Ik ken de hobbit nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:34 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Je gaat de Hobbit kijken, dit weet je toch van tevoren?
We zitten hier in FTR niet in LIT. Flikker lekker op met je kinderboek. Dit is FILM. In Walking Dead mag ook niet gezeurd worden over de Comicsquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien dat eerst lezen dan voor al je gezeik.
Het is de verfilming van een kinderboek. Als je daar niet tegen kan dan moet je hem niet kijken. En vooral niet gaan zeiken dat de film op het boek lijkt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
We zitten hier in FTR niet in LIT. Flikker lekker op met je kinderboek. Dit is FILM. In Walking Dead mag ook niet gezeurd worden over de Comics
Ik ga 100 procent uit van de film, het boek interesseert me niet, zeker niet nu Jackson 1000 paginaes onleesbare aanvullingen heeft gebruikt en zelf karakters heeft lopen verzinnenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is de verfilming van een kinderboek. Als je daar niet tegen kan dan moet je hem niet kijken. En vooral niet gaan zeiken dat de film op het boek lijkt.
Als hij het boek niet zou volgen was het een enorme kutfilm geworden, Jackson kennende. Ik ben allang blij dat we nu 3 films vermaak hebben ipv 1 / 2 matige hollywood films.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ga 100 procent uit van de film, het boek interesseert me niet, zeker niet nu Jackson 1000 paginaes onleesbare aanvullingen heeft gebruikt en zelf karakters heeft lopen verzinnen
quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]Toch bedankt voor de antwoorden.SPOILER: Klik nou maar gewoon nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oh, ik ben ruimschoots te laat.![]()
![]()
Je doet wel heel erg je best om duidelijk te maken dat dit eigenlijk niks voor jou is en dat je beter een bioscoopzaaltje verder kan binnenlopen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ga 100 procent uit van de film, het boek interesseert me niet, zeker niet nu Jackson 1000 paginaes onleesbare aanvullingen heeft gebruikt en zelf karakters heeft lopen verzinnen
Ja, dat snapte ik. Maar ik vond, naast dat ze gewoon na een minuutje moedeloos wegliepen, meerdere dingen niet kloppen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat niet klopt is het idee dat ze dat sleutelgat zouden vinden als ze maar goed genoeg zoeken. Dat sleutelgat is alleen onder bepaalde omstandigheden te vinden.
Het sleutelgat zat gewoon op dwerghoogte, was zo gevondenquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat niet klopt is het idee dat ze dat sleutelgat zouden vinden als ze maar goed genoeg zoeken. Dat sleutelgat is alleen onder bepaalde omstandigheden te vinden.
Niet onder normale omstandigheden. Het is een andere wereld dan de onze. Je hebt te maken met hele andere regels.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het sleutelgat zat gewoon op dwerghoogte, was zo gevonden
Niet in de film, daar zag je gewoon de maan op het gat schijnen en dat gat zat er ook zonder maanquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Niet onder normale omstandigheden. Het is een andere wereld dan de onze. Je hebt te maken met hele andere regels.
Dat gat zat er zonder maan, maar hadden ze niet gevonden zonder maan. Film of niet, het is nog steeds Midden-aarde waar het zich afspeelt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Niet in de film, daar zag je gewoon de maan op het gat schijnen en dat gat zat er ook zonder maan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 10:50 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Ik heb de film vantweekend pas gezien maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]Okee! Ik heb al die aanhangsels (nog) niet gelezen, dus dat wist ik niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag graag een betweter zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:34 schreef zeeuws_meisje het volgende:
[..]
Okee! Ik heb al die aanhangsels (nog) niet gelezen, dus dat wist ik niet!
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
true, ze hadden beter de situatie uit het boek kunnen overnemen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:33 schreef SunChaser het volgende:
De scene was sowieso lame, ze probeerden het niet eens. Ze gingen meteen weg
Klopt. Des te jammer is het dat Bolg eerst juist make-up zou worden:quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:50 schreef R_V_R het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan de cgi orcs... Bolg bijvoorbeeld lijkt erg fake... ik zie toch liever zoveel mogelijk verkleedde mensen. Smaug was daarentegen awesome.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |