Ach, erover zeuren zal ik misschien niet, maar ik had zelf een ander moment gekozen denk ik.quote:Op maandag 30 december 2013 16:08 schreef RipMcPants het volgende:
Al die mensen die zeuren om het eindePerfecte cliffhanger voor deel 3!
quote:Op maandag 30 december 2013 16:06 schreef BlauweTijger het volgende:
!
[..]
Ah vandaar. Ik heb zelf de boeken van LOTR niet gelezen. Wel The Hobbit.
Thx!
Natuurlijk is het frusterendquote:Op maandag 30 december 2013 16:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ach, erover zeuren zal ik misschien niet, maar ik had zelf een ander moment gekozen denk ik.
Maar ja, even wachten op het volgende deel. Wellicht bedenk ik me dan.
[..]
Ik moet ze ook nog eens uitlezen. Toen ik ze las, had ik echt even een Tolkien overkill. Ik had toen de Silmarillion, Children of Hurin, the Hobbit en Fellowship achter elkaar aan gelezen. Toen ik bij de Enten kwam, was ik er echt even klaar mee.
Doet me denken aan zo'n James Bond film waarin de bad guy eerst al z'n snode plannen aan m uitlegt en m daarna achterlaat zodat die kan ontsnappenquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:47 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ik vind beesten gelijk een stuk minder angstaanjagend worden als ze beginnen te praten.En dat hele "ik weet dat jij hier bent om iets van mij te stelen en dat wil ik niet maar voor ik je veras gaan we even wat bijkletsen" gedoe schoot niet op.
Het zag er gelukkig al beter uit dan ditquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Was wel leuk, alleen vond ik die elfjes weinig toevoegen. Dat overdreven acrobatisch gedoe van Legolas begint echt zwaar vervelend te worden.
dit ja, en zo vond ik heel veel dingen niet helemaal ''kloppen''quote:Op woensdag 25 december 2013 11:12 schreef SunChaser het volgende:
Vonden jullie t ook zo lame dat die dwergen meteen weer de berg afgingen toen het licht weg was. Nou we zijn voor niks gekomen, doei.
Als ze allemaal die rots hadden onderzocht hadden ze het ook wel gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:56 schreef Zipportal het volgende:
Vraagje over Gandalf en Dol GuldurHet boek lezen had je ook niet geholpen. Vraag het Jackson's duim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
Echt een vervelend cliché ja. Maar goed, als ze meteen doden is het verhaaltje natuurlijk uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Romanus het volgende:
Dat de 'slechterikken' altijd praten voor ze doden slaat natuurlijk nergens op maar ik vind Smaug toch echt wel een heel vet karakter. Goed gedaan vind ik.
Vraagje over Gandalf en Dol GuldurIk denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Dat is toch de rol die hij speelt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
maar zelfs Bilbo had beter uitgediept kunnen worden. Hoe ze het nu brengen...een simpele hobbit die meegaat op een trektocht en af en toe wat ( potentieel interessante ) effecten van de ring ondervind. That's it.
Vraagje over Gandalf en Dol GuldurIk denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Eigenlijk zijn die dwergen best prutsers. Ik denk dat Bilbo ze ondertussen al een keer of 5 in zijn eentje heeft gered of verder geholpen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:36 schreef GroenePijl het volgende:
[..]
Dat is toch de rol die hij speelt?
Maar dat past ook wel bij dwergen, toch? Het zijn meer harde werkers en krachtpatsers dan gewiekste, doordachte wezens.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn die dwergen best prutsers. Ik denk dat Bilbo ze ondertussen al een keer of 5 in zijn eentje heeft gered of verder geholpen.
Je gaat de Hobbit kijken, dit weet je toch van tevoren?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:18 schreef SunChaser het volgende:
Jammer van de. Onzchtbaarhedmodus de hele tijd
Wat niet klopt is het idee dat ze dat sleutelgat zouden vinden als ze maar goed genoeg zoeken. Dat sleutelgat is alleen onder bepaalde omstandigheden te vinden.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:30 schreef hoiallesgoed het volgende:
[..]
dit ja, en zo vond ik heel veel dingen niet helemaal ''kloppen''
Vraagje over Gandalf en Dol GuldurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Klik nou maar gewoon nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denkOh, ik ben ruimschoots te laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |