Morgen tegen Twentequote:
jouw schuld...quote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef MouzurX het volgende:
Lol schakel net in, zie net heracles missen.
hi hiquote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef MouzurX het volgende:
Lol schakel net in, zie net heracles missen.
In de KNVB beker bedoel ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik merk dat je weer het meeste interesse hebt in PSV
Zondag 16:30
ach, zo moet je ook soms winnen zeg ik met onze wedstrijd tegen Cambuur in het achterhoofdquote:
Ergens in september volgens mij.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In de KNVB beker bedoel ik.
Waar was je afgelopen zondag opeens dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In de KNVB beker bedoel ik.
ik ook nietquote:
Dat dus, maar dat maakt me geen fuck uit. Feyenoord is doorquote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef Shreyas het volgende:
Ze verdienen het eigenlijk geen van beide.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar was je afgelopen zondag opeens dan?
Ik was er zondag gewoon hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 23:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar was je afgelopen zondag opeens dan?
Feyenoord-PEC als de finale... Daar teken ik voorquote:Op woensdag 18 december 2013 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, zo moet je ook soms winnen zeg ik met onze wedstrijd tegen Cambuur in het achterhoofd
Vind het eerlijk gezegd ook leuker voor het toernooi dat Feyenoord er nog in zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |