SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! "The greatest distance in the universe is that between two minds"
Hmm oke.quote:Op donderdag 19 december 2013 06:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Goede muziek, maar weinig actie...
Heuuurlijk.quote:
Na 4u is het ook wel aardig rustigquote:Op donderdag 19 december 2013 07:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Heuuurlijk.
Jammer dat ik over een half uurtje weg moet en pas 's nachts thuis ben. Dus ik geniet nog maar even van dit slakkengangetje.
De gasten waar het minst van verwacht wordt kunnen vaak het leukst uitpakken.quote:Op donderdag 19 december 2013 07:25 schreef waxmask het volgende:
Ohnoes.... komt Jan Smit ja? Dat ie maar om een uur of 19:00 zijn nest in duikt dan...![]()
![]()
Laatste dag ziek melden, kan je je verlofdagen uit laten betalen tegen 50%quote:Op donderdag 19 december 2013 07:27 schreef Zaktabak het volgende:
De laatste werkdag van 2013 roept. Maar ik wil uitslapen. Balen
Ja, ok da's waar. Hij is dan ook niet 100% saai, maar ben bang dat hij vooral zijn Volendamse vrinden heeft mitgenommen en het vooral een muzikale Jan Shit nacht gaat worden...quote:Op donderdag 19 december 2013 07:27 schreef Cee het volgende:
[..]
De gasten waar het minst van verwacht wordt kunnen vaak het leukst uitpakken.
Dit ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 07:27 schreef Cee het volgende:
[..]
De gasten waar het minst van verwacht wordt kunnen vaak het leukst uitpakken.
Uurtje of 21 à 2130 dacht ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 07:47 schreef LovelyLady het volgende:
Hoelaat komen de slaapgasten ongeveer het huis in?
Eerst Drijver maar eens eruit wippen he....quote:Op donderdag 19 december 2013 07:47 schreef LovelyLady het volgende:
Hoelaat komen de slaapgasten ongeveer het huis in?
Hmm dank jequote:Op donderdag 19 december 2013 07:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eerst Drijver maar eens eruit wippen he....Denk tegen de avond pas...
5 keerquote:Op donderdag 19 december 2013 05:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je dat op een week dan?
Tis nu rustig maar er zijn er al heel wat door ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:11 schreef Bronson het volgende:
[..]
Pino.
Druk met topics nietwaar?
Mijn AT lijst is ontploft...quote:Op donderdag 19 december 2013 08:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tis nu rustig maar er zijn er al heel wat door ja.
Vind dit wel een fijn tempo, ook mobiel een beetje bij te houden.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:12 schreef FritsFlits het volgende:
Iedereen slaapt of werkt nog, normaal werkt zelfs de refresh niet meer in het topic
quote:Op donderdag 19 december 2013 08:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn AT lijst is ontploft...
Nou, inderdaad.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind dit wel een fijn tempo, ook mobiel een beetje bij te houden.
Zit op stage en heb gene kut te doen vandaagquote:Op donderdag 19 december 2013 08:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wel uitkijken met oversteken he?
Ja wie is hetquote:Op donderdag 19 december 2013 08:26 schreef waxmask het volgende:
Lekker enthousiast en spontaan meid...
goed voor het laatste zetjequote:Op donderdag 19 december 2013 08:27 schreef Zaktabak het volgende:
Agnes Obel's muziek is wel goed trouwens!
Heb na dat optreden van net niet behoefte aan meerquote:
Just So is een heel ander nummer, vaak genoeg gedraaid op 3FMquote:Op donderdag 19 december 2013 08:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heb na dat optreden van net niet behoefte aan meer
idd. echt een feestnummerquote:Op donderdag 19 december 2013 08:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Just So is een heel ander nummer, vaak genoeg gedraaid op 3FM
Het is niet echt mijn dingquote:Op donderdag 19 december 2013 08:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar die heeft ze zonet niet gezongen?quote:Op donderdag 19 december 2013 08:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laarsjesquote:
Nog niet nee.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:36 schreef alors het volgende:
[..]
Maar die heeft ze zonet niet gezongen?
Daar ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:40 schreef alors het volgende:
[..]
Okay, mooizo. Wat een rust hier trouwens
Fijn hequote:Op donderdag 19 december 2013 08:40 schreef alors het volgende:
[..]
Okay, mooizo. Wat een rust hier trouwens
Ja, dat je een vraag stelt, even weg bent, en dat het topic dan nog gewoon open is én je niet eindeloos hoeft te scrollen voor je antwoord.quote:
Succes vandaagquote:
wowquote:
Giel zit er, dus pis je azijnblaas maar leeg.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:52 schreef waxmask het volgende:
Hoi Alors...Valt hier nog wat te zeiken?
Ach nee, aan het opladen voor de Primark nachtmerrie dadelijk met de vrouwquote:Op donderdag 19 december 2013 08:53 schreef alors het volgende:
[..]
Giel zit er, dus pis je azijnblaas maar leeg.
ik wil je 1 advies geven. Niet doenquote:Op donderdag 19 december 2013 08:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach nee, aan het opladen voor de Primark nachtmerrie dadelijk met de vrouw
quote:Op donderdag 19 december 2013 08:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
echtquote:Op donderdag 19 december 2013 08:54 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
ik wil je 1 advies geven. Niet doen
quote:Op donderdag 19 december 2013 08:54 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
ik wil je 1 advies geven. Niet doen
Dat stemt me nogal hoopvol...quote:
Succes met het overlevenquote:Op donderdag 19 december 2013 08:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Levensmoe?quote:Op donderdag 19 december 2013 08:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zelfs mij krijg je daar niet binnen en ik vind de Action leuk.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Dat stemt me nogal hoopvol...
haha damnquote:Op donderdag 19 december 2013 08:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfs mij krijg je daar niet binnen en ik vind de Action leuk.
quote:Op donderdag 19 december 2013 08:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 december 2013 08:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Een Ierse modeketen die nog goedkoper is dan H&M en hele hordes tienermeisjes aantrekt.quote:
De tijd dat we ons in lakens wikkelden ligt al weer ver achter ons, alhoewel in sommige culturen...quote:Op donderdag 19 december 2013 08:58 schreef Lamabal het volgende:
Eens in de 6 maanden ikea mag. Meer niet
Aha.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:58 schreef alors het volgende:
[..]
Een Ierse modeketen die nog goedkoper is dan H&M en hele hordes tienermeisjes aantrekt.
IKEA is niks mis mee. Mits je niet op Tweede Paas/Kerstdag en andere drukke dagen gaat.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:58 schreef Lamabal het volgende:
Eens in de 6 maanden ikea mag. Meer niet
Eindelijk wat positiefs...quote:Op donderdag 19 december 2013 08:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Aha.
Niks mis met hordes tienermeisjes.
Hotdogsquote:Op donderdag 19 december 2013 08:59 schreef alors het volgende:
[..]
IKEA is niks mis mee. Mits je niet op Tweede Paas/Kerstdag en andere drukke dagen gaat.
Met die lowbudget-droomwerelden...quote:Op donderdag 19 december 2013 09:00 schreef tralalala het volgende:
Intratuin in de weken voor kerst is ook zo'n drama.
Smaakloze rubberballetjes...uit de freetschuur... 18:30 eens voor de grap in Eindhoven binnengelopen... Tokkies all over!!!quote:
Eindhovenquote:Op donderdag 19 december 2013 09:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Smaakloze rubberballetjes...uit de freetschuur... 18:30 eens voor de grap in Eindhoven binnengelopen... Tokkies all over!!!
Ja geloof van welquote:Op donderdag 19 december 2013 09:03 schreef tralalala het volgende:
Is er vannacht zo weinig gebeurd dat ze de hoogtepunten van afgelopen jaren laten zien?
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:03 schreef tralalala het volgende:
Is er vannacht zo weinig gebeurd dat ze de hoogtepunten van afgelopen jaren laten zien?
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:03 schreef Roburtt het volgende:
Godverdomme, Chelsea Dagger en Wombats, goeie shit
Ik heb Let's dance to joy division pas 2 jaar geleden ondektquote:
Oh shame on you.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:05 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik heb Let's dance to joy division pas 2 jaar geleden ondekt
Ik weet hetquote:
quote:
Zijn er nieuwe namen bekend?quote:
Bastillequote:
Sterkte en vermijdt de pashokjesquote:Op donderdag 19 december 2013 09:11 schreef waxmask het volgende:
I'm outAls ik niet meer terugkom heb ik Primark niet overleeft...
Geniet.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:11 schreef waxmask het volgende:
RIPquote:Op donderdag 19 december 2013 09:11 schreef waxmask het volgende:
Wat waren ze trouwens slecht gisteravond.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verrassend! WAUW WAUW WAUW GODSAMME!
Nou idd. Dat zal op een groot podium vast beter wordenquote:Op donderdag 19 december 2013 09:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat waren ze trouwens slecht gisteravond.![]()
Verwacht nog wel een festival tour dit jaar van hem, en z'n laatste keer was 2007 als het goed is. Ik hou hoop.quote:
Pinoquote:
Mogguhquote:
Hallon Roburttquote:
OPquote:Op donderdag 19 december 2013 09:17 schreef Lamabal het volgende:
Waar is link van aangevraagde plaatjes?
sidekick van kim hollandquote:Op donderdag 19 december 2013 09:17 schreef gianni61 het volgende:
waar moet ik anna drijver eigenlijk van kennen?
zag vanmorgen wel dr yoga oefeningen op tv..
Nee man dat trek ik nietquote:Op donderdag 19 december 2013 09:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben jij de hele nacht opgebleven?
luie hondquote:Op donderdag 19 december 2013 09:17 schreef Lamabal het volgende:
Maar lekker is ze wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:18 schreef Geo4kant het volgende:
Ook heb ik die anna maar 45min bij elkaar gezien, ik vind der weinig aan..
Ik had hem alquote:Op donderdag 19 december 2013 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
luie hond
http://fok.3fmfan.nl/requests/
Anna Drijver - IMDbquote:Op donderdag 19 december 2013 09:17 schreef gianni61 het volgende:
waar moet ik anna drijver eigenlijk van kennen?
zag vanmorgen wel dr yoga oefeningen op tv..
oke, logisch dat ik haar niet ken dusquote:
Ik word er niet warrum van heurquote:Op donderdag 19 december 2013 09:20 schreef Roburtt het volgende:
Zei ze nou doorgaan met soppen? Graag.
http://pino112.nl/opquote:Op donderdag 19 december 2013 09:17 schreef Lamabal het volgende:
Omdat Milfquote:Op donderdag 19 december 2013 09:22 schreef Lamabal het volgende:
WTF ROLF.
wolfrolf Sandra van Nieuwland Hunter
WAAROM
Ik denk niet dat ze mijn definitie van soppen bedoeltquote:Op donderdag 19 december 2013 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word er niet warrum van heur
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:22 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze mijn definitie van soppen bedoelt
wolfrolfquote:Op donderdag 19 december 2013 09:22 schreef Lamabal het volgende:
WTF ROLF.
wolfrolf Sandra van Nieuwland Hunter
WAAROM
Graag niet de term MILF beschadigen aan dit soort exemplaren, bedanktquote:
Als medemilfquote:Op donderdag 19 december 2013 09:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Graag niet de term MILF beschadigen aan dit soort exemplaren, bedankt
grgr
Voorzitter MILF foundation
ja. Irritant hequote:Op donderdag 19 december 2013 09:24 schreef Roburtt het volgende:
Mobiel kijken is naar, als ik een whatsapp krijg en daarheen gaat, switcht de stream naar de radio en die loopt achter
quote:
Sla hem.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:26 schreef BBQSausage het volgende:
WAAAROM, zet m'n collega nou de radio op een andere zender.![]()
![]()
![]()
Geen SR voor mij dit jaar.
Nee Gianni NEEquote:Op donderdag 19 december 2013 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dr nieuwe single is beter
Zet je hem terug?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:26 schreef BBQSausage het volgende:
![]()
![]()
Behoorlijk, en precies nu ik aan het regelen ben om naar Rock Werchter te gaan dus moet wel reagerenquote:
Jawel Lolaquote:
Hier op stage is 3fm haatquote:Op donderdag 19 december 2013 09:26 schreef BBQSausage het volgende:
![]()
![]()
Mijn collega kwam binnenquote:Op donderdag 19 december 2013 09:26 schreef BBQSausage het volgende:
![]()
![]()
hier op kantoor ben ik baas van de radioquote:
Doe je goed!quote:Op donderdag 19 december 2013 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier op kantoor ben ik baas van de radio
Ucquote:Op donderdag 19 december 2013 09:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn collega kwam binnenje hebt de radio aan staan!!
Begrijpelijk.. omdat het teveel lullen is.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:26 schreef BBQSausage het volgende:
![]()
![]()
Ik ben een stagiairquote:Op donderdag 19 december 2013 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier op kantoor ben ik baas van de radio
Klap hem in z'n nekquote:Op donderdag 19 december 2013 09:26 schreef BBQSausage het volgende:
![]()
![]()
Ga eensquote:
- boos de knop terugzettenquote:Op donderdag 19 december 2013 09:26 schreef BBQSausage het volgende:
![]()
![]()
Giel lijkt me ook zo'n typ dat echt meurtquote:Op donderdag 19 december 2013 09:29 schreef Etcetera het volgende:
'Ga maar lekker douchen'
Oftewel: je stinkt
Whehehequote:Op donderdag 19 december 2013 09:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een A teveel in jouw nickname
Lmabal?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso, zo'n klein slaaphokjequote:Op donderdag 19 december 2013 09:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Giel lijkt me ook zo'n typ dat echt meurt
Ga dan ook niet zingenquote:Op donderdag 19 december 2013 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze is dan ook actrice geen zangeres
7 dagen niet fatsoenlijk eten, lang opblijven en ranzige sapjes drinkenquote:Op donderdag 19 december 2013 09:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sowieso, zo'n klein slaaphokjeMEUREN!
Oh god jaquote:Op donderdag 19 december 2013 09:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
7 dagen niet fatsoenlijk eten, lang opblijven en ranzige sapjes drinken
als je constant samen in zo'n hook zit ruik je het toch niet meer.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sowieso, zo'n klein slaaphokjeMEUREN!
Hij reageert niet. Hij is optie 2 aan het uitvoerenquote:Op donderdag 19 december 2013 09:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
- boos de knop terugzetten
- collega in elkaar timmeren
- anders oordopjes en luisteren via stream of fm op telefoon.
quote:Op donderdag 19 december 2013 09:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij reageert niet. Hij is optie 2 aan het uitvoeren
Eindbeoordeling: Neemt initiatiefquote:Op donderdag 19 december 2013 09:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij reageert niet. Hij is optie 2 aan het uitvoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |