SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermatend geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.“An interesting thing is a good thing.”
Dit kan ik helemaal onderschrijven!quote:Op donderdag 19 december 2013 11:48 schreef DeZwabber het volgende:
Probeer eens Fullmetal Alchemist of Fullmetal Alchemist: Brotherhood. Brotherhood is meer gebaseerd op de manga (die nog niet af was toen ze aan de eerste animeserie begonnen) en heeft een completer einde
Tengen Toppa Gurren Lagann is ook tof.
- Fullmetal Alchemistquote:Op donderdag 19 december 2013 11:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
hallon
ik ben een anime noob
wat is net zo tof als attack on titan? ^_^
AoT is mijn favo anime ooit maar daarvoor was het Death Note. Eerste seizoen is zo goed gedaan. Claymore kan ik ook aanraden.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
hallon
ik ben een anime noob
wat is net zo tof als attack on titan? ^_^
Klopt.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:00 schreef Kyubey het volgende:
Boku no Pico schijnt ook geweldig te zijn. Net als Gyo
Blijf is van die paddo's af.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
De gemaskerde man beweert de hele tijd dat wie hij is niet belangrijk is, het belangrijke is wat hij wil bewerkstelligen (i.e. een droomwereld voor iedereen.) Ik denk dat ik het daar meer mee eens ben. Er is nog geen enkel bezwaar geuit tegen dat "oog van de maan"-plan, de enige reden dat de durpellingen er niet aan mee willen doen is omdat ze het niet zelf bedacht hebben en geen controle over de droom uit kunnen oefenen.
Een geheel ander onderwerp: ik vind het jammer dat ik nooit van die paddo-thee heb kunnen drinken voordat paddo's illegaal werden.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Blijf is van die paddo's af.
Ik zal maar wat zeggen over het feit dat hij een Apple heeft, en niet over die tent.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
http://picup.omocoro.jp/?eid=1796
Nee, omdat het gewoon vreselijk saai was.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Toch niet omdat kleine jongetjes daarin vaker aangerand worden door volwassen vrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |