mee Tjacka.
Alles goed?
Klinkt als een superavondquote:Op donderdag 19 december 2013 20:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L.
Nou het was meer een avond. Bijna heel de avond in de shop gezeten en om 11 uur nog even paar afzakkertjes gedronken in het high life cafe.
Moest er op tijd weer uit. Heb heel de dag rolluiken opgehangen en daarna nog nachtdienst dus kon het niet te laat maken. Maar leuk was het wel hoor.
Ik heb al weken geen zin.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Prima hoor.
Jammer dat ik zo moet werken....heb eigenlijk geen zin.
Het lijkt me zó moeilijk om 's avonds naar je werk te moeten. Ja, je zit nu in dat ritme, maar toch.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Prima hoor.
Jammer dat ik zo moet werken....heb eigenlijk geen zin.
10 uur tot 7. Nou ja 7...begin tijd is vast eindtijd is variabel.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb al weken geen zin.hoe laat moet je beginnen?
Ik moet gelukkig nog maar twee uur.
Daarom heb ik volgende week ook vrij.
Nou ja het is wel altijd zo dat je zit te wachten om te gaan werken.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt me zó moeilijk om 's avonds naar je werk te moeten. Ja, je zit nu in dat ritme, maar toch.
Het idee dat je nog weg moet lijkt me idd niet prettig.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
10 uur tot 7. Nou ja 7...begin tijd is vast eindtijd is variabel.
[..]
Nou ja het is wel altijd zo dat je zit te wachten om te gaan werken.
Je vrije tijd zit nu voor je werk ipv erna. Dat is best een nadeel vind ik.
Mwa valt mee.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het idee dat je nog weg moet lijkt me idd niet prettig.
Hebben jullie het nu veel drukker met de kersttijd? Ja zeker.
Werk ze en tot morgen Bquote:Op donderdag 19 december 2013 21:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mwa valt mee.
Maar ik ga even wat eten maken voor vannacht. Veel plezier nog allemaal en tot morgen.
Dat noem ik nog eens een kerstpakketquote:Op donderdag 19 december 2013 21:43 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, ff kijken 5 kilo vlees in de bovenste doos, in onderste doos gereedschaps koffer met allerlei lekkers spel koehandel flesje wijn en heel veel chocolade een vv bon voor 25 euro en een kerstboom vaas ding!!
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:43 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, ff kijken 5 kilo vlees in de bovenste doos, in onderste doos gereedschaps koffer met allerlei lekkers spel koehandel flesje wijn en heel veel chocolade een vv bon voor 25 euro en een kerstboom vaas ding!!
Ohhh, wat leuk! En zij ook op jou?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:00 schreef Divje het volgende:
[..]tof!
Ik ben verliefd trouwensnever gonna touch her..
She'll never knowquote:Op donderdag 19 december 2013 23:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh, wat leuk! En zij ook op jou?
Keep fingers crossed for you
Zou wel top zijn he Div?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:07 schreef Divje het volgende:
[..]
She'll never know
Zo mooi die zangeres
16 januari eurosonic, mss dat ik haar ga zien
Zien ga ik haar sowieso. Op t podiumquote:
Zoiets overkomt je. Is niet tegen te houdenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Zien ga ik haar sowieso. Op t podium
Misschien als ik me als een giga-groupie ga gedragen dat ik een 1on1 krijg![]()
Eerste keer in m'n leven dat ik boemklatspof verliefd ben na het zien van 1 videoclipik wil haar.
Ben aan de ene kant blij, want haar muziek is heerlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoiets overkomt je. Is niet tegen te houden
quote:
Kate?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
bij mijn celebrity crush bedoel ik
Er zijn niet genoeg rollen beschuit op deze wereld om met haar te eten..quote:
Misschien moet ik haar toyboy worden, misschien heeft ze wel tinder.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kun je wel aanbidden, maar helaas alleen van een afstand Inso.
Zou best kunnen en je zou een kans kunnen wagen. Je weet maar nooitquote:Op donderdag 19 december 2013 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet ik haar toyboy worden, misschien heeft ze wel tinder.
Hopen op een leuke wedstrijd met winst voor feyenoordquote:
Tja, je kan niet altijd zes gooien.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Hopen op een leuke wedstrijd met winst voor feyenoord
Jammer voor de supporters..
Kerstvakantie ftwquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jij ook? volgende week ook week vakantie
Nou de Kerstboomvaassnoeppotding is al gesneufeld, had de schuimpjes er ook niet in moeten doen.quote:
Zaten er explosieven in die schuimpjes dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou de Kerstboomvaassnoeppotding is al gesneufeld, had de schuimpjes er ook niet in moeten doen.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zaten er explosieven in die schuimpjes dan?
Serieus? Dat met die ketchup?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:56 schreef theguyver het volgende:
Goeie brand oefening gehad, net!
Collega op de vloer fles ketchup er overheen.
omgevallen ladder er bij en oude kantine onder rook.
nu ook de hele hal onder rook, iedereen naar buiten.
Ja grappige was, het was een allombekende colleag die het slachtoffer speelde, Mijn chef zag hem liggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja grappige was, het was een allombekende colleag die het slachtoffer speelde, Mijn chef zag hem liggen.
liep ff terug trok zijn werkschoenen stalen neus ff snel aan en schopte hem zachtjes in zijn zij, riep nog na dat was voor het verneuken van mijn tostie eikel, dat was de laatste ketchup..
mja, was best goed gedaan leek best wel realistisch, vorig jaar hadden ze containers in brand gezet achter het pand, als oefening.Nog niet Hollywoodtesque genoeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope, al was dit zeer goed opgezet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog niet Hollywoodtesque genoeg?
Is dat die roker die een poosje buiten heeft gebivakkeerd?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope, al was dit zeer goed opgezet.
Volgende keer zijn been maar ff amputeren en zo..
Nee niet hij, dan was ik persoonlijk nog terug geloopen en trap na gegeven.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is dat die roker die een poosje buiten heeft gebivakkeerd?
Ja, dat is een goed idee, maakt alles wat geloofwaardiger
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:12 schreef theguyver het volgende:
MAIL over de oefening vanochtend
Vanochtend heeft er een oefening plaats gevonden aan de ...om onze BHV organisatie te optimaliseren.
Om 10:28 uur ontving de receptie op nr. 500 een telefoontje dat er rook was waargenomen.
Hierop is onze BHV organisatie in actie gekomen en op mijn bericht begonnen met de ontruiming van het pand.
Er bleek in de oude kantine iemand aan de elektriciteit aan het sleutelen te zijn geweest en van de trap gevallen waardoor brand is ontstaan.
Door de rook is er iemand op de orderpicker onwel geworden.
....... die ook kwam kijken is al begonnen om het slachtoffer te helpen waarna de andere BHV ers het hebben overgenomen.
De eerste twee BHV ers die bij het slachtoffer kwamen zijn wel erg geschrokken wat ze daar aantroffen.
Maar zijn hierna snel begonnen met het helpen van het slachtoffer.
Het slachtoffer in de orderpicker die onwel is geworden is middels een brancard naar buiten gebracht.
Goeie oefening.quote:
Ik heb al 10 dagen driving home for chrismas in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n zin in de kerstdagen?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb al 10 dagen driving home for chrismas in mijn hoofd.
Pomtiedomptiedom
Ik heb hem nu ook op staan. Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pomtiedomptiedom
Misschien moet je ook reageren in het Fukushima topic het gaat tenminste over jouw Japan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pomtiedomptiedom
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb hem nu ook op staan. Bedankt voor de tip.
Ik merk dat ik woedend word van de leugens aldaar, dus ik laat het topic vanaf nu weer links liggen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien moet je ook reageren in het Fukushima topic het gaat tenminste over jouw Japan.
Leugenaars?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
Ik merk dat ik woedend word van de leugens aldaar, dus ik laat het topic vanaf nu weer links liggen.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pomtiedomptiedom
Ja? Ik vind dat nog een van de leukste! Zeker als hij 's avonds gedraaid wordt en overal lampjes in huis aan zijn enzo!quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
We staan met onze SC op de 75ste plaats![]()
https://www.thuisserver.n(...)2-2013&c_max_res=100
*traantje van ontroering wegpinkt
Echt , jij bent best grappig Theguyverquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:56 schreef theguyver het volgende:
Goeie brand oefening gehad, net!
Collega op de vloer fles ketchup er overheen.
omgevallen ladder er bij en oude kantine onder rook.
nu ook de hele hal onder rook, iedereen naar buiten.
Hey B.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Volgend jaar top 50.
Mogguh trouwens allemaal.
Hij heeft de leukste gifjes en de grappigste grappenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:10 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Echt , jij bent best grappig Theguyver
With confidence.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moblo en Guyvie sitting in a tree k.i.s.s.i.n.g.
Ohhh wat een mooi lied is datquote:
wij hadden vroeger een kerst cd van hemquote:
Nog een keer geluisterd. Begin het steeds mooier te vindenquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wij hadden vroeger een kerst cd van hem![]()
ik kan al die nummers dromen
Ty ... dit was niet grappig dit gebeurde echt vanochtend...quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:10 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Echt , jij bent best grappig Theguyver
Doos chocolade? Is het uit met je dinnetje?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ty ... dit was niet grappig dit gebeurde echt vanochtend...
pfff ben ik een keer serieus
mja.. luitjes ik wens jullie alvast een zeer fijne avond.. Ik ga doos chocolade leeg vreten, ... nou jah ik.. ik hoop dat ik wat mee krijg :p
quote:
kerst pakket.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:11 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Doos chocolade? Is het uit met je dinnetje?
haha, er is allang beslag op gelegd .. sorryquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Kerstpakketten, pas maar op. Ik hoorde ergens dat BigPharma daar aandelen in heeft. Ik zou die chocolade dus niet opeten. Geef maar hier.
Ja natuurlijk kijk ik met je mee ! Boskampquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:51 schreef Scrummie het volgende:
Lavje! Vanavond weer topshow avond! Kijk je ook weer mee? Je bent wel mijn VI buddy hoor.
Jaaaa heerlijk he. Bossie is altijd top. Wat een topgozert.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kijk ik met je mee ! Boskampvanavond
Ik vind het zo'n leuke vent. Altijd top als hij erbij is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jaaaa heerlijk he. Bossie is altijd top. Wat een topgozert.
God ja, maandag, heb me kapot gelachen, prachtig. Dat stukkie van Derksen over tegen Columbia spelen.. ik ging stuk haha.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n leuke vent. Altijd top als hij erbij is.
Ze zullen trouwens nog een harde dobber hebben om afgelopen maandag te overtreffen. Dat was een topshow he? Bijna een miljoen kijkers ook
"nee, wij gingen naar de kerk" tuurlijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
God ja, maandag, heb me kapot gelachen, prachtig. Dat stukkie van Derksen over tegen Columbia spelen.. ik ging stuk haha.
En nu ga ik hier stuk om:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"nee, wij gingen naar de kerk" tuurlijk![]()
quote:
Ja, doe mij maar een bitterballetje, of bamischijfie. Heerlijk johquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Bitterballetje Scrum?
Kreeg ik net van Moblo op het andere topic.
Biertje erbij?
Pak ik even een wijntje en dan kunnen we he
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, nu heb ik je omgekocht met bitterballen. Mag ik nu weer mensen retards noemen?
Dan een glaasje versgeperst sinaasappelsap?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
If only! Moet m'n man nog ophalen van 't station straks
Seriewoordenares dus?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:25 schreef theguyver het volgende:
+ zit niet aan een vrouw haar chocolade,
Zeker niet die van mij, heb je instant ruzzie.
Ze kent Kung-fu Jijitsu karate kickboksen en nog veel meer gevaarlijke woorden!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
God ja, maandag, heb me kapot gelachen, prachtig. Dat stukkie van Derksen over tegen Columbia spelen.. ik ging stuk haha.
En nu ga ik hier stuk om:
Zit die youtube nu nog een keer te kijken met een bakkie koffie erbij. Heerlijk wakker wordenquote:
zoetwaterzonnebaarsvissen hielden toch geen winterslaap?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vind dit prima weer.. Ik heb alleen geen mogelijkheid om een winterslaap te houden.
quote:
Australiëquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal best wel, maar niet hier
Ja ik ook. Maar m'n eerst volgende reisje is naar Israel. Volgend jaar december.quote:
Maar het komt elke dag een stukje dichterbij B. Echt helemaal top als het zover is. En een jaar vliegt voorbijquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar m'n eerst volgende reisje is naar Israel. Volgend jaar december.
Duur nog ff.
Ja dat is ook zo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar het komt elke dag een stukje dichterbij B. Echt helemaal top als het zover is. En een jaar vliegt voorbij
Ik ga straks naar een groot feestquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo.
Nog plannen dit weekend of gewoon lekker burgerlijk voor de buis?
Oh ja van de dakdekkers toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga straks naar een groot feest
Ja die!quote:
Oh ik dacht naar mijn feestjequote:Op zaterdag 21 december 2013 17:38 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
gaaf maar ik zou een dubbeloops jachtgeweer meenemen
Zo rond een uurtje of 3 met je hoge hakken over de bar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja die!
Heb een paar superhoge hakken gekocht, denk dat tegen morgenochtend mijn voeten er af liggen. Met recht killerheels
Denk dat die schoenen na een paar uur uitgaan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo rond een uurtje of 3 met je hoge hakken over de bar.
Ja dat lijkt mij ook als ik ze zo zie.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat die schoenen na een paar uur uitgaan.
[ afbeelding ]
Daar hou ik wel ernstig rekening mee jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook als ik ze zo zie.
Zal wel een katertje worden dan morgen...
Ach ik ben de beroerdste niet en zal solidair met je zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar hou ik wel ernstig rekening mee ja
Haha is het nodig?quote:
Dat vind ik nou nog eens onbaatzuchtig van je . Echtquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach ik ben de beroerdste niet en zal solidair met je zijn.
guyvertje toch....mag? Dat klinkt niet zo best. Ze slaat je toch niet he?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haha is het nodig?
vanaaf eerst ff bankhangen en mag ik sinds een maand weer naar een feestje,
Ja lief he?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik nou nog eens onbaatzuchtig van je . Echt
nee hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
guyvertje toch....mag? Dat klinkt niet zo best. Ze slaat je toch niet he?
Iets met ouder worden, verantwoording nemen en meer van dat soort geneuzel?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee hoor
maar gewoon belofte maakt schuld.
Word gewoon keer tijd dat ik gewoon wat minder feestjes aan doe.
Juist, mag wel een keer, mijn feestjes lopen altijd uit de hand.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Iets met ouder worden, verantwoording nemen en meer van dat soort geneuzel?
Je méént hetquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Juist, mag wel een keer, mijn feestjes lopen altijd uit de hand.
Nu maar 1 keer per maand, berichtgeving komt morgen.![]()
Feestjes die uit de hand lopen zijn de beste.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Juist, mag wel een keer, mijn feestjes lopen altijd uit de hand.
Nu maar 1 keer per maand, berichtgeving komt morgen.![]()
Jup mja, 9 op de 10 x liep uit de hand.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Feestjes die uit de hand lopen zijn de beste.
Wat is dat Scrum?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Ze hebben weer massa bans uitgedeeld op godlikeproductions.com.
BNW forum maar dan 100 keer over de top. Maar ik lees er dagelijks mee, te leuk door de totale gekkies die er zijn, maar soms ook erg interessant doordat je er echt vanalles leest.quote:
Oh goeie tip voor morgen als ik aan het uitkateren benquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
BNW forum maar dan 100 keer over de top. Maar ik lees er dagelijks mee, te leuk door de totale gekkies die er zijn, maar soms ook erg interessant doordat je er echt vanalles leest.
Yep, dat is een perfect moment hahaha.. feestje vanavond?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh goeie tip voor morgen als ik aan het uitkateren ben
Ja, ga straks op pad.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, dat is een perfect moment hahaha.. feestje vanavond?
Veel plezier alvast danquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ga straks op pad.
Ga jij nog wat leuks doen vanavond? Maar dit is ook wel weer om lekker thuis op de bank te hangen hoor. Het is niet echt aanlokkelijk buiten
Ook leuk toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Veel plezier alvast dan. Ik zou graag bankhangen met een filmpje erbij, maar heb een verjaardag van m'n zwager. No joy, kut verjaardag, dus ik zit om 23:30 weer lekker thuis, mooie tijd om alsnog een filmpje te kijken
Haha, jij ook dat gewenstquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook leuk toch?
Wens je een heel gezellige avond en tot morgen ehhh middag denk ik
Mooi man.quote:Op zondag 22 december 2013 12:03 schreef Lavenderr het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en
![]()
![]()
![]()
en
![]()
![]()
![]()
maar...
het was de moeite waard
en de levensgrote kater
want superfeest
Oh dat is dan best moeilijk idd. Wat erg dat die jongen weg is. Ouders helemaal in paniek natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2013 13:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooi man.
Ik moest net gewoon op gesprek met de ouders van een jonge collega. Hij is kwijt, best sneu voor die oudersd en ik daar maar zitten met m'n enorme kater.
hoe erg kwijtquote:Op zondag 22 december 2013 13:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooi man.
Ik moest net gewoon op gesprek met de ouders van een jonge collega. Hij is kwijt, best sneu voor die oudersd en ik daar maar zitten met m'n enorme kater.
quote:Op zondag 22 december 2013 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is dan best moeilijk idd. Wat erg dat die jongen weg is. Ouders helemaal in paniek natuurlijk
opstandig, niemand weet waar hij is....komt wel weer boven water.quote:
Oh dat is helemaal lekker dan. Niet nadenken over de consequenties en waar hij anderen mee opscheeptquote:Op zondag 22 december 2013 13:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
opstandig, niemand weet waar hij is....komt wel weer boven water.
Kut dus voor die ouders.
En voor mij. nu moet ik maandag ochtend half 5 werken en dan maandag nacht om 11 uur weer.
Dat gaat hij weten! sukkeltjer!
Oeiquote:Op zondag 22 december 2013 16:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
miep kwam gister als dronken dropje thuis
laatste keer dat ze uit was geweest was tijdens mijn verjaardag dus. plus was gewoon grappigquote:
Nou dan geeft het niks toch? Moet kunnenquote:Op zondag 22 december 2013 16:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
laatste keer dat ze uit was geweest was tijdens mijn verjaardag dus. plus was gewoon grappig
Nee helemaal niet, ze kan ook bijna nooit uit .quote:Op zondag 22 december 2013 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dan geeft het niks toch? Moet kunnen
Lief van je. Verwen je aanstaande bruid maar goedquote:Op zondag 22 december 2013 16:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ze kan ook bijna nooit uit .
Vanaochtend ook maar gelijk ff anti kater ontbijtje gemaakt.
cutness factor x 1000 als ze wat te veel heeft gehad dus
Toppertje schatje. Ben jij ook nog gedekt?Grapje.quote:Op zondag 22 december 2013 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey fuifnummer. Leuk weekend gehad?
En heeft jouw ezeltje zich nog gestrekt? Grapjequote:Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toppertje schatje. Ben jij ook nog gedekt?Grapje.
quote:Op zondag 22 december 2013 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En heeft jouw ezeltje zich nog gestrekt? Grapje
Welterusten.quote:Op zondag 22 december 2013 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
Vandaag maar eens vroeg slapen.
Wens jullie nog een prettige avond, deze dame duikt onder haar dekbed en gaat lekker de laatste restjes van haar kater wegdromenin de wetenschap dat er geen wekker gaat morgenochtend . Héérlijk
moge sara het is nog vroeg he,quote:
Ja! Zin in.quote:
Het feit dat ik anderhalf maand al begon met kerstinkopen doen heeft z'n vruchten afgeworpen deze week.quote:Op maandag 23 december 2013 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Zin in.
Nu eerst maar eens boodschappen doen. Zal wel een hel gezellig druk zijn in het winkelcentrum.
Heel slim.quote:Op maandag 23 december 2013 11:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het feit dat ik anderhalf maand al begon met kerstinkopen doen heeft z'n vruchten afgeworpen deze week.![]()
Heb medelijden met je haha, om nu boodschappen te doen. Daar heb ik mijn knechtjes voorquote:Op maandag 23 december 2013 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Zin in.
Nu eerst maar eens boodschappen doen. Zal wel een hel gezellig druk zijn in het winkelcentrum.
Je bent Sinterklaasquote:Op maandag 23 december 2013 11:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb medelijden met je haha, om nu boodschappen te doen. Daar heb ik mijn knechtjes voor
Ik wens je sterkte. Kwam net amper met mijn kar de winkel door.quote:Op maandag 23 december 2013 13:40 schreef theguyver het volgende:
zometeen maar ff de supermarkt punderen voor dat alles weg is.
Komt goed zoveel heb ik echt niet nodig het meeste zat in kerst pakketquote:Op maandag 23 december 2013 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wens je sterkte. Kwam net amper met mijn kar de winkel door.
Heb ik %$&*(@#$% nog wat vergeten, kan ik weerquote:Op maandag 23 december 2013 13:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Komt goed zoveel heb ik echt niet nodig het meeste zat in kerst pakket
kan mooi op de kerst BBQ
Te erg! Te erg!quote:Op maandag 23 december 2013 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb ik %$&*(@#$% nog wat vergeten, kan ik weer
Hoi E_O.quote:Op maandag 23 december 2013 14:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Te erg! Te erg!
En hoi allemaal!
Een boodschappenlijstje helpt somsquote:Op maandag 23 december 2013 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi E_O.
Ja ik moet nog een keer want ik ben bloem vergeten en dat heb ik toch echt nodig voor de saus.
Stomstomstomstom.
Had ikquote:Op maandag 23 december 2013 14:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een boodschappenlijstje helpt soms
Of gewoon goed kijkenquote:Op maandag 23 december 2013 14:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ok, in dat geval moet je afvinken wat je al hebt. Lol.
Wat een hel! of: wat een druk gedoe (net hoe je het zietquote:Op maandag 23 december 2013 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wens je sterkte. Kwam net amper met mijn kar de winkel door.
Wat ga je maken?quote:Op maandag 23 december 2013 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi E_O.
Ja ik moet nog een keer want ik ben bloem vergeten en dat heb ik toch echt nodig voor de saus.
Stomstomstomstom.
dat is ruk, ik heb alles.quote:Op maandag 23 december 2013 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi E_O.
Stomstomstomstom.
Hoi zoetwaterzonnenbaarsvisje, wat word jou kerst diner zeewier met beetje zalm?quote:Op maandag 23 december 2013 14:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ok, in dat geval moet je afvinken wat je al hebt. Lol.
Ik ga witlof met ham erom in de oven maken. Maar daar moet een kaassaus overheen en die saus maak ik met een roux als basis. En daar heb ik bloem voor nodig.quote:
Geen zin om iets lekkers in elkaar te flansen?quote:Op maandag 23 december 2013 15:01 schreef PontifexMaximus het volgende:
Klinkt goed; ik hou het maar bij een Big American pizza
Gourmet! Geen vis deze keer, hoewel ik erg van vis zoals zalm, makreel en haring hou..quote:Op maandag 23 december 2013 14:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoi zoetwaterzonnenbaarsvisje, wat word jou kerst diner zeewier met beetje zalm?
standaard maar altijd goed,quote:Op maandag 23 december 2013 16:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Gourmet! Geen vis deze keer, hoewel ik erg van vis zoals zalm, makreel en haring hou..
Vooral een hele vette zoute haring zonder uitjes werkt prima tegen een kater..
Een beetje kannibalistisch is het wel... Maar ja, veel vissen zijn dat. Ze vreten gedachtenloos hun eigen jongen op enzo..quote:Op maandag 23 december 2013 16:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
standaard maar altijd goed,
beetje kanibaal?
en dat laatste wist ik niet, maar is wel vet he dus dat werkt vast tegen een kater
Oh...en waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op maandag 23 december 2013 16:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Gourmet! Geen vis deze keer, hoewel ik erg van vis zoals zalm, makreel en haring hou..
Vooral een hele vette zoute haring zonder uitjes werkt prima tegen een kater..
Ervaring is de beste leermeester.quote:Op maandag 23 december 2013 16:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh...en waar haal je die wijsheid vandaan?
Geen dank hoor u vraag wij draaienquote:Op maandag 23 december 2013 15:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
OW wat lief guyviehet hele liedje met vietnam beelden dank je dank je dankje
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was een anderequote:Op maandag 23 december 2013 20:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen dank hoor u vraag wij draaien
Ik zit ook niet echt fanatiek te kijken. Heb Eastenders aan. Zit een beetje te zappen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:56 schreef Scrummie het volgende:
Dank VI. Humeur verpest ...openen met lonely this christmass. (Kijk met half uur vertraging)
Echt de moeite waard Guyvie om eens een aflevering te kijken. Denk dat je het heel mooi vindt. Zeker als je Tour of Duty ook waardeert.quote:Op maandag 23 december 2013 21:20 schreef theguyver het volgende:
liedje ken ik serie alleen niet.
Ga ff wat trailers zoeken vind vaak wel mooie series,
heb M*a*s*h Tour of duty band of brothersthe pacific en de winds of war hier liggen.
heb zelf 2 schilderijen gemaakt van mband of brothers, ff uploaden ..
Zeker ff paar afeleveringen kijken als die bevalt mag deze niet in mijn collectie ontbreken.quote:Op maandag 23 december 2013 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt de moeite waard Guyvie om eens een aflevering te kijken. Denk dat je het heel mooi vindt. Zeker als je Tour of Duty ook waardeert.
Ik vind het knap!quote:Op maandag 23 december 2013 21:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zeker ff paar afeleveringen kijken als die bevalt mag deze niet in mijn collectie ontbreken.
btw wat vind je van mijn schilderkunst.
Ben geen Rembrant maar dacht dat nog wel redelijk gelukt is
Jij ook gefeliciteerd Scrum en kom je het even melden welke het geworden is?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:28 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd Tjacka!
En gefeliciteerd Scrummie, ik ga zo een nieuwe lens halen voor m'n camera, altijd leuk, nieuw speelgoed zo voor kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |