Haha, en terecht!quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:24 schreef kwakz0r het volgende:
Ik besloot na 6 complete rijen dat ik m'n babydeken te smal vind, en toen werd ik bos op mn vriendje omdat ik naar hem geluisterd had toen hij braaf ja zei op mijn vraag of t zo goed was, arme jongen, en heb ik t chagerijnig in een hoek gesmeten.
Vanmiddag poging twee met een beter humeur
quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:24 schreef kwakz0r het volgende:
Ik besloot na 6 complete rijen dat ik m'n babydeken te smal vind, en toen werd ik bos op mn vriendje omdat ik naar hem geluisterd had toen hij braaf ja zei op mijn vraag of t zo goed was, arme jongen, en heb ik t chagerijnig in een hoek gesmeten.
Vanmiddag poging twee met een beter humeur
Ik zou hem voor mezelf niet snel maken, want waar laat je het idd? Maar voor op een kinderkamer is hij wel leuk denk ik! Gewoon ergens aan de muur of misschien wel aan de wieg of zoquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:16 schreef CREADO het volgende:
Die bloem vind ik ook gaaf, maar waar hang je het.
leuk die setquote:Op zondag 22 december 2013 12:39 schreef PriemGirl het volgende:
Goed... Vraagje... Ik ben dus een setje aan het maken voor mijn neefje (1 jaar). Nu hoef ik alleen nog de sjaal. Ik twijfel heel erg qua patroon... Of 1 kleur en dan ander kleur rondom, of strepen afwisselen tussen beide kleuren, of waffle patroon of of of.... Helppppwat vinden jullie passen bij dezen set?
[ afbeelding ]
Leuk setje!quote:Op zondag 22 december 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
Goeie ideeëneens kijken wat ik kan bedenken. Moet ik nog ergens op letten qua sjaal? Ik ging patronen zoeken en toen las ik kets van ophanging bij baby's en dat je beter een 'key hole' kan gebruiken... Euh... Ik heb geen kids dus ik weet het niet, maat wil het wel veilig doen (zodat de ouders niet ongerust zijn.. Er zit een historie achter dus als iets als 'mogelijk' onveilig' wordt gezien, gebruiken ze het niet
)
quote:Op zondag 22 december 2013 13:31 schreef BrainTeaser het volgende:
M'n kerstmuts is op tijd af!![]()
[ afbeelding ]
Nee, ik hoef niet per se met m'n hoofd op Fok!
daar wurgen ze zichzelf niet meequote:Op zondag 22 december 2013 13:33 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Leuk setje!
'Onveilig' is misschien een groot woord, maar vinden ze die pompon op de muts dan geen probleem, denk je? Want dat zijn uiteindelijk toch ook allemaal losse draadjes eigenlijk...
TOF! en geen ideequote:Op zondag 22 december 2013 12:39 schreef PriemGirl het volgende:
Goed... Vraagje... Ik ben dus een setje aan het maken voor mijn neefje (1 jaar). Nu hoef ik alleen nog de sjaal. Ik twijfel heel erg qua patroon... Of 1 kleur en dan ander kleur rondom, of strepen afwisselen tussen beide kleuren, of waffle patroon of of of.... Helppppwat vinden jullie passen bij dezen set?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |