SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjeskleding pakket maat 62 Verkocht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjeskleding pakket maat 68 (winter) Verkocht aan Burdie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjeskleding pakket maat 68 (zomer) Verkocht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kwisted op 20-12-2013 08:08:30 ]![]()
Heeft iemand toevallig nog een effen overhemdje/blouse voor jongens in maat 86 liggen?.... met gevoel voor drama....![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 10:32 schreef L-E het volgende:
Jongetjeskleding!
Snoozy jumpsuit maat 62: [ link | afbeelding ]
Duns summersuit maat 62:
[ link | afbeelding ]
Duns summersuit maat 62:
[ link | afbeelding ]
Hema & non-merk maat 62: [ link | afbeelding ]
4ff maat 50/56: [ link | afbeelding ]
Maxomorra maat 50/56: [ link | afbeelding ]![]()
Ik heb wel interesse in de duns summersuits! Ik pm je even!
[ Bericht 4% gewijzigd door klaprooss op 19-12-2013 13:10:08 ]♥ J & S![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 12:15 schreef Kwisted het volgende:
Even zo, want mobiel:
XM, Zoë en Burdie. De pakketjes zitten op de post! Veel plezier ermee!snel! Bedankt namens mijn schoonzusje!
![]()
En die kwis-pakketten zijn echt cadeautjes jongensIk heb net met een glimlach van oor tot oor mijn pakketje uitgepakt. Heeeel blij ben ik/zijn we ermee!
![]()
En had ik algezegd?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Oooh ik verheug me erop!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Oh leuk! Maar zou mijn halfmaartjongetje in de zomer 62 hebben? Net niet meer toch? Anders wil ik wel graag de eerste tweequote:Op donderdag 19 december 2013 10:32 schreef L-E het volgende:
Jongetjeskleding!
Snoozy jumpsuit maat 62: [ link | afbeelding ]
Duns summersuit maat 62:
[ link | afbeelding ]
Duns summersuit maat 62:
[ link | afbeelding ]
Hema & non-merk maat 62: [ link | afbeelding ]
4ff maat 50/56: [ link | afbeelding ]
Maxomorra maat 50/56: [ link | afbeelding ]![]()
![]()
Ahhh Kimheel lief. Ik voelde me ook bijna n secret santa
XM ik denk dat jij ook blij zult zijn. Ik ben benieuwd!![]()
LE!! Stop!! Ik ga NU een jongetje bakken en wil ALLES van je overnemen. Ik PM je over 2 weken als ik positief test.Sarcasme. Herken het.![]()
Ik kan het zomerspul niet 123 terug vinden Sonnetje, sorry!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en ik heb nog iets. Heeft iemand korte broeken voor een jongen in maat 98 of een grote maat 92 liggen die weg mogen?
Oh en teva's of zo in maat 26?
En te shirts in lichte kleuren in 98/104 of 104.
Allemaal jongens dus![]()
Dit is wat ik heb!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Ah super! Ik heb wel de standaard rondje/hartje/sterretje/vierkantje in t groot en klein.. Maar was dus vooral ook op zoek naar wat andere vormen gezien een verslaafde peuterBenieuwd wat je hebt!
![]()
![]()
Oh leuk! ik pm je even!We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Mocht Lamp wat overlaten dan heb ik ook wel interesse. En zou eventueel een kopie van de voorbeeldjes dan mogelijk zijn?![]()
Ik heb echt geen idee wanneer een kind in welke maat zit. Mijnes werd nogal klein geboren, dat is een waardeloos referentiekader.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:55 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh leuk! Maar zou mijn halfmaartjongetje in de zomer 62 hebben? Net niet meer toch? Anders wil ik wel graag de eerste tweeMoet ik de eerste twee voor je reserveren, of denk je nog even na?
![]()
![]()
Mijn kind is qua lengte erg gemiddeld, misschien heb je er iets aan:quote:Op donderdag 19 december 2013 12:55 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh leuk! Maar zou mijn halfmaartjongetje in de zomer 62 hebben? Net niet meer toch? Anders wil ik wel graag de eerste twee
2 maanden: 58 cm
3 maanden: 62 cm
4 maanden: 65 cm
5 maanden: 68 cm
8 maanden: 71 cm![]()
Ik ben erg geinteresseerdquote:Op donderdag 19 december 2013 18:58 schreef danic het volgende:
Een foto van de box. Hij is alleen al opgeruimd. Dit is de beste foto die we hebben. Exclusief kind![]()
[ afbeelding ]
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Iemand toevallig een babyfoon staan voor een heeel klein prijsje? en de mogelijkheid dit snel te verzenden of regio 010![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:15 schreef Spirit82 het volgende:
LE!! Stop!! Ik ga NU een jongetje bakken en wil ALLES van je overnemen. Ik PM je over 2 weken als ik positief test.![]()
doei![]()
Ohhh LE, het is dat ik net van Suiker pakjes heb gekocht en de kast al uitpuilt...![]()
Misschien moeten we hierna nog een jongetje bakken
doei![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 12:15 schreef Kwisted het volgende:
Even zo, want mobiel:
XM, Zoë en Burdie. De pakketjes zitten op de post! Veel plezier ermee!supersnel! Bedankt alvast!
![]()
Misschien moet ik gewoon nog een jongetje bakken en alles houden!
Dit is een long shot, maar heeft er iemand de Maxomorra jumpsuit met de lp'tjes liggen in maat 68 of 74?![]()
Tsk.. Lamp...quote:Op donderdag 19 december 2013 20:19 schreef danic het volgende:
Mocht Lamp wat overlaten dan heb ik ook wel interesse. En zou eventueel een kopie van de voorbeeldjes dan mogelijk zijn?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Ik heb al veel verkocht maar nog lang niet alles: in de herhaling!
Bij vragen/interesse, stuur me maar een PM!SPOILER: PositiekledingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Maat 50/56Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Maat 62/68Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Suikertante op 19-12-2013 22:59:20 ]![]()
Wat doe jij dat onwijs leuk Suikertante!!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik kan morgen even voor je kijken. Ik heb sowieso nog een witte maar moet even kijken of M die nog past.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:02 schreef Kersjes het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een effen overhemdje/blouse voor jongens in maat 86 liggen?![]()
Weet ik, ik houd mij nu inquote:Op donderdag 19 december 2013 22:19 schreef Suikertante het volgende:
Dank u
Bolletje ik heb net je pakketje verstuurd joh!
doei![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:21 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb al veel verkocht maar nog lang niet alles: in de herhaling!
Bij vragen/interesse, stuur me maar een PM!SPOILER: PositiekledingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Maat 50/56Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat moonkids oranje blauw gestreepte ding en het bess vestje roepen me!SPOILER: Maat 62/68Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ J & S![]()
Mijn overgebleven favorietenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:34 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Dat moonkids oranje blauw gestreepte ding en het bess vestje roepen me!![]()
Een PM'tje en het is gebeurd he...ik houd je niet tegen!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:38 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Mijn overgebleven favorieten
Een PM'tje en het is gebeurd he...ik houd je niet tegen!
♥ J & S![]()
Al de kledingpakketjes zijn verkocht. Bedankt lieve dames voor de fijne verkoopjes! Ik heb t alweer gespendeerd aan suiker haar jongetjeskleding
De lamp is overigens nog wel te koop.![]()
Hier nog interesse in 50/56 en 62? dan maak ik foto's, anders pleur ik t op zolder en komt t volgend jaar wel een keer![]()
![]()
Ik denk dat het ligt aan wat je ervoor wiltquote:Op donderdag 19 december 2013 20:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wanneer een kind in welke maat zit. Mijnes werd nogal klein geboren, dat is een waardeloos referentiekader.Moet ik de eerste twee voor je reserveren, of denk je nog even na?
Ik stuur je even een PM!
![]()
Ik ben op zoek naar wat maillot in 50/56 en ook altijd in voor leuke kleertjes van jouw L.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:22 schreef Kleurdoos het volgende:
Hier nog interesse in 50/56 en 62? dan maak ik foto's, anders pleur ik t op zolder en komt t volgend jaar wel een keer
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Kdtje ik beloof niks maar jouw madame heeft altijd zulke goede outfits ook
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Mocht je hier niet slagen, bij de prenatal zijn ze echt heel mooi en fijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:27 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar wat maillot in 50/56 en ook altijd in voor leuke kleertjes van jouw L.![]()
![]()
Ik ben altijd nog geïnteresseerd in jongetjesspul maat 56/62. Dat mogen kleertjes zijn maar ook ander spul (waskussenhoezen/maxi cosi hoes/mutsjes/jasjes/etc).
Ik heb trouwens ook nog een voedingskussen in de aanbieding (omgeving Eindhoven) maar kan ook met de post.
Met een blauw en roze geruite hoes dus ook. Mag weg voor 25,- inclusief verzendkosten![]()
Meisjeskleding mt 50/56 (en wat 62) + wat unisexkleertjes in 50/56 (we wisten tijdens zwangerschap het geslacht van E. niet, dus vandaar wat neutraal spul..)
Oh ik zie dat er wat foto's zijn gedraaid, het lukt me niet ze goed te krijgen. Sorry. Verzenden in pakketjes heeft de voorkeur. Over de prijs worden we het wel eens.
Mt 50/56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mt 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Juud-- op 20-12-2013 19:38:13 ]![]()
Heeft iemand nog een manduca draagzak in de aanbieding? Zoek al tijden 1 voor een leuk prijsje, maar op mp betaal je bijna de volle mep![]()
![]()
M past zijn witte overhemd nog. Helaas...quote:Op donderdag 19 december 2013 10:02 schreef Kersjes het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een effen overhemdje/blouse voor jongens in maat 86 liggen?
En Mango, ik heb ook geen korte mouwen shirts meer liggen.
Ik ga vanavond morgen weer wat meisjeskleding online zetten + restanten jongenskleding.![]()
Kwisted
Lief al die extra's bij het pakketje! En het kaartje van F![]()
S is dol op die beer, krijgt ook hapjes soepstengel van dr
De lamp ziet er goed uit! S zei: 'mooi!' dus goedgekeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jongens winterkleding, zomerkleding volgt. Graag een PM of DM. Over prijzen kan onderhandeld worden. Deel 1 56-86.
Maat 56
Lekker dikke longsleeve Friendz, ¤2,50
Maat 62
Beige ribtuinbroek H&M, ¤2,50
Maat 62/68
Muts met wantjes, ¤3
Maat 68
Zandkleurige ribbroek, stoer model, ¤3
Mutsje H&M, ¤2
Maat 74
Licht gevoerd blauw broekje van de Hema, ¤3
Petrol kleurig me too fleece vest, heerlijk voor herfst en voorjaar, ¤6
Me too longsleeve met Superdog. Super elastisch material, draagt heerlijk, ¤4
Donkerblauw gevoerde broek van Dirkje, ¤3
Zandkleurige gevoerde trui dpam, maat 12 mois, ¤6, verkocht
Maat 80/12 maanden
Geweldig petrol winterjasje van Dutch Design Bakery. Bewaard voor Poppejans, maar die is een meisje aan het bakken. Met openritsbare capuch0n. Velours buitenkant, heerlijk warm. ¤ 7,50
Witte longsleeve Lief! met Stoer!, ¤4
Schattig handgebreid vestje in groentinten met geweldige houten appelknoopjes, ¤ 4
Blauw/wit geblokt overhemd Little Boy star. ¤3
Maat 21
Donkerblauwe klompslofjes, ¤3
Maat 80/86
Aqua/donkerblauw gestreept shirt, staat maat 86 in, valt als 80-86. ¤2
Eagle Beaver hoodie, wat verwassen, maar kan nog wel 80-86, verkocht
Maat 86
Zwarte Timberland trui, ¤4
Body warmer van Dirkje, ¤ 4
Handgebreid vest, ¤3
[ Bericht 0% gewijzigd door bodpa09 op 21-12-2013 11:58:54 ]![]()
Bodpa, die.dpamtrui met die capuchon... hoe valt 12 mois? S heeft nu 74-80 bovenkleding. Zou dat lukken?
Edit: Ik zie nu pas dat je er 80 onder had gezet... In dat geval wil ik m wel!![]()
Jongens winterkleding, zomerkleding volgt. Graag een PM of DM. Over prijzen kan onderhandeld worden. Deel 2 92-116
Maat 92
Poudre de Perlimpinpin heerlijk warme vuurrode poncho, was erg duur. Weinig gedragen, maat 2 jaar. Ik zou er nog graag ¤10 voor krijgen. Nieuwprijs ¤40.
Zwart/bruine visgraat winterbroek van H&M: 3 euro
Maat 92/98
Zwarte longsleeve polo Esprit, ¤4
Maat 98
Colbert Studs & Diamonds, grijs/zwart, ook een beetje een paarse zweem ¤4, verkocht
Maat 98/104
Grijs gestreepte longsleeve H&M,¤3
Maat 104
Smal vallende Blue System broek met kniestukken, ¤3verkocht
Stoere Palomino broek, valt smal, ¤ 4verkocht
Longsleeve Donald Duck, H&M, ¤ 3
Zwarte joggingbroek H&M, ¤3
Vingino tuinbroek, maat 4, ¤5.
Overhemd Double Dagger, ¤4verkocht
Maat 110
Friendz spijkerbroek, van Thies geweest. Te wijd voor M. ¤5
Friendz spijkerbroek, van Thies geweest. Te wijd voor M. ¤5
Dun paarsig shirt van h&m, maat 110/116. Nooit gedragen, alleen gewassen. M weigert. ¤3
Lichtpaars vest DPAM, maat 5 ans, nauwelijks gedragen, kleur staat M niet. ¤5
![]()
Vuurrood vest DPAM, maat 5 ans, ¤ 5
Maat 110/116
Blauwe joggingbroek van We. Te wijd voor mijn oudste, ¤4
Maat 116
Cars winterjas, ¤5
[ Bericht 2% gewijzigd door bodpa09 op 21-12-2013 12:00:32 ]![]()
Hmm, ik kan de maten niet meer vinden op de DPAM site. Ik heb hem voor je opgemeten. Schouder- onderkant 32 cm, oksel-oksel 29 cm, lengte mouw (capuchon aanzet- onderkant)- 32 cmquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Bodpa, die.dpamtrui met die capuchon... hoe valt 12 mois? S heeft nu 74-80 bovenkleding. Zou dat lukken?
Edit: Ik zie nu pas dat je er 80 onder had gezet... In dat geval wil ik m wel!![]()
Helemaal gevoerd en zwaar katoen. Voor een liggende baby wat minder geslaagd vond ik dus met pijn in m'n hart verkocht.![]()
Mag ik de smalle palomino spijkerbroek? En heb je ergens nog meer smalle broeken?
(Maar zonder kniestukken, dat vind ik niet zo mooi)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Oh Bodpa, ik zie ook zoveel leuk spul voor kleine jongetjes of voor hele grote jongetjes. Mijnes zit er net tussenin. Maar het colbertje is echt![]()
![]()
![]()
Nee, de meeste broeken zijn door op de knieën. Helaas...quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:40 schreef Vlindur het volgende:
Mag ik de smalle palomino spijkerbroek? En heb je ergens nog meer smalle broeken?
(Maar zonder kniestukken, dat vind ik niet zo mooi)
![]()
Ik pm je evenquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:54 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Nee, de meeste broeken zijn door op de knieën. Helaas...
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Ooooh, is het colbert echt al verkocht?? Die is echt leuk! Maar mag ik het double dagger overhemd van je?? Ik pm je![]()
Oeh, zou je me n seintje kunnen geven als ie niet meer past. Volgens mij loopt mijn jongetje een maat achter op die van jou, en vind m ook tof!quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:17 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:15 schreef Zoë23 het volgende:
Kwisted
Lief al die extra's bij het pakketje! En het kaartje van F![]()
S is dol op die beer, krijgt ook hapjes soepstengel van dr
De lamp ziet er goed uit! S zei: 'mooi!' dus goedgekeurdEven mijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erbij geroepen om je post te laten lezen. Hij had geholpen met inpakken (zag je zijn stoere paintballmasker doos, vond hij helemaal stoer om te verzenden en t paste precies
). En we hebben met z'n tweeën zitten 'ahhhhh-en' bij je post
![]()
Wat leuk om S dan met dat beertje te zienVeel plezier met alles
![]()
![]()
Ja hoor, dat mag.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:00 schreef Troeta het volgende:
Ooooh, is het colbert echt al verkocht?? Die is echt leuk! Maar mag ik het double dagger overhemd van je?? Ik pm je![]()
Ik wil je best een seintje geven! Maar mijn policy voor leuke kleertjes is voorlopig 'leenbasis'quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:17 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Oeh, zou je me n seintje kunnen geven als ie niet meer past. Volgens mij loopt mijn jongetje een maat achter op die van jou, en vind m ook tof!Want ik wil alles houden voor een evt. tweede jongetje of voor mijn zusje als ze het geschikt zou vinden voor een meisje!
![]()
Wat lief!quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:27 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Even mijnerbij geroepen om je post te laten lezen. Hij had geholpen met inpakken (zag je zijn stoere paintballmasker doos, vond hij helemaal stoer om te verzenden en t paste precies
). En we hebben met z'n tweeën zitten 'ahhhhh-en' bij je post
![]()
Wat leuk om S dan met dat beertje te zienVeel plezier met alles
was al enthousiast toen hij het pakketje zag. "heb je iets voor mij gekocht?"
nee.. Haha. Was zeker goed ingepakt! Dankjewel
![]()
Oh ik had jou gisteren ook ge-dmd. Ik zal je even pm'en dan!quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:23 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Nee niet gezien As, kun je me pm-en?![]()
Gedaanquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:23 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Nee niet gezien As, kun je me pm-en?![]()
Ik weet niet meer wie er naar vroeg, maar ik kwam toevallig dit broekje tegen, tis alleen geen Zeemanprijs. En vanaf maat 74.![]()
![]()
mag ik de klompsloffies?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:14 schreef bodpa09 het volgende:
Jongens winterkleding, zomerkleding volgt. Graag een PM of DM. Over prijzen kan onderhandeld worden. Deel 1 56-86.
Maat 56
Lekker dikke longsleeve Friendz, ¤2,50
[ afbeelding ]
Maat 62
Beige ribtuinbroek H&M, ¤2,50
[ afbeelding ]
Maat 62/68
Muts met wantjes, ¤3
[ afbeelding ]
Maat 68
Zandkleurige ribbroek, stoer model, ¤3
[ afbeelding ]
Mutsje H&M, ¤2
[ afbeelding ]
Maat 74
Licht gevoerd blauw broekje van de Hema, ¤3
[ afbeelding ]
Petrol kleurig me too fleece vest, heerlijk voor herfst en voorjaar, ¤6
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me too longsleeve met Superdog. Super elastisch material, draagt heerlijk, ¤4
[ afbeelding ]
Donkerblauw gevoerde broek van Dirkje, ¤3
[ afbeelding ]
Zandkleurige gevoerde trui dpam, maat 12 mois, ¤6, verkocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maat 80/12 maanden
Geweldig petrol winterjasje van Dutch Design Bakery. Bewaard voor Poppejans, maar die is een meisje aan het bakken. Met openritsbare capuch0n. Velours buitenkant, heerlijk warm. ¤ 7,50
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Witte longsleeve Lief! met Stoer!, ¤4
[ afbeelding ]
Schattig handgebreid vestje in groentinten met geweldige houten appelknoopjes, ¤ 4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blauw/wit geblokt overhemd Little Boy star. ¤3
[ afbeelding ]
Maat 21
Donkerblauwe klompslofjes, ¤3
[ afbeelding ]
Maat 80/86
Aqua/donkerblauw gestreept shirt, staat maat 86 in, valt als 80-86. ¤2
[ afbeelding ]
Eagle Beaver hoodie, wat verwassen, maar kan nog wel 80-86, verkocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maat 86
Zwarte Timberland trui, ¤4
[ afbeelding ]
Body warmer van Dirkje, ¤ 4
[ afbeelding ]
Handgebreid vest, ¤3
[ afbeelding ]![]()
Dat was ik! Thanks Suiker, ik ben dol op name-it broekjes dus wellicht wordt dat 'm wel als ik niets goedkoper kan vinden (ondanks de prijsquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:29 schreef Suikertante het volgende:
Ik weet niet meer wie er naar vroeg, maar ik kwam toevallig dit broekje tegen, tis alleen geen Zeemanprijs. En vanaf maat 74.
[ afbeelding ])
![]()
He ik hoopte op Spewey-kleertjesquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:34 schreef Spewey het volgende:
Suikertante bedankt! Rompertje is geweldig <3![]()
![]()
Oh haha, zie dat ik het broekje helemaal in het verkeerde topic heb gepost, maar gelukkig is het allemaal goedgekomenquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:34 schreef Spewey het volgende:
Suikertante bedankt! Rompertje is geweldig <3
Veel plezier met de romper!![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:38 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
He ik hoopte op Spewey-kleertjes![]()
![]()
bodpa: Is het vestje met de appelknoopjes maat 80 ? Dan graag !All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)![]()
Zomerkleding jongens deel 1: 56-86
Maat 50/56
Cool pakje van Zeeman, ¤2
Maat 56
Shirt met auto’s Prenatal, ¤2
Shirt met hobbelpaardjes Noppies, ¤2
Lief setje van Hema, met kleine poesjes, ¤3
Maat 62
Paars shirt van DPAM, maat 3 mois, ¤3
Schattig zomersetje van DPAM, maat 3 mois, ¤4
Lieve pyjama van DPAM, maat 3 mois, ¤4
Nieuwe zwembroek van Noppies, ¤3
Maat 74
Heerlijk dun broekje van Hema, ¤2, 50
Donkerblauwe Petit Bateau korte tuinbroek, kan gespen ff niet vinden, ¤3
Paarse Ida-T zomerjumpsuit met egeltjes, ¤ 8
Oranje/ rode zomerjas van Mexx, met capuchon, ¤3
Maat 80
Twee retro rompers van Zeeman met treintjes. Staat maat 86-92 in, maar valt kleiner , ¤2
Grijs joggingbroekje van Nijntje, ¤3
Paars Happy shirt van Imps& Elfs, valt kort. M&S droegen hem onder een tuinbroek, ¤2
Koning Jip T-shirt voor Koninginnedag, ¤2
Millimeter zomer jumpsuit met klavertjes, ¤ 8
Blauw wit gestreepte legging van Hema, stond S zooooo lief, ¤3
Donkerblauw zomerpakje van Petit Bateau, ¤6
Bruin/grijs T-shirt Design Heroes, print wat vaag, ¤1
Molo zomershirt, ¤ 6
Rood Ej sikke lej shirt, ¤6
Feetje pyjama (Mineola 1e keus): ¤ 4 verkocht
Maat 86
Aqua blauw shirt Just Small, ¤2
Dino shirts H&M, samen ¤3, ¤2 per stuk
Aqua shirt Wibra, ¤1
Donkergroene longsleeve Name it, ¤1
Longsleeve voor kinderen van onzekere vaders , ¤1
Groen/bruin/blauw geruite korte broek Name it, ¤3 verkocht
Lichtblauwe romper met polokraag, Petit Bateau, ¤3
Heerlijk dun zomerpakje Petit Bateau, wit/rood gestreept, ¤6
Grijze polo van Pointer, ¤3
[ Bericht 0% gewijzigd door bodpa09 op 21-12-2013 15:35:51 ]![]()
Zomerkleding deel 2: 92-116
Maat 92
Bruine korte broek van H&M, ¤3
Grasgroen T-shirt met panda, ¤1,50
Steenrode korte broek van Paglie, ¤3
Bruine korte broek van H&M, ¤3
Dunne zomerbroek van H&M, bruin/zwart streepje, ¤3
Maat 98
Wit linnen overhemdje van Next, ¤3
Geruit overhemd van H&M, ¤3
Zandkleurige zomerbroek van Next, ¤4
Stoer surfers overhemd, H&M, ¤3
Grasgroene polo van Hema, ¤3
Rode longsleeve H&M, ¤ 3
Bruine broek Villa Happ, ¤4
Maat 104
Blauw geblokt overhemd, ¤3
Dunne korte broek, 3
Paars/wit gestreept overhemd van Locker, ¤3
Geruit overhemd van Mitch, ¤3
Rood/wit gestreepte polo van Frienz, ¤3
Grijs/bruine broek van H&M, ¤4
Grijze polo van Vinrose, ¤4
Linnen overhemdjes van Next, roze, mint en grijsblauw, ¤2 per stuk, ¤5 voor alle 3
Smal vallende groen/grijze broek, ¤3
Maat 116
Grasgroen T-shirt van Doerak, niet gedragen, ¤ 5![]()
![]()
Losse dingen:
Baby paws maat 5, ¤5
Zwangerschaps zomerhemdjes van Mama Licious, ¤4 p.s.
En op verzoek foto’s van:
Oei ik groei, ¤4
Maar je krijgt er wel veel voor terug, Bastiaan Ragas: ¤3
Lascal Buggy board, ¤15![]()
Er zijn 2 wachtenden voor je KZ, sorry!quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:05 schreef kleinzusje het volgende:
bodpa: Is het vestje met de appelknoopjes maat 80 ? Dan graag !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: