Ze geven ze gewoon graag weg denk ikquote:
Het zal vast wel weer overquote:Op donderdag 19 december 2013 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
Is de TT een verwijzing naar 'tucken'?
Daarom dit jaar dan toch maar een neppert. Wit. Met 4 kleuren lampjes.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
Eromheen? Lekker, met al die naalden
Nee er ligt uiteraard wel een zacht kleedje.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
Naalden in je ballen, wurgseks met de kerstverlichtingquote:Op donderdag 19 december 2013 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
IJspegel in je reet?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naalden in je ballen, wurgseks met de kerstverlichting
Maak me gekquote:Op donderdag 19 december 2013 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een boom van 48 euro valt niet uit blijkt. Nog geen naald.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja duh, maar met een neppe heb je geen naalden in je kont als je er onder gaat batsen.
Mja ok, dat scheeltquote:Op donderdag 19 december 2013 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een boom van 48 euro valt niet uit blijkt. Nog geen naald.
Sopsop electrocutequote:
Laat Quicky_Brat je niet horen.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom typ ik het ook, in plaats van het hardop te zeggenquote:Op donderdag 19 december 2013 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat Quicky_Brat je niet horen.
??quote:Op donderdag 19 december 2013 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat Quicky_Brat je niet horen.
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
Is de TT een verwijzing naar 'tucken'?
Gaat ie van mijn * een Q maken?quote:
Ja, vorige week nog.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:39 schreef Godtje het volgende:
Had ik al gezegd geen zin m,eer te hebben?
Ik heb trouwens ook geen zin meer, dat is wat minder top.quote:
Ik ben gelukkig morgen en de 27e vrij. De rest moet ik hier nog zijn denk ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook geen zin meer, dat is wat minder top.
Ik moest eigenlijk de 23e werken, maar is de dag na de laatste voorstelling (drank!) en ik ga nu de 23e al slapen in Amsterdam. Dus liever vrij. Vandaag ff gas er op dus.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig morgen en de 27e vrij. De rest moet ik hier nog zijn denk ik.
Wat mot je in Amsterdam?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk de 23e werken, maar is de dag na de laatste voorstelling (drank!) en ik ga nu de 23e al slapen in Amsterdam. Dus liever vrij. Vandaag ff gas er op dus.
Idem. Kan me ook compleet niet concenteren, ook barstende koppijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:39 schreef Godtje het volgende:
Had ik al gezegd geen zin m,eer te hebben?
Q_B is een fan van dat soort dingen.quote:
Morgen nog, dan drie dagen vrij. Dan 1 maal naar kantoor voor een FUCKING VIDEOVERGADERINGquote:Op donderdag 19 december 2013 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig morgen en de 27e vrij. De rest moet ik hier nog zijn denk ik.
Slapen. Schiphol. Ik vertrek de 24e naar New York.quote:
quote:
Oh jaquote:Op donderdag 19 december 2013 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slapen. Schiphol. Ik vertrek de 24e naar New York.
Ja hallo, wie is er nou geen fan van een enorme kaneelstok?!quote:Op donderdag 19 december 2013 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Q_B is een fan van dat soort dingen.
Tevens: Enorme piemels.
KATERTJE?!?!!?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Idem. Kan me ook compleet niet concenteren, ook barstende koppijn.
Je woont op Malta. Dan loop je 3 panden verderop naar je werk. Lekker boeiequote:Op donderdag 19 december 2013 13:48 schreef Barbusse het volgende:
"Zeg baas, ik heb een webcam, dus ik kan ook meedoen aan die vergadering waarvan niemand weet waar die over gaat vanaf thuis. Gebruik ik dat ding ook eindelijk eens een keer" Nee, ik zie je liever kantoor. Via camera vind ik zo onpersoonlijk" Whattheactualfuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |