Maar geen Oda Nobuna S2quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
http://moesucks.com/2013/(...)view-too-many-shows/
Ik weet al ongeveer wat ik allemaal wil gaan proeven deze winter. oa allebei de Nobunaga-series.
n00b!quote:Op maandag 30 december 2013 22:30 schreef o.us2.0 het volgende:
Hoi, ik meld mij maar even hier.
Door vrienden die anime kijken (waarvan je het he-le-maal niet zou zeggen, het zijn geen cosplay- of hentainerds maar gewoon normale gasten. Had een slecht beeld over animekijkers.) ben ik het ook gaan kijken. Shingeki en Soul Eater kijk ik nu. Fairy Tale is net klaar met downloaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik hieruit opmaken dat ze dronken zijn tijdens de besprekingen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
De JAXA, zeg maar de Japanse ESA, heeft wel een propagandafilmpje met moeblobs laten maken. Ze hebben m.i. een enorme kans gemist door geen antropomorfe satelliet te maken. Hebben ze dan niets geleerd van Jinrui Wa Suitaishimashita?
Alleen erna hoop ik.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Moet ik hieruit opmaken dat ze dronken zijn tijdens de besprekingen?
Here we glop again...quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
Sword art online S2 HYPEEEEEEEEEEEEEEEEE
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jippie!quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
Sword art online S2 HYPEEEEEEEEEEEEEEEEE
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |