Ze geven ze gewoon graag weg denk ikquote:
Het zal vast wel weer overquote:Op donderdag 19 december 2013 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
Is de TT een verwijzing naar 'tucken'?
Daarom dit jaar dan toch maar een neppert. Wit. Met 4 kleuren lampjes.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
Eromheen? Lekker, met al die naalden
Nee er ligt uiteraard wel een zacht kleedje.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
Naalden in je ballen, wurgseks met de kerstverlichtingquote:Op donderdag 19 december 2013 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
IJspegel in je reet?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naalden in je ballen, wurgseks met de kerstverlichting
Maak me gekquote:Op donderdag 19 december 2013 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een boom van 48 euro valt niet uit blijkt. Nog geen naald.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja duh, maar met een neppe heb je geen naalden in je kont als je er onder gaat batsen.
Mja ok, dat scheeltquote:Op donderdag 19 december 2013 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een boom van 48 euro valt niet uit blijkt. Nog geen naald.
Sopsop electrocutequote:
Laat Quicky_Brat je niet horen.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom typ ik het ook, in plaats van het hardop te zeggenquote:Op donderdag 19 december 2013 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat Quicky_Brat je niet horen.
??quote:Op donderdag 19 december 2013 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat Quicky_Brat je niet horen.
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
Is de TT een verwijzing naar 'tucken'?
Gaat ie van mijn * een Q maken?quote:
Ja, vorige week nog.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:39 schreef Godtje het volgende:
Had ik al gezegd geen zin m,eer te hebben?
Ik heb trouwens ook geen zin meer, dat is wat minder top.quote:
Ik ben gelukkig morgen en de 27e vrij. De rest moet ik hier nog zijn denk ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook geen zin meer, dat is wat minder top.
Ik moest eigenlijk de 23e werken, maar is de dag na de laatste voorstelling (drank!) en ik ga nu de 23e al slapen in Amsterdam. Dus liever vrij. Vandaag ff gas er op dus.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig morgen en de 27e vrij. De rest moet ik hier nog zijn denk ik.
Wat mot je in Amsterdam?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk de 23e werken, maar is de dag na de laatste voorstelling (drank!) en ik ga nu de 23e al slapen in Amsterdam. Dus liever vrij. Vandaag ff gas er op dus.
Idem. Kan me ook compleet niet concenteren, ook barstende koppijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:39 schreef Godtje het volgende:
Had ik al gezegd geen zin m,eer te hebben?
Q_B is een fan van dat soort dingen.quote:
Morgen nog, dan drie dagen vrij. Dan 1 maal naar kantoor voor een FUCKING VIDEOVERGADERINGquote:Op donderdag 19 december 2013 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig morgen en de 27e vrij. De rest moet ik hier nog zijn denk ik.
Slapen. Schiphol. Ik vertrek de 24e naar New York.quote:
quote:
Oh jaquote:Op donderdag 19 december 2013 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slapen. Schiphol. Ik vertrek de 24e naar New York.
Ja hallo, wie is er nou geen fan van een enorme kaneelstok?!quote:Op donderdag 19 december 2013 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Q_B is een fan van dat soort dingen.
Tevens: Enorme piemels.
KATERTJE?!?!!?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Idem. Kan me ook compleet niet concenteren, ook barstende koppijn.
Je woont op Malta. Dan loop je 3 panden verderop naar je werk. Lekker boeiequote:Op donderdag 19 december 2013 13:48 schreef Barbusse het volgende:
"Zeg baas, ik heb een webcam, dus ik kan ook meedoen aan die vergadering waarvan niemand weet waar die over gaat vanaf thuis. Gebruik ik dat ding ook eindelijk eens een keer" Nee, ik zie je liever kantoor. Via camera vind ik zo onpersoonlijk" Whattheactualfuck
En wat is het praktisch nut van dat hier melden. Ze komt hier verder zelf niet. Dus wat wil je er mee bereiken. Anders dan zeer kinderachtig een users afzeiken omdat ze van iets houdt waar jij niet iets mee hebt?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je woont op Malta. Dan loop je 3 panden verderop naar je werk. Lekker boeie
Ik had ook op een terrasje kunnen zitten met die webcamdingesquote:Op donderdag 19 december 2013 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je woont op Malta. Dan loop je 3 panden verderop naar je werk. Lekker boeie
FYI, there is an aquarium where you can shake hands with otters.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]OTTER!
Een beaver zla ik nie strelen
POEPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 december 2013 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
FYI, there is an aquarium where you can shake hands with otters.
[ afbeelding ]
WAAR?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thuis werken tot 13 januari ofzo.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:52 schreef stbabylon het volgende:
Morgen thuis werken, weekend vrij, maandag op het werk, dinsdag thuis werken, dan t/m de 6de vakantie
Wtfquote:Op donderdag 19 december 2013 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas heb ik geen enorme kaneelstok.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, wie is er nou geen fan van een enorme kaneelstok?!
Jeetje. Ik had nog niet nagedacht over het praktisch nut ervan.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wat is het praktisch nut van dat hier melden. Ze komt hier verder zelf niet. Dus wat wil je er mee bereiken. Anders dan zeer kinderachtig een users afzeiken omdat ze van iets houdt waar jij niet iets mee hebt?
Zoals het er nu voor staat:quote:Op donderdag 19 december 2013 13:52 schreef stbabylon het volgende:
Morgen thuis werken, weekend vrij, maandag op het werk, dinsdag thuis werken, dan t/m de 6de vakantie
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oftewel, je probeert jezelf populairder te maken, door iemand anders, die zich niet kan verdedigen, af te zeiken. Volwassen...quote:Op donderdag 19 december 2013 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen enorme kaneelstok.
[..]
Jeetje. Ik had nog niet nagedacht over het praktisch nut ervan.
Ik zal even met Danny overleggen.
Echt wtf is jouw probleem?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oftewel, je probeert jezelf populairder te maken, door iemand anders, die zich niet kan verdedigen, af te zeiken. Volwassen...
1) Het is geen afzeiken.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oftewel, je probeert jezelf populairder te maken, door iemand anders, die zich niet kan verdedigen, af te zeiken. Volwassen...
Die halve nicht staat al een poos droog, blijkt wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1) Het is geen afzeiken.
2) Heb het ook gezegd waar ze wel komt.
3) Ik wist niet dat het een populariteitswedstrijd was.
4) Ik dacht dat ik in R&P zat, niet in OUD.
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
WAAR?
<3 Otters <3
Echt zo heel erg mijn favoriete dier <3
http://en.rocketnews24.co(...)th-a-loveable-otter/quote:Goddamn you guys, we missed it! You could only shake hands until september 13th in the Keikyu Aburatsubo Marine Park.![]()
Meer opmerkingen heb je echt niet in je beperkte schedel he? Dat is je standaard reactie op alles.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:59 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Die halve nicht staat al een poos droog, blijkt wel.
Waarom reageer jij nog op mij?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meer opmerkingen heb je echt niet in je beperkte schedel he? Dat is je standaard reactie op alles.
Misschien moet je een kamertje delen met kaneelstok
Misschien een onbewuste. Ik ben niet zo literair onderlegd, helaas.quote:
FOK!quote:Op donderdag 19 december 2013 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die Faithy, wat een kuthoer is dat toch ook zeg.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het slaat echt nergens op om het hier te roepen. Dat snap je gewoon? Ik ken dat hele mens niet, maar dit achterbakse gedoe dat je vertoond is gewoon verachtelijk. Slaat nergens op. En kun je beter bewaren voor als PUB terug is. /shooquote:Op donderdag 19 december 2013 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1) Het is geen afzeiken.
2) Heb het ook gezegd waar ze wel komt.
3) Ik wist niet dat het een populariteitswedstrijd was.
4) Ik dacht dat ik in R&P zat, niet in OUD.
Nou, inderdaad!quote:Op donderdag 19 december 2013 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die Faithy, wat een kuthoer is dat toch ook zeg.
Opa is ook van de partij.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het slaat echt nergens op om het hier te roepen. Dat snap je gewoon? Ik ken dat hele mens niet, maar dit achterbakse gedoe dat je vertoond is gewoon verachtelijk. Slaat nergens op. En kun je beter bewaren voor als PUB terug is. /shoo
Aangezien ik bisexueel ben, heb ik theoretisch 2x zoveel seks als jij. Eat thatquote:Op donderdag 19 december 2013 13:59 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Die halve nicht staat al een poos droog, blijkt wel.
Theoretisch.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aangezien ik bisexueel ben, heb ik theoretisch 2x zoveel seks als jij. Eat that
Serieus? Zou je hem in Dickies zijn mond stoppen? Tussen al die rotte tandjes?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True, maar dit is een andere kwestie. Ze komt hier nooit, heeft hier niks mee te maken, en wordt door een vrij random user er tussendoor geslingerd. Waarom??quote:Op donderdag 19 december 2013 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
Als je het alleen maar over mensen mag hebben als ze er bij zijn heb je een vrij druk of stil leven...
Je logica is kapot.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien moet je even je woordenboek uit de kast halen en zoeken naar Grap. En nee, het is geen Oost-Indisch vaartuig.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het slaat echt nergens op om het hier te roepen. Dat snap je gewoon? Ik ken dat hele mens niet, maar dit achterbakse gedoe dat je vertoond is gewoon verachtelijk. Slaat nergens op. En kun je beter bewaren voor als PUB terug is. /shoo
Ik moet wel eerlijk blijvenquote:Op donderdag 19 december 2013 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Theoretisch.
En dit moet een sneer zijn?
Zal niet weten wie het is. Maar nee, diegene moet wel schoon, verzorgd en aantrekkelijk zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Serieus? Zou je hem in Dickies zijn mond stoppen? Tussen al die rotte tandjes?
En dat zou jij dan zijn?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:09 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je logica is kapot.
Wilt je vriendin niet eens een echte man voor de verandering?
Ik verveel me helemaal de pleuris. Geen zin meer in werkenquote:Op donderdag 19 december 2013 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
Je kunt het natuurlijk óf compleet negeren en iedereen was het alweer vergeten, óf je blaast het op tot een soort formaatje Hindenburg....
Nee hoor. Al zou ik wel kandidaat zijn in het opzicht dat ik mij niet anaal laat verwennen door kaneelstok(jes).quote:
Ik laat mijn vriendin dat ook wel eens doen hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 14:12 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee hoor. Al zou ik wel kandidaat zijn in het opzicht dat ik mij niet anaal laat verwennen door kaneelstok(jes).
Welke grap heb jij gemaakt? Moest jezelf wel lachen?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je even je woordenboek uit de kast halen en zoeken naar Grap. En nee, het is geen Oost-Indisch vaartuig.
In OO?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
Of is er nog ergens een reltopic?
Oh, ik hoopte bijna dat mijn grote vriendin er toch weer was gaan postenquote:Op donderdag 19 december 2013 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
In OO?
Oh nee dat is nu weer dood
Dit is geen rel! Dit is de triangel speler van de jostiband die dacht zijn mening te moeten geven.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
En zeg niet 'deze', want dit is wat lafjes.
Ja, daarom.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is geen rel! Dit is de triangel speler van de jostiband die dacht zijn mening te moeten geven.
Ik laat me door 100 man tegelijk neuken Sylvana?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte bijna dat mijn grote vriendin er toch weer was gaan posten
Beide:quote:Op donderdag 19 december 2013 13:59 schreef Godtje het volgende:
Wat ik nog even kwijt wil!
Konijn!
[ afbeelding ]
En dit lijkt mij een toffe film! Wes AndersonDe Cast
![]()
[ afbeelding ]
WIL JE NIET OVER MENSEN PRATEN DIE HIER NOOIT MEEPOSTEN JA NEE !!!!1EEEiNZ!11!quote:Op donderdag 19 december 2013 14:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik laat me door 100 man tegelijk neuken Sylvana?
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik laat mijn vriendin dat ook wel eens doen hoor
Ik lach altijd. Zo ben ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke grap heb jij gemaakt? Moest jezelf wel lachen?
Ben je Duitser?
Nog zo'n goede grap van je. Jij bent zeker stand-up comedian?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is geen rel! Dit is de triangel speler van de jostiband die dacht zijn mening te moeten geven.
Sylvana poste wel in de oorspronkelijke reeks die heft geleid naar R&P SCquote:Op donderdag 19 december 2013 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
WIL JE NIET OVER MENSEN PRATEN DIE HIER NOOIT MEEPOSTEN JA NEE !!!!1EEEiNZ!11!
Oh, dan mag het.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sylvana poste wel in de oorspronkelijke reeks die heft geleid naar R&P SC
Juist ten tijden van de gangbang
Je kunt toch wel inzien dat dit wat anders is? Of past dat niet in je sarcastische mood?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
WIL JE NIET OVER MENSEN PRATEN DIE HIER NOOIT MEEPOSTEN JA NEE !!!!1EEEiNZ!11!
Het was geen grap maar een vraag. Je communicatie vaardigheden zijn stuk.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goede grap wel. Ik moest lachen.
Q! Ik realiseer me net dat mijn bier op is!quote:
RIP aan de nabestaande.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Q! Ik realiseer me net dat mijn bier op is!
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:59 schreef Godtje het volgende:
Wat ik nog even kwijt wil!
Konijn!
[ afbeelding ]
En dit lijkt mij een toffe film! Wes AndersonDe Cast
![]()
[ afbeelding ]
Geen winkels op Malta?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, ik heb in ieder geval niet de behoefte om mensen te beledigen zonder reden.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het was geen grap maar een vraag. Je communicatie vaardigheden zijn stuk.
Formaatje Hindenburg graag!quote:Op donderdag 19 december 2013 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
Je kunt het natuurlijk óf compleet negeren en iedereen was het alweer vergeten, óf je blaast het op tot een soort formaatje Hindenburg....
Wait? What???quote:Op donderdag 19 december 2013 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik heb in ieder geval niet de behoefte om mensen te beledigen zonder reden.
Ik zou zelfmoord plegen.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh. Ik wel. Da's tof.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik heb in ieder geval niet de behoefte om mensen te beledigen zonder reden.
Maar hij haat mij met zoveel passie dat ik verlegen van zou worden.quote:
Ieder zijn ding, natuurlijk. Zoveel mensen, zoveel wensen.quote:
Doneer hier aan de slachtoffers van deze rampquote:
Is dit je pick-up line?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, natuurlijk. Zoveel mensen, zoveel wensen.
Je naam komt me enigszins bekend voor. Was jij diegene die een import webwinkel had?
Giro 1337quote:Op donderdag 19 december 2013 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doneer hier aan de slachtoffers van deze ramp
Nee, dat is die labiele DEF mod met dr nog labielere drank verslaafde veteraanquote:Op donderdag 19 december 2013 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, natuurlijk. Zoveel mensen, zoveel wensen.
Je naam komt me enigszins bekend voor. Was jij diegene die een import webwinkel had?
Dan moet ik opstaanquote:
Je geheugen is stulquote:Op donderdag 19 december 2013 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan pick-up lines. Ik wacht tot de heren naar mij toe komen.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is dit je pick-up line?
En nee.
Ze hebben hier geen treinen waar ik voor kan gooien, zelfs dat lukt nietquote:
Ach, als je geen bier drinkt ga je vanzelf wel dood, langzaam en pijnlijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze hebben hier geen treinen waar ik voor kan gooien, zelfs dat lukt niet
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geeft wel wat betere WOG/SOGopties ja.
In Nederland moet je ook maar net het geluk hebben dat ze rijden in de winter.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze hebben hier geen treinen waar ik voor kan gooien, zelfs dat lukt niet
Jeetje, mensen die hier niet posten zomaar beledigen. Gewaagd hoor.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, dat is die labiele DEF mod met dr nog labielere drank verslaafde veteraan
Stul zelfs.quote:
Die poste hier wel. Wil je nog meer onzin reopen? Is je max nog niet bereikt voor vandaag?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, mensen die hier niet posten zomaar beledigen. Gewaagd hoor.
[..]
Stul zelfs.
Als je dat al een belediging vindt, heb ik best medelijden met je.
Het zijn slechts feiten uit haar mond.
[CaricevanHouten-modus]HOUDT HET DAN NOOIT OP?!?!?!quote:Op donderdag 19 december 2013 14:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, als je geen bier drinkt ga je vanzelf wel dood, langzaam en pijnlijk.
Wil je een spellingscontrole voor de kerst?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die poste hier wel. Wil je nog meer onzin reopen? Is je max nog niet bereikt voor vandaag?
Dus als mensen hier wel hebben gepost, mag je ze beledigen? Oké, goed dat ik de regels even weet. Staan namelijk nergens vermeld.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die poste hier wel. Wil je nog meer onzin reopen? Is je max nog niet bereikt voor vandaag?
Deze man weet.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:27 schreef Barbusse het volgende:
En als er ergens anders een echte rel gaande is momenteel wil ik een link graag, dank u.
Zuid-Sudan wellicht.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:27 schreef Barbusse het volgende:
En als er ergens anders een echte rel gaande is momenteel wil ik een link graag, dank u.
Ik heb er dan ook jarenlang voor gestudeerd.quote:
Welk topic is dat?quote:
Sorry Barbie, ik deed mijn best, maar geen rel.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:27 schreef Barbusse het volgende:
De tijd van de mooie R&P SC rellen is dan ook voorbij.quote:
Extra voorstellingen in Jan!quote:Op donderdag 19 december 2013 14:33 schreef Ang3l het volgende:
Ladies & Gentlemen.... as of today, een paar minuten geleden, is de voorstelling RENT van Het Nieuwe Theater in Eindhoven compleet UITverkocht, incl de geopende 7 extra shows.
BAM!
Holy shitHet ambitieuze doel was 1200 kaarten. Daar zitten we echt dik dik DIK overheen
Tof man!quote:Op donderdag 19 december 2013 14:33 schreef Ang3l het volgende:
Ladies & Gentlemen.... as of today, een paar minuten geleden, is de voorstelling RENT van Het Nieuwe Theater in Eindhoven compleet UITverkocht, incl de geopende 7 extra shows.
BAM!
Holy shitHet ambitieuze doel was 1200 kaarten. Daar zitten we echt dik dik DIK overheen
Als dat zou kunnenquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:33 schreef Ang3l het volgende:
BAM!
Mijn terminaal dode zusje is net bevallen maar ik wil helmaal geen papa zijn maar een mamaquote:Op donderdag 19 december 2013 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
los van de reactie en dat 't natuurlijk echt een fail is vraag ik me af waarom mensen dit zouden dóen, überhaupt
![]()
maargoed.... op FOK! wordt er ook genoeg gelogen om aandacht... dode kinderen, het hebben van een ziekte, een partner die zogenaamd (ongeneselijk) ziek zou zijn, etc.
KEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Door dit topic?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
godverdomme ik word echt gewoon overspannen
Een muurbloem?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
In theorie zou ik nu nog steeds een muur kunnen gaan verven.
heb ik een rel gemist? do tell, misschien word ik er wat vrolijker vanquote:Op donderdag 19 december 2013 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
Zo slecht was die 'rel' toch nou óók weer niet?
Als je dood gaat moet je je werk af maken? Right!quote:Op donderdag 19 december 2013 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
En ik wil gewoon op de bank ploffen met een zak chips en een film maar nee dan word ik dik en ga ik dood
En moet ik alsnog vanavond mijn werk af maken
Niet eens gebroken neuzen en hersenschuddingen.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, het was niet echt een rel. Maar bij gebrek aan beter was het toch nog enigszins WOGbaar.
Zout > Zoetquote:
Pepern... o nee, ik ben zo gewend dat iemand t fout zegtquote:
Nog nèt!quote:Op donderdag 19 december 2013 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, het was niet echt een rel. Maar bij gebrek aan beter was het toch nog enigszins WOGbaar.
quote:
Maar dan ook écht écht nét!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal het doorgeven hier.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
En morgen werkt er natuurlijk niemand
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
Nu weer he!
Ik bel vorige week omdat mijn school iets moet regelen. Reactie van de telefoonmiep: ja je moet gewoon wachten
Dus ik gister maar even langs want het moet eigenlijk voor de vakantie geregeld. Baliemiep: ja je moet gewoon even wachten. Dus ik uitleggen waarom het dringend is en zo. Baliemiep: oh wat goed dat je contact op neemt. Ik ga het voor je uit zoeken, bel morgen maar terug
Bel ik net terug: Ja je zult gewoon moeten wachten, er is vandaag niemand
WTF!
En morgen werkt er natuurlijk niemand, dus dat gaat niet meer geregeld worden voor de kerst
Ik word echt serieus gek
Ja maar het heeft wel heel grote gevolgen als het niet voor de vakantie geregeld isquote:
Gelukkig ben je er vroeg bij dan.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar het heeft wel heel grote gevolgen als het niet voor de vakantie geregeld is
Ja ik was er vroeg bij! het ligt al 6 weken bij iemand op het bureau!quote:Op donderdag 19 december 2013 15:13 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er vroeg bij dan.
Fixed.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik was er vroeg bij! het ligt pas 6 weken bij een ambtenaar op het bureau!
Graag gedaanquote:Op donderdag 19 december 2013 15:15 schreef missbehavin het volgende:
Weekend
en god wat ben ik er aan toe
Je bent een schat, thanks!quote:
Geniet ervan!quote:Op donderdag 19 december 2013 15:15 schreef missbehavin het volgende:
Weekend
en god wat ben ik er aan toe
Valt tegenquote:Op donderdag 19 december 2013 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
[info]POTENTIEEL RELTOPIC GESPOT.[/info]
Oh? Oh.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
[info]POTENTIEEL RELTOPIC GESPOT.[/info]
Wiewatwaarwaneerdaahaan?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Er missen nog wat ingrediënten, maar Cc. is iig al gespot
Maar tis bijna kerst en je draagt een kerstmutsquote:
Oh, dat helpt wel jaquote:Op donderdag 19 december 2013 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Er missen nog wat ingrediënten, maar Cc. is iig al gespot
Alsof TS echt isquote:Op donderdag 19 december 2013 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind hem maar lafjes. Dat gaat die TS toch nooit winnen?
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
Nou bij die TS heb ik toch de serieuze vrees dat er een hoog geblondeerde zwakbegaafde Priscilla achter zit![]()
Hierover:quote:
Bagger?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
Een rel is wat je er zelf van maakt.
Haar moeder is een slechte zoener?quote:
Niet zo zuur doen, tis bijna kerstquote:Op donderdag 19 december 2013 16:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk dat 9gag zelf ook wel backups bijhoudt hoor, daar hoeven wij ze niet bij te helpen.
Ik vrees hetquote:Op donderdag 19 december 2013 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haar moeder is een slechte zoener?
Tsja.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil een massage. Met happy ending.
Inderdaad. Hier op kantoor it is frowned upon. Maar ik wil het ook helemaal niet hier, ik wil er eentje thuis.quote:
Sorry. Nee. Ik ben bang dat je met rozenblaadjes gaat strooienquote:Op donderdag 19 december 2013 17:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil een massage. Met happy ending.
Alleen alsquote:Op donderdag 19 december 2013 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry. Nee. Ik ben bang dat je met rozenblaadjes gaat strooien
Enjoy!quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb wel whatsapp. En ik moest in zo'n 'familiegroep'.
Kom je aan 't eind van de dag je telefoon weer 's tegen..
61 nieuwe berichten.
*kras*
Huuuu!quote:Op donderdag 19 december 2013 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Zo weinig? Dat kan meer zijn!quote:Op donderdag 19 december 2013 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb wel whatsapp. En ik moest in zo'n 'familiegroep'.
61 nieuwe berichten.
*kras*
Heel rustig stapjes terug nemen, en NOOIT je rug toekeren en gaan rennen!quote:
Oh. Die zag ik gisteren al.quote:
Whatsapp voor iphonesquote:
Jij Hipster!quote:Op donderdag 19 december 2013 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh. Die zag ik gisteren al.
Oh hehequote:
Dan kan je lekker los gaan op!!quote:Op donderdag 19 december 2013 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
In my christmas jammies...
Je haat alle vrolijke dingenquote:Op donderdag 19 december 2013 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
Dat filmpje heeft echt álles wat ik haat: kinderenüberhippe 'gezinnetjes', kinderen die niet kunnen zingen, etc.
Maar toch is 't wel bazig, enigszins!
quote:
Ik dacht met dat billen shaken.quote:
Ook air, ook!quote:
quote:
Nah, je raakt toch gehecht enzoquote:Op donderdag 19 december 2013 18:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vermoord je kind! Kan je ook gelijk bij je vent gaan wonen!
Aan een hond ook. Maar na een jaartje of 12 is het mooie er echt wel vanafquote:Op donderdag 19 december 2013 18:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nah, je raakt toch gehecht enzo
Nope, te lui voor.quote:
Ik dacht dat ze voor vrouwen aparte gevangenissen hadden?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vermoord je kind! Kan je ook gelijk bij je vent gaan wonen!
Heb er nu zo veel tijd in zitten, nu zit ik het uit ook!quote:Op donderdag 19 december 2013 18:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aan een hond ook. Maar na een jaartje of 12 is het mooie er echt wel vanaf
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aan een hond ook. Maar na een jaartje of 12 is het mooie er echt wel vanaf
Die niet-billen ziet er ook best leuk uit.quote:
Puntige neusquote:Op donderdag 19 december 2013 18:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die niet-billen ziet er ook best leuk uit.
Beter dan puntige knieën.quote:
Zeker. Aan een neus kunnen ze veel makkelijker iets doen. Het is er ook maar eentje waar we het bij knieeen al snel over 2 hebbenquote:
Die droge blik van haar moet ik iedere keer om lachenquote:Op donderdag 19 december 2013 18:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die niet-billen ziet er ook best leuk uit.
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, beter dan een puntige anus.
Geen idee, ik ben verre van een echte man.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:20 schreef Godtje het volgende:
Aambeien is meer een mannenkwaal toch?
3 seizoenen te gaan!quote:Op donderdag 19 december 2013 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
Neen. Wel de naam en 'goed' bij elkaar gezien, dus staat op de 'to do lijst'.
Wil je er over praten?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben verre van een echte man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |