Ga je nu serieus downplayen hoe belangrijk voetbal voor je is? Jij bent degene die nog steeds hoopt dat Ajax geen kampioen is he, dat je het dan over 'voetbal is bijzaak' gaat hebben is erg grappig.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:33 schreef valek het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik op dit moment trots ben op de resultaten? Ennu, het is voetbal he, geen medicijn voor kanker die ontwikkeld is. Voetbal is de belangrijkste bijzaak. Uit jouw reactie te lezen ben jij eerder zo'n schuimbekkende havenslaaf type.
Dus je hebt al 3 jaar niets te lachen gehad. Ik heb ze voor minder zien springen hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:33 schreef valek het volgende:
[..]
Eerst en vooral ben ik voor PSV ja. Maar als het met Ajax slecht gaat lach ik.
Vandaar dat je zo chagrijnig bent geweest de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:33 schreef valek het volgende:
[..]
Eerst en vooral ben ik voor PSV ja. Maar als het met Ajax slecht gaat lach ik.
Kloptquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt weinig te lachen voor jou dus, verklaart veel.
Eigenlijk altijd geweest. Maar wat jij wil. En nogmaals, ik hoop nog steeds dat ze geen kampioen worden. Fijn dat je het grappig vindt, lach je ook een keer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga je nu serieus downplayen hoe belangrijk voetbal voor je is? Jij bent degene die nog steeds hoopt dat Ajax geen kampioen is he, dat je het dan over 'voetbal is bijzaak' gaat hebben is erg grappig.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo chagrijnig bent geweest de afgelopen weken.
Ja dat is ook zo. Maar niet op dit moment.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:18 schreef valek het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze over 3 jaar 5-0 van The Spurs winnen.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:11 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Wat ga ik jou uitlachen over een paar jaar
oh je bent een psver?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:26 schreef valek het volgende:
[..]
PSV is drama, ben blij dat ze weer eens winnen. Maar 90% van de Ajaxsupporters zijn niet realistisch en misplaatst arrogant.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:12 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Je kan veel met emoticons, inhoudelijk voeg je helaas niks toe.
Hopen dat Ajax geen kampioen wordt. Dat is de enige hoop die een supporter die niet voor Ajax is kan hebben. Wat een moeilijke jaren moeten dit zijn zeg, en er komen er nog vele aan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:36 schreef valek het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd geweest. Maar wat jij wil. En nogmaals, ik hoop nog steeds dat ze geen kampioen worden. Fijn dat je het grappig vindt, lach je ook een keer.
Deze post van jou ga ik onthouden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:13 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Hopen dat Ajax geen kampioen wordt. Dat is de enige hoop die een supporter die niet voor Ajax is kan hebben. Wat een moeilijke jaren moeten dit zijn zeg, en er komen er nog vele aan.
Ajax is gewoon uit de CL gegooid door een middenmoter uit Italië hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:00 schreef Scorpie het volgende:
De Spurs beter spelersmateriaal, wacht wat.
De zwaartekracht en de effecten daarvan op Balotelli moet je ook niet vergeten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajax is gewoon uit de CL gegooid door een middenmoter uit Italië hoor.
Net toen ik dacht dat ik alle mogelijke excuses voor een verlies/gelijkspel had gehoord. De zwaartekracht, daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
De zwaartekracht en de effecten daarvan op Balotelli moet je ook niet vergeten.
hahahahahaahhaahhaquote:Op donderdag 19 december 2013 17:21 schreef eight het volgende:
[..]
De premier league staat juist bekend om de wekelijkse strijdlust. Ze zijn weliswaar miljonair maar het het zijn doorgaans allesbehalve luie spelers.
[..]
De CL van Ajax is duidelijk een plus tov Tottenham, echter dankzij de PL speelt Tottenham in een heel seizoen natuurlijk heel wat meer topduels.
Het lage niveau in de eredivisie is wat dat betreft gewoon een bottleneck voor Ajax.
[..]
Mee eens. Helaas ligt de nadruk meestal op opleidingscentrum. De wedstrijden van Tottenham worden wereldwijd veel meer bekeken en wederom is de slechte eredivisie daar een van de hoofdredenen van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |