Heb jij een Zweedse neef Sara?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:22 schreef sararaats het volgende:
deze is beter: http://site.soilwork.org/
Het was al veel te lang geworden.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En....ben je mooi geworden? Mooiér bedoel ik![]()
Heb je een hekel aan de kapper of valt het mee?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het was al veel te lang geworden.maar nu wel beter.
nee, m'n neef is Belgquote:Op donderdag 19 december 2013 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb jij een Zweedse neef Sara?
Oh zo. En hij speelt in een Zweedse band. Ik vind ze best lekker ruig spelen.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee, m'n neef is BelgDirk Verbeuren.
Ja wel een beetje. Vooral als alles in je nek gaat zitten.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je een hekel aan de kapper of valt het mee?
Ja he? Ik ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:06 schreef Tjacka het volgende:
Ik begin in de kerststemming te komen.
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he? Ik ook.
Nog een weekje en het is zover. En nog 5 dagen en er is iemand jarig
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he? Ik ook.
Nog een weekje en het is zover. En nog 5 dagen en er is iemand jarig
Dat zal je visite leuk vindenquote:Op donderdag 19 december 2013 14:11 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga denk ik mijn hele verjaardag FOK!en.
Wat toevallig.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ook een bijna kerstkind, net als jij
Het is mijn verjaardag.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal je visite leuk vinden
True true en dat is dan je kado?quote:
Ja dat verwacht ik wel van mijn gasten.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
True true en dat is dan je kado?
Dat de visite zich met elkaar bezighoudt en jij ongestoord kan FOK!ken? Mmm zit wat in.
Ik ga oudejaarsavond tot 12 uur VI kijken en daarna feesten . Topshowquote:Op donderdag 19 december 2013 14:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja dat verwacht ik wel van mijn gasten.![]()
Ik ga met O&N ook al FOK!en.
echtquote:Op donderdag 19 december 2013 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga oudejaarsavond tot 12 uur VI kijken en daarna feesten . Topshow
Ja, is toch beter dan een of andere oudejaarsconference? Geef mij Gijp en Bossie maar om de tijd tot 12 uur mee door te komen.quote:
Gewoon gezellig bij vrienden toch top2000tje aan lekker man.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, is toch beter dan een of andere oudejaarsconference? Geef mij Gijp en Bossie maar om de tijd tot 12 uur mee door te komen.
Is ook tof .quote:Op donderdag 19 december 2013 14:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon gezellig bij vrienden toch top2000tje aan lekker man.
er zitten ook mooi gezongen stukken bij. ik was overlaatst nog op 1 van hun concerten in Belgie.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zo. En hij speelt in een Zweedse band. Ik vind ze best lekker ruig spelen.
Jij mag vast gratis naar binnen he ?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
er zitten ook mooi gezongen stukken bij. ik was overlaatst nog op 1 van hun concerten in Belgie.
niet altijd hoor, tenzij ik op de gastenlijst sta.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij mag vast gratis naar binnen he ?
Dat regel je toch even met je neef?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet altijd hoor, tenzij ik op de gastenlijst sta.
Ik wil mee.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat regel je toch even met je neef?
tofquote:
deze keer (17 november) stond ik op de gastenlijst.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat regel je toch even met je neef?
Ik zou willen dat Bruce mijn neef was.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik een neef had die bij Bruce in de band speelde
Dat zou helemaal het summum zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 15:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou willen dat Bruce mijn neef was.
Botox???quote:Op donderdag 19 december 2013 15:22 schreef Tjacka het volgende:
Al vind ik hem met zijn botox niet meer aantrekkelijk.
In mij AT gezetquote:Op donderdag 19 december 2013 15:46 schreef El_Matador het volgende:
Even wat buiten BNW, maar kijk het eerste filmpje eens...:
NWS / Anti-EU-krachten in het nieuws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Oh Miley, wat doe je!!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
Hoi L.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B! En, gisteren nog een leuke nacht gehad?
Klinkt als een prima avond.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L.
Nou het was meer een avond. Bijna heel de avond in de shop gezeten en om 11 uur nog even paar afzakkertjes gedronken in het high life cafe.
Moest er op tijd weer uit. Heb heel de dag rolluiken opgehangen en daarna nog nachtdienst dus kon het niet te laat maken. Maar leuk was het wel hoor.
Gaat zijn gangetje.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hoor was niks mis mee Tjacka.
Alles goed?
Klinkt als een superavondquote:Op donderdag 19 december 2013 20:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L.
Nou het was meer een avond. Bijna heel de avond in de shop gezeten en om 11 uur nog even paar afzakkertjes gedronken in het high life cafe.
Moest er op tijd weer uit. Heb heel de dag rolluiken opgehangen en daarna nog nachtdienst dus kon het niet te laat maken. Maar leuk was het wel hoor.
Ik heb al weken geen zin.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Prima hoor.
Jammer dat ik zo moet werken....heb eigenlijk geen zin.
Het lijkt me zó moeilijk om 's avonds naar je werk te moeten. Ja, je zit nu in dat ritme, maar toch.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Prima hoor.
Jammer dat ik zo moet werken....heb eigenlijk geen zin.
10 uur tot 7. Nou ja 7...begin tijd is vast eindtijd is variabel.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb al weken geen zin.hoe laat moet je beginnen?
Ik moet gelukkig nog maar twee uur.
Daarom heb ik volgende week ook vrij.
Nou ja het is wel altijd zo dat je zit te wachten om te gaan werken.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt me zó moeilijk om 's avonds naar je werk te moeten. Ja, je zit nu in dat ritme, maar toch.
Het idee dat je nog weg moet lijkt me idd niet prettig.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
10 uur tot 7. Nou ja 7...begin tijd is vast eindtijd is variabel.
[..]
Nou ja het is wel altijd zo dat je zit te wachten om te gaan werken.
Je vrije tijd zit nu voor je werk ipv erna. Dat is best een nadeel vind ik.
Mwa valt mee.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het idee dat je nog weg moet lijkt me idd niet prettig.
Hebben jullie het nu veel drukker met de kersttijd? Ja zeker.
Werk ze en tot morgen Bquote:Op donderdag 19 december 2013 21:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mwa valt mee.
Maar ik ga even wat eten maken voor vannacht. Veel plezier nog allemaal en tot morgen.
Dat noem ik nog eens een kerstpakketquote:Op donderdag 19 december 2013 21:43 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, ff kijken 5 kilo vlees in de bovenste doos, in onderste doos gereedschaps koffer met allerlei lekkers spel koehandel flesje wijn en heel veel chocolade een vv bon voor 25 euro en een kerstboom vaas ding!!
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:43 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, ff kijken 5 kilo vlees in de bovenste doos, in onderste doos gereedschaps koffer met allerlei lekkers spel koehandel flesje wijn en heel veel chocolade een vv bon voor 25 euro en een kerstboom vaas ding!!
Ohhh, wat leuk! En zij ook op jou?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:00 schreef Divje het volgende:
[..]tof!
Ik ben verliefd trouwensnever gonna touch her..
She'll never knowquote:Op donderdag 19 december 2013 23:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh, wat leuk! En zij ook op jou?
Keep fingers crossed for you
Zou wel top zijn he Div?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:07 schreef Divje het volgende:
[..]
She'll never know
Zo mooi die zangeres
16 januari eurosonic, mss dat ik haar ga zien
Zien ga ik haar sowieso. Op t podiumquote:
Zoiets overkomt je. Is niet tegen te houdenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Zien ga ik haar sowieso. Op t podium
Misschien als ik me als een giga-groupie ga gedragen dat ik een 1on1 krijg![]()
Eerste keer in m'n leven dat ik boemklatspof verliefd ben na het zien van 1 videoclipik wil haar.
Ben aan de ene kant blij, want haar muziek is heerlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoiets overkomt je. Is niet tegen te houden
quote:
Kate?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
bij mijn celebrity crush bedoel ik
Er zijn niet genoeg rollen beschuit op deze wereld om met haar te eten..quote:
Misschien moet ik haar toyboy worden, misschien heeft ze wel tinder.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kun je wel aanbidden, maar helaas alleen van een afstand Inso.
Zou best kunnen en je zou een kans kunnen wagen. Je weet maar nooitquote:Op donderdag 19 december 2013 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet ik haar toyboy worden, misschien heeft ze wel tinder.
Hopen op een leuke wedstrijd met winst voor feyenoordquote:
Tja, je kan niet altijd zes gooien.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Hopen op een leuke wedstrijd met winst voor feyenoord
Jammer voor de supporters..
Kerstvakantie ftwquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jij ook? volgende week ook week vakantie
Nou de Kerstboomvaassnoeppotding is al gesneufeld, had de schuimpjes er ook niet in moeten doen.quote:
Zaten er explosieven in die schuimpjes dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou de Kerstboomvaassnoeppotding is al gesneufeld, had de schuimpjes er ook niet in moeten doen.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zaten er explosieven in die schuimpjes dan?
Serieus? Dat met die ketchup?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:56 schreef theguyver het volgende:
Goeie brand oefening gehad, net!
Collega op de vloer fles ketchup er overheen.
omgevallen ladder er bij en oude kantine onder rook.
nu ook de hele hal onder rook, iedereen naar buiten.
Ja grappige was, het was een allombekende colleag die het slachtoffer speelde, Mijn chef zag hem liggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja grappige was, het was een allombekende colleag die het slachtoffer speelde, Mijn chef zag hem liggen.
liep ff terug trok zijn werkschoenen stalen neus ff snel aan en schopte hem zachtjes in zijn zij, riep nog na dat was voor het verneuken van mijn tostie eikel, dat was de laatste ketchup..
mja, was best goed gedaan leek best wel realistisch, vorig jaar hadden ze containers in brand gezet achter het pand, als oefening.Nog niet Hollywoodtesque genoeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope, al was dit zeer goed opgezet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog niet Hollywoodtesque genoeg?
Is dat die roker die een poosje buiten heeft gebivakkeerd?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope, al was dit zeer goed opgezet.
Volgende keer zijn been maar ff amputeren en zo..
Nee niet hij, dan was ik persoonlijk nog terug geloopen en trap na gegeven.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is dat die roker die een poosje buiten heeft gebivakkeerd?
Ja, dat is een goed idee, maakt alles wat geloofwaardiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |