SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Dat dus.quote:
Wij kunnen er ook niks van niet dat jullie dat wel kunnen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:47 schreef TN-FR het volgende:
moeilijk heh van 10 man (incl schaken) winnen heh
En zelfs als Feyenoord zo dramatisch slecht spelen kunnen jullie niet winnen.. Zegt misschien ook wat over Heraclesquote:Op woensdag 18 december 2013 23:46 schreef hafcfan het volgende:
Wat slecht zeg.Moeilijk he van een provincieclub winnen.
Doe maar zaterdag.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat dus.
![]()
Nu zondag lekker drie punten pakken thuis en hopelijk inlopen op de rest.
Die tegengoal was zeker houdbaar.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Op Rijnmond wordt Erwin Mulder opgehemeld.
Straks denkt die gozer dat tie nog goed kan keepen.
Zaterdag alquote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat dus.
![]()
Nu zondag lekker drie punten pakken thuis en hopelijk inlopen op de rest.
Zeg ik toch Heracles is kanjer slecht, maar toch 2 x niet verlorenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En zelfs als Feyenoord zo dramatisch slecht spelen kunnen jullie niet winnen.. Zegt misschien ook wat over Heracles
O, dat is waar. Kutzooi, dan kan ik niet kijken.quote:
Mja, vandaag verloren na penalty's en die tellen in de beker ook. Hoe wij thuis van jullie verloren hebben snap ik nog steeds niet, maar toen waren jullie dodelijk effectief (en Feyenoord kanjerslecht)quote:Op woensdag 18 december 2013 23:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeg ik toch Heracles is kanjer slecht, maar toch 2 x niet verloren
Wij zijn gewoon waardeloos slecht. Kijk t hele seizoen met tranen in me ogen, maar het erge is dat we 11e staan. Idem dito met jullie. Staan 4equote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, vandaag verloren na penalty's en die tellen in de beker ook. Hoe wij thuis van jullie verloren hebben snap ik nog steeds niet, maar toen waren jullie dodelijk effectief (en Feyenoord kanjerslecht)
Inderdaad. Maar je weet wie het plaatst hé.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |