abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134505726
:D het mysterieuze haakwerk is af hoor! Het is het kerstmannetje van Dendennis ^O^ Erg schattig geworden :Y Morgen bij licht even een fotootje trekken
  zaterdag 21 december 2013 @ 09:55:52 #52
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_134518477
Ik ben helaas geen kei in het maken van mooie foto's. Zo heb ik er niet aan gedacht de randen netjes te 'leggen'. En de kleuren kloppen ook voor geen meter, want in het echt zijn ze even 'wit', terwijl het op de foto soms beige lijkt.

Mijn schoonmoeder was er erg blij mee. En ik ben blij dat ik weer eens iets anders kan gaan haken!
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 21 december 2013 @ 10:26:54 #53
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_134518822
mooi, Phluph!! daar zit heel wat werk in zo te zien!
in de haak.
pi_134519718
Ik besloot na 6 complete rijen dat ik m'n babydeken te smal vind, en toen werd ik bos op mn vriendje omdat ik naar hem geluisterd had toen hij braaf ja zei op mijn vraag of t zo goed was, arme jongen, en heb ik t chagerijnig in een hoek gesmeten.

:')

Vanmiddag poging twee met een beter humeur :P
Kwak
pi_134519832
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 11:24 schreef kwakz0r het volgende:
Ik besloot na 6 complete rijen dat ik m'n babydeken te smal vind, en toen werd ik bos op mn vriendje omdat ik naar hem geluisterd had toen hij braaf ja zei op mijn vraag of t zo goed was, arme jongen, en heb ik t chagerijnig in een hoek gesmeten.

Haha, en terecht! :+
pi_134520167
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 11:24 schreef kwakz0r het volgende:

_O- hoe bedoel je herkenbaar..
pi_134522191
Had nog wat klaar. De bloemdecoratie van Attic24, kraamcadeautje, passend bij het dekentje wat ik aan het maken ben:

En iedereen natuurlijk een fijne kerst en zo! Ho ho ho!

:s)
pi_134523117
Hebben jullie al op www.google.nl gekeken vandaag? :s)

Oke ik weet dat het breien is, maar toch
  zaterdag 21 december 2013 @ 14:41:42 #59
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_134524151
Hahhaa grappig die afbeelding van google.

Mooie bloem en kerstman Sunny. Mooie kussens Phluphy.

Ik zag gisteren op Instagram een krantenartikel waarin Katy Perry bekende dat ze ook vaak haakt. Hoe cool is dat?! B-)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_134524233
Die bloem blijft erg tof en die kerstman _O_

Hier heb ik mijn botjes af en mijn muts, nu bezig met mittens (duimloze) en straks nog een leuk patroon zoeken voor een baby sjaal. Dan is éindelijk mijn set af :') en het begon heel onschuldig met alleen maar botjes grmpf :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_134526049
Vers uit de was:

Heerlijk soepel! O+ Nogmaals dank voor de tip over het haken in het extra lusje van een half stokje (weet even niet meer wie er mee kwam)!
Smile, tomorrow will be worse...
pi_134528891
Prachtig die kussens Phluphy
  Moderator / Colorchick zaterdag 21 december 2013 @ 20:55:47 #63
382129 crew  Donna
pi_134534889
Kussens zijn echt heel mooi idd!
pi_134535868
Wow wat een mooie dingen weer allemaal en wat een tijd aan werk zeg jee...die kussens. Die bloem vind ik ook gaaf, maar waar hang je het.voorlopig lurk ik even mee van als het moois en vele werkjes, geweldig. Hier niet zo, n puf. Zet tig keer de bak met haakspullen klaar en vervolgens weer teru zonder iets te doen.......met die leuke werkjes wordt je toch weer gelokt om iets te gaan doen hahaha....
By DMB
pi_134554597
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:16 schreef CREADO het volgende:
Die bloem vind ik ook gaaf, maar waar hang je het.
Ik zou hem voor mezelf niet snel maken, want waar laat je het idd? Maar voor op een kinderkamer is hij wel leuk denk ik! Gewoon ergens aan de muur of misschien wel aan de wieg of zo :)
pi_134554648
Goed... Vraagje... Ik ben dus een setje aan het maken voor mijn neefje (1 jaar). Nu hoef ik alleen nog de sjaal. Ik twijfel heel erg qua patroon... Of 1 kleur en dan ander kleur rondom, of strepen afwisselen tussen beide kleuren, of waffle patroon of of of.... Helpppp :') wat vinden jullie passen bij dezen set? :@

Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  zondag 22 december 2013 @ 12:47:02 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_134554910
Blauw met een subtiel bruin randje eromheen en bruine kwastjes bijvoorbeeld.
Ik zou niet voor strepen gaan, het is nu juist zo mooi rustig. :Y
pi_134555449
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 12:39 schreef PriemGirl het volgende:
Goed... Vraagje... Ik ben dus een setje aan het maken voor mijn neefje (1 jaar). Nu hoef ik alleen nog de sjaal. Ik twijfel heel erg qua patroon... Of 1 kleur en dan ander kleur rondom, of strepen afwisselen tussen beide kleuren, of waffle patroon of of of.... Helpppp :') wat vinden jullie passen bij dezen set? :@

[ afbeelding ]
leuk die set O+ ik zou de granny steek doen en dan alles blauw en ongeveer 10cm aan de einde even bruin als strepen gebruiken of gewoon het laatste deel bruin
By DMB
pi_134555650
Goeie ideeën O+ eens kijken wat ik kan bedenken. Moet ik nog ergens op letten qua sjaal? Ik ging patronen zoeken en toen las ik kets van ophanging bij baby's en dat je beter een 'key hole' kan gebruiken... Euh... Ik heb geen kids dus ik weet het niet, maat wil het wel veilig doen (zodat de ouders niet ongerust zijn.. Er zit een historie achter dus als iets als 'mogelijk' onveilig' wordt gezien, gebruiken ze het niet ;) )
  zondag 22 december 2013 @ 13:08:54 #70
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_134555696
Ik zou niet voor de granny steek gaan maar de steek hetzelfde houden als deze. Voor de uniformiteit. Idd effen blauw en aan het eind een donkere streep in de breedte. Lekker rustig maar toch past het erbij.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_134556473
M'n kerstmuts is op tijd af! ~:)

Nee, ik hoef niet per se met m'n hoofd op Fok! ;)
pi_134556524
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
Goeie ideeën O+ eens kijken wat ik kan bedenken. Moet ik nog ergens op letten qua sjaal? Ik ging patronen zoeken en toen las ik kets van ophanging bij baby's en dat je beter een 'key hole' kan gebruiken... Euh... Ik heb geen kids dus ik weet het niet, maat wil het wel veilig doen (zodat de ouders niet ongerust zijn.. Er zit een historie achter dus als iets als 'mogelijk' onveilig' wordt gezien, gebruiken ze het niet ;) )
Leuk setje!

'Onveilig' is misschien een groot woord, maar vinden ze die pompon op de muts dan geen probleem, denk je? Want dat zijn uiteindelijk toch ook allemaal losse draadjes eigenlijk...
  zondag 22 december 2013 @ 13:37:50 #73
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_134556702
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 13:31 schreef BrainTeaser het volgende:
M'n kerstmuts is op tijd af! ~:)

[ afbeelding ]

Nee, ik hoef niet per se met m'n hoofd op Fok! ;)
^O^ Leuk!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 22 december 2013 @ 13:40:24 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_134556794
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 13:33 schreef BrainTeaser het volgende:

[..]

Leuk setje!

'Onveilig' is misschien een groot woord, maar vinden ze die pompon op de muts dan geen probleem, denk je? Want dat zijn uiteindelijk toch ook allemaal losse draadjes eigenlijk...
daar wurgen ze zichzelf niet mee ;)

Priem, zon keyhole lijkt me best okee. Had mijn broertje vroeger ook. En dan zou ik blauw doen met vlak voor beide uiteinden een bruine band. Geen kwastjes, die zijn kudt met jasjes dicht ritsen :')
disclaimer
pi_134557279
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 12:39 schreef PriemGirl het volgende:

[ afbeelding ]
TOF! en geen idee :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')