Wat vond je daar slecht aan? Ik vond Smaug juist een van de hoogtepunten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:30 schreef Arth_NL het volgende:
De pratende draak had van mij ook niet gehoeven
Ik vind beesten gelijk een stuk minder angstaanjagend worden als ze beginnen te praten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 07:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat vond je daar slecht aan? Ik vond Smaug juist een van de hoogtepunten.
In het boek praat die ook gewoon, trouwens, zijn intelligentie is een van zijn belangrijkste kenmerken.
Ik vond dat HFR helemaal niksquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:34 schreef Ryon het volgende:
Schitterende film om te kijken in HFR IMAX 3D.
Maar geef maar toe dat je wel deel 3 wilt zien?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:30 schreef Arth_NL het volgende:
Mooie film, met een paar nadelen. Drie delen is echt teveel, de films zouden veel meer vaart hebben als ze het in twee delen hadden gedaan. De pratende draak had van mij ook niet gehoeven en ik heb nog steeds geen idee wie die dwergen nu eigenlijk zijn.Maar verder maken de prachtige plaatjes natuurlijk heel veel goed.
Dus als ik je reactie goed begrepen heb is dit deel beter dat de vorige?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:30 schreef Arth_NL het volgende:
Mooie film, met een paar nadelen. Drie delen is echt teveel, de films zouden veel meer vaart hebben als ze het in twee delen hadden gedaan. De pratende draak had van mij ook niet gehoeven en ik heb nog steeds geen idee wie die dwergen nu eigenlijk zijn.Maar verder maken de prachtige plaatjes natuurlijk heel veel goed.
Absoluut.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:57 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Maar geef maar toe dat je wel deel 3 wilt zien?Ik vind het wel slim gedaan om het einde zo te doen.
Nee ik dacht dat het waargebeurd was.quote:Op zondag 29 december 2013 23:03 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Je weet dat het op een boek gebaseerd is?
Inderdaad! Het is een beperkt oppervlakte en ze waren met elf man ofzo. Het is niet alsof het sleutelgat opeens verdwijnt.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:12 schreef SunChaser het volgende:
Vonden jullie t ook zo lame dat die dwergen meteen weer de berg afgingen toen het licht weg was. Nou we zijn voor niks gekomen, doei.
Als ze allemaal die rots hadden onderzocht hadden ze het ook wel gevonden
Als een sleutelgat alleen onder specifieke voorwaarden te vinden is, kun je die echt niet vinden door gewoon goed te zoeken. Ook al zit die er dan wel en laat je elke vierkante centimeter nagekeken worden.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:12 schreef SunChaser het volgende:
Vonden jullie t ook zo lame dat die dwergen meteen weer de berg afgingen toen het licht weg was. Nou we zijn voor niks gekomen, doei.
Als ze allemaal die rots hadden onderzocht hadden ze het ook wel gevonden
Het verdwijnt niet, maar vinden ga je het ook niet.quote:Op maandag 30 december 2013 13:28 schreef Jehuty het volgende:
[..]
Inderdaad! Het is een beperkt oppervlakte en ze waren met elf man ofzo. Het is niet alsof het sleutelgat opeens verdwijnt.
Goblins is in Tolkien's wereld een vertaling van Orcs.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:51 schreef Haikantje het volgende:
Dat waren geen orks toch maar goblins? (moesten het voorstellen aangezien ze via de muren omlaag klommen)
Dit. Smaug was echtquote:Op zondag 29 december 2013 23:32 schreef Hankster het volgende:
Mensen die klagen dat Smaug praat Ga het boek lezen zou ik zeggen. Dat is potdorie het enige element uit het boek dat ze in tact hebben gelaten
"There was also a strange Elf clad in green and brown, Legolas, a messenger from his father, Thranduil, the King of the Elves of Northern Mirkwood. And seated a little apart was a tall man with a fair and noble face, dark-haired and grey-eyed, proud and stern of glance."quote:Op maandag 30 december 2013 15:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dit. Smaug was echt![]()
x 100.
Verder vond ik de verschijning van Sauron een beetje apart. En Legolas de zoon van Thrandruil?Dat heb ik in het boek even gemist volgens mij..
Ah vandaar. Ik heb zelf de boeken van LOTR niet gelezen. Wel The Hobbit.quote:Op maandag 30 december 2013 16:01 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
"There was also a strange Elf clad in green and brown, Legolas, a messenger from his father, Thranduil, the King of the Elves of Northern Mirkwood. And seated a little apart was a tall man with a fair and noble face, dark-haired and grey-eyed, proud and stern of glance."
-Fellowship of the Ring, Book 2, Chapter 2.
Zijn optreden in de Hobbitfilms is voor gekozen omdat hij bekender is bij het publiek dan een willekeurige elf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |