Excuses. Sorry. Was niet zo bedoeld.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:53 schreef VMSDKR het volgende:
Stel je niet aan Tong, ik maak geen grap. Ik lach alleen om een grap waar je eerder in het topic zelf ook om lacht.
Gelukkig voor hem dat het bijna voorbij is. Sterkte.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:03 schreef tong80 het volgende:
Over een half uur komt de huisarts. Krijgt ie medicatie om rustig en zonder pijn in te slapen.
Dag maat.![]()
Z'n ouders zijn bij hem. Sliepen de laatste dagen er al op de bank. Hij was alleen nog maar aan het hallicuneren. Zo raar. Hij woont hier twee woningen verderop en ik kan niet naar hem toe.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem dat het bijna voorbij is. Sterkte.
Ook al stond je nu naast hem, dan had je ook al niet meer naar hem toe gekund. Bij mijn vader heeft het nog ongeveer 12 uur geduurd nadat ze hem aan de morphinepomp gelegd hebben, en toen was hij echt al helemaal weg.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Z'n ouders zijn bij hem. Sliepen de laatste dagen er al op de bank. Hij was alleen nog maar aan het hallicuneren. Zo raar. Hij woont hier twee woningen verderop en ik kan niet naar hem toe.
Laatste dagen was ie al niet meer echt bereikbaar voor me. Hij kneep wel in m'n hand. Althans dat gevoel had ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ook al stond je nu naast hem, dan had je ook al niet meer naar hem toe gekund. Bij mijn vader heeft het nog ongeveer 12 uur geduurd nadat ze hem aan de morphinepomp gelegd hebben, en toen was hij echt al helemaal weg.
Sterkte man...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:16 schreef tong80 het volgende:
Net terug van crematie van Jack. Uitpuilende zaal, mooie dienst met mooie muziek. (Doors, Frank Sinatra en Fischer Z) Het "mooiste" was de verscheidenheid aan mensen. Van punkers (oa Peter Pan Speedrock) tot oud-leraren, wielrenners en naaktdanseressen van de Kamasutrabeurs. Kwam veel, soms oude, bekende tegen. Sommigen had ik al 20 jaar niet meer gezien. Iedereen had zijn verhalen en anekdotes over Jackie. Van bizar tot intiem en gevoelig. Hij heeft echt geleefd was de algemene conclusie. Op een groot scherm werden foto's van Jack vertoond. De zaal was ontroerd en lag soms dubbel van het lachen. Kon het snotteren lang uitstellen. Op het eind liet ik me maar gaan. Zoals veel anderen deden. Dag maat. Mis je nu al.![]()
Hoe kan jij zo vrolijk zijn als je een week geleden je vader hebt verloren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Hoe kan jij zo vrolijk zijn als je een week geleden je vader hebt verloren?Omdat hij al heel lang ziek was, compleet uitgeteerd en afgetakeld was, en het ook een beetje een opluchting was dat het voorbij was. En omdat ik mijn emoties nou eenmaal niet altijd onder controle heb. Ik heb ook gehuild, en dat doe ik nog steeds elke dag (stiekem op de plee op het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
We begrijpen elkaar. Toen ik de laatste keer bij Jack was zei ik : 'Hé kuthoer.' Z'n ouders waren erbij. Achteraf had ik het misschien niet moeten zeggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Omdat hij al heel lang ziek was, compleet uitgeteerd en afgetakeld was, en het ook een beetje een opluchting was dat het voorbij was. En omdat ik mijn emoties nou eenmaal niet altijd onder controle heb. Ik heb ook gehuild, en dat doe ik nog steeds elke dag (stiekem op de plee op het werk).
Trouwens tijdens de hartoperatie van m'n pa keken we naar Loenatiks.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar je had ons moeten horen toen de begrafenisondernemer kwam de avond dat mijn vader overleden was, we hebben echt de meest domme grappen zitten maken daar, die man zal wel gedacht hebben
Mwehehehe, was misschien minder tactisch jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
We begrijpen elkaar. Toen ik de laatste keer bij Jack was zei ik : 'Hé kuthoer.' Z'n ouders waren erbij. Achteraf had ik het misschien niet moeten zeggen.
Hij noemde me altijd Herman de Sperman.
Ik vergat ook gecondoleerd te zeggen vanochtend. Kreeg het ook niet uit m'n mond bij z'n moeder.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Mwehehehe, was misschien minder tactisch ja
En gecondoleerd, dat had ik nog niet gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |