Ik ken de hobbit nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:34 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Je gaat de Hobbit kijken, dit weet je toch van tevoren?
We zitten hier in FTR niet in LIT. Flikker lekker op met je kinderboek. Dit is FILM. In Walking Dead mag ook niet gezeurd worden over de Comicsquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien dat eerst lezen dan voor al je gezeik.
Het is de verfilming van een kinderboek. Als je daar niet tegen kan dan moet je hem niet kijken. En vooral niet gaan zeiken dat de film op het boek lijkt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
We zitten hier in FTR niet in LIT. Flikker lekker op met je kinderboek. Dit is FILM. In Walking Dead mag ook niet gezeurd worden over de Comics
Ik ga 100 procent uit van de film, het boek interesseert me niet, zeker niet nu Jackson 1000 paginaes onleesbare aanvullingen heeft gebruikt en zelf karakters heeft lopen verzinnenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is de verfilming van een kinderboek. Als je daar niet tegen kan dan moet je hem niet kijken. En vooral niet gaan zeiken dat de film op het boek lijkt.
Als hij het boek niet zou volgen was het een enorme kutfilm geworden, Jackson kennende. Ik ben allang blij dat we nu 3 films vermaak hebben ipv 1 / 2 matige hollywood films.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ga 100 procent uit van de film, het boek interesseert me niet, zeker niet nu Jackson 1000 paginaes onleesbare aanvullingen heeft gebruikt en zelf karakters heeft lopen verzinnen
quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]Toch bedankt voor de antwoorden.SPOILER: Klik nou maar gewoon nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oh, ik ben ruimschoots te laat.![]()
![]()
Je doet wel heel erg je best om duidelijk te maken dat dit eigenlijk niks voor jou is en dat je beter een bioscoopzaaltje verder kan binnenlopen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ga 100 procent uit van de film, het boek interesseert me niet, zeker niet nu Jackson 1000 paginaes onleesbare aanvullingen heeft gebruikt en zelf karakters heeft lopen verzinnen
Ja, dat snapte ik. Maar ik vond, naast dat ze gewoon na een minuutje moedeloos wegliepen, meerdere dingen niet kloppen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat niet klopt is het idee dat ze dat sleutelgat zouden vinden als ze maar goed genoeg zoeken. Dat sleutelgat is alleen onder bepaalde omstandigheden te vinden.
Het sleutelgat zat gewoon op dwerghoogte, was zo gevondenquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat niet klopt is het idee dat ze dat sleutelgat zouden vinden als ze maar goed genoeg zoeken. Dat sleutelgat is alleen onder bepaalde omstandigheden te vinden.
Niet onder normale omstandigheden. Het is een andere wereld dan de onze. Je hebt te maken met hele andere regels.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het sleutelgat zat gewoon op dwerghoogte, was zo gevonden
Niet in de film, daar zag je gewoon de maan op het gat schijnen en dat gat zat er ook zonder maanquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Niet onder normale omstandigheden. Het is een andere wereld dan de onze. Je hebt te maken met hele andere regels.
Dat gat zat er zonder maan, maar hadden ze niet gevonden zonder maan. Film of niet, het is nog steeds Midden-aarde waar het zich afspeelt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Niet in de film, daar zag je gewoon de maan op het gat schijnen en dat gat zat er ook zonder maan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 10:50 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Ik heb de film vantweekend pas gezien maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]Okee! Ik heb al die aanhangsels (nog) niet gelezen, dus dat wist ik niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag graag een betweter zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:34 schreef zeeuws_meisje het volgende:
[..]
Okee! Ik heb al die aanhangsels (nog) niet gelezen, dus dat wist ik niet!
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
true, ze hadden beter de situatie uit het boek kunnen overnemen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:33 schreef SunChaser het volgende:
De scene was sowieso lame, ze probeerden het niet eens. Ze gingen meteen weg
Klopt. Des te jammer is het dat Bolg eerst juist make-up zou worden:quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:50 schreef R_V_R het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan de cgi orcs... Bolg bijvoorbeeld lijkt erg fake... ik zie toch liever zoveel mogelijk verkleedde mensen. Smaug was daarentegen awesome.
Tja, ik vind de nieuwe films nog steeds leuk, maar had ook liever Del Toro gezien.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, en de gedwongen random romantiek.Peter plz.
Ik niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
maar had ook liever Del Toro gezien.
Ik ga niet eens de moeite doen om zo'n haatfilmpje te kijken.quote:
Volgens mij was t plan deze zomer toch?quote:Op donderdag 17 april 2014 18:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik vind de films verrukkelijk. Mooi ook dat het in dezelfde stijl is als LotR.
Ik krijg nu al een stijfje om in december alle 6 de films achter elkaar te kijkenHobbit 1 + 2 thuis > Hobbit 3 bios > LotR 1, 2 en 3 thuis
'haatfilmpje'quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ga niet eens de moeite doen om zo'n haatfilmpje te kijken.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:21 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Volgens mij was t plan deze zomer toch?
dat heet satire mijn beste Wolfrolfquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
CinemaSins niet kennenquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is tegenovergestelde van een haatfilmpje. Het wordt juist gemaakt door filmliefhebbers en ze sparen niemandquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou ik heb het gekeken en ik vind het maar een zeurfilmpje.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is tegenovergestelde van een haatfilmpje. Het wordt juist gemaakt door filmliefhebbers en ze sparen niemand
Zitten best wel grappige kritiekpunten inquote:
quote:Peter Jackson
Producer · 1,604,003 Likes · 2 hrs ·
Inside Information...
Our journey to make The Hobbit Trilogy has been in some ways like Bilbo's own, with hidden paths revealing their secrets to us as we've gone along. “There and Back Again” felt like the right name for the second of a two film telling of the quest to reclaim Erebor, when Bilbo’s arrival there, and departure, were both contained within the second film. But with three movies, it suddenly felt misplaced—after all, Bilbo has already arrived “there” in the "Desolation of Smaug".
When we did the premiere trip late last year, I had a quiet conversation with the studio about the idea of revisiting the title. We decided to keep an open mind until a cut of the film was ready to look at. We reached that point last week, and after viewing the movie, we all agreed there is now one title that feels completely appropriate.
And so: "The Hobbit: The Battle of the Five Armies" it is.
As Professor Tolkien intended, “There and Back Again” encompasses Bilbo’s entire adventure, so don’t be surprised if you see it used on a future box-set of all three movies.
Before then however, we have a film to finish, and much to share with you. It’s been a nice quiet time for us—Jabez and I happily editing away in a dark cave in Wellington—but those halcyon days are quickly coming to an end. It will soon be time to step into the light. Expect to see and hear much about The Hobbit: The Battle of the Five Armies in the coming months.
And there’s also The Hobbit: The Desolation of Smaug Extended Cut, which we’re in the process of finishing, with over 25 mins of new scenes, all scored with original music composed by Howard Shore.
It’ll be a fun year!
Fokking mooi dat liedje van Merry of Pipin uit lotr erinquote:
Zal wel weer 24/7 in de editing room zitten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:27 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind PJ er trouwens wel erg bleek en slecht uitzien in dat filmpje
Dat viel mij ook gelijk negatief op. Deed me een beetje aan zo'n race-level in Prince of Persia/Assassin's Creed denkenquote:
Ja, hij is wel de ultieme controlfreak hequote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zal wel weer 24/7 in de editing room zitten.
Die gast wil ook met elk proces van de filmproductie iets te maken hebben.
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:46 schreef hafcfan het volgende:
Als ze die film niet verplaats hadden zaten we nu ongeveer in de bios
Komt 21 oktober in de Amerikaanse iTunes Store. Dus tegen die tijd "even kopen".quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:36 schreef wolfrolf het volgende:
Over 2 weken de extended cut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En met een beetje mazzel komende week de 1080p bluray rip er van al downloaden(De EE van deel 1 stond ook al 2 weken tevoren op de diverse download kanalen
)
Uiteraard heb ik de bluray set keurig netjes in de pre order staan
JA dan gaat ie ZEER ZEKER uitlekkenquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt 21 oktober in de Amerikaanse iTunes Store.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
JA dan gaat ie ZEER ZEKER uitlekken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
ik heb gekeken en heb nu een klein stijfjequote:Op maandag 20 oktober 2014 12:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, want ik wil verrast worden
Hoe ga je dit stijfje temmen? ;@quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb gekeken en heb nu een klein stijfje
Wel op laserdiscquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is nog niet uit op full hd bluray 1080p special edition disk
Heb je 'm al gezien? Ik gisteren al zoals het hoort meteen op de release dag.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
JA dan gaat ie ZEER ZEKER uitlekken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
straxquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je 'm al gezien? Ik gisteren al zoals het hoort meteen op de release dag.![]()
De Thrain scenes.
wow zeker tof dat met Thrain.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je 'm al gezien? Ik gisteren al zoals het hoort meteen op de release dag.![]()
De Thrain scenes.
Dat klopt. Vind het best goedkoop. Precies dezelfde scenes.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wow zeker tof dat met Thrain.
Ik kan me de bioscoopversie even niet goed meer heugen, maar daar is Thrain geloof ik in zijn geheel niet te zien toch?
Die is er al tijden. De film staat ook al maanden op netflixquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
Oh en nu is er dus al de 1080p bluray rip![]()
Ik wil zooooooooooo graag het doosje in mijn handen hebben. Maar dat duurt nog ruim anderhalve week
Niet van de Extended versie, koekwausquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die is er al tijden. De film staat ook al maanden op netflix
Nee, dat had het niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:23 schreef SunChaser het volgende:
Extended echt
Deze hele trilogie is al Extended. Had makkelijk in 1 film gekund
Oh!! Dat is echt heel erg tof!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:27 schreef Bienelientjee het volgende:
http://www.nu.nl/film/391(...)ingssong-zingen.html
Ik kijk nu al kwijlend uit naar de uber marathonquote:
Meer dan 24 uurquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kijk nu al kwijlend uit naar de uber marathon
Hobbit 1/2/3 EE, LotR 1/2/3 EE
Dat zal mijn 3 keer wordenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kijk nu al kwijlend uit naar de uber marathon
Hobbit 1/2/3 EE, LotR 1/2/3 EE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |