Ik snap dat soort problemen nooit, wat maakt het nou uit je een ander je tv ziet? Is het een gevoel van schaamte? iedereen heeft toch een tv?, de een misschien wat groter als de ander.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:44 schreef Arnold_fan het volgende:
Voor een paar honderd euro heb je wel een lift. Ideaal, ik heb het ook al ruim vier jaar, nooit een grote tv in het zicht bij een verjaardag...
Het is geen schaamte als je een grote tv in het zicht hebt hangen, maar wel een beetje pauper. Een tv blijft altijd dominant aanwezig in een ruimte, als die bij tijd en wijle kan verdwijnen is dat erg handig. Voor het geld van een kleinere tv hoef je het niet te doen, voor het geld van die lift met kast koop je al een mooie tv. Los daarvan is het een echte mannengadget ;-)quote:Op donderdag 26 december 2013 21:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik snap dat soort problemen nooit, wat maakt het nou uit je een ander je tv ziet? Is het een gevoel van schaamte? iedereen heeft toch een tv?, de een misschien wat groter als de ander.
Hier hangt de 58 inch met een beugel aan de muur, bevalt prima. Maar eerlijk is eerlijk, een tv die in een meubel naar beneden zakt heeft ook wel wat.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:20 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het is geen schaamte als je een grote tv in het zicht hebt hangen, maar wel een beetje pauper. Een tv blijft altijd dominant aanwezig in een ruimte, als die bij tijd en wijle kan verdwijnen is dat erg handig. Voor het geld van een kleinere tv hoef je het niet te doen, voor het geld van die lift met kast koop je al een mooie tv. Los daarvan is het een echte mannengadget ;-)
Dat is wel de bedoeling ja..quote:
Wat bedoel je?quote:
Bij een garage deur lift blijf je de rails toch altijd zien dacht ik? Pneumatisch had ik nog niet aan gedankt. Ga ik zeker verder uitzoeken!quote:Op donderdag 26 december 2013 20:12 schreef Saisai het volgende:
Ik denk dat je wel iets kan met een garagedeur lift als je handig bent.
of iets pneumatisch, dat je het zelf weer terug moet duwen? (bureaustoel)
Mijn tv is als die uitstaat net een grote spiegel waarin je alles ziet als je op de bank zit wat soms best storend kan zijn. En het is net als wat Arnold_fan zei een gadgetquote:Op donderdag 26 december 2013 21:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik snap dat soort problemen nooit, wat maakt het nou uit je een ander je tv ziet? Is het een gevoel van schaamte? iedereen heeft toch een tv?, de een misschien wat groter als de ander.
Ik heb al 8 9 jaar geen TVquote:Op donderdag 26 december 2013 21:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ook saai, wat doe je dan s'avonds?quote:
internetfora,honden trainen/uitlaten,gitaar spelen,radio luisteren,lezen (te weinig ),en we knutselen ook nog wel eens wat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ook saai, wat doe je dan s'avonds?
hang er dan gewoon een kleedje over die paar keer per jaarquote:Op donderdag 26 december 2013 20:44 schreef Arnold_fan het volgende:
Voor een paar honderd euro heb je wel een lift. Ideaal, ik heb het ook al ruim vier jaar, nooit een grote tv in het zicht bij een verjaardag...
staat wel je tv enorm hoog, wil zelf de ooghoogte tussen bovenkant-2/3 van het beeld. Als de tv weg moet zakken in een kast staat onderkant zo'n beetje op ooghoogtequote:Op donderdag 26 december 2013 22:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hier hangt de 58 inch met een beugel aan de muur, bevalt prima. Maar eerlijk is eerlijk, een tv die in een meubel naar beneden zakt heeft ook wel wat.
led heeft toch geen glasplaat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:23 schreef Gieliovd het volgende:
Grote schermen, vooral ook plasma, mogen absoluut niet plat liggen, ook niet plat vervoerd worden.
Er zit een enorme glasplaat in die dan kan breken.
soms. Zou zeker een tv of wat voor elektronica echt nooit telkens van orientatie wisselen. Kan nooit goed zijn voor de levensduur. Zeker niet diy met grote kans op schokken bij het plat leggen.quote:
Daar heb je wel gelijk in denk ik. Toch maar een liftje dan!quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:13 schreef n8n het volgende:
[..]
soms. Zou zeker een tv of wat voor elektronica echt nooit telkens van orientatie wisselen. Kan nooit goed zijn voor de levensduur. Zeker niet diy met grote kans op schokken bij het plat leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |