Morgen tegen Twentequote:
jouw schuld...quote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef MouzurX het volgende:
Lol schakel net in, zie net heracles missen.
hi hiquote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef MouzurX het volgende:
Lol schakel net in, zie net heracles missen.
In de KNVB beker bedoel ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik merk dat je weer het meeste interesse hebt in PSV
Zondag 16:30
ach, zo moet je ook soms winnen zeg ik met onze wedstrijd tegen Cambuur in het achterhoofdquote:
Ergens in september volgens mij.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In de KNVB beker bedoel ik.
Waar was je afgelopen zondag opeens dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In de KNVB beker bedoel ik.
ik ook nietquote:
Dat dus, maar dat maakt me geen fuck uit. Feyenoord is doorquote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef Shreyas het volgende:
Ze verdienen het eigenlijk geen van beide.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar was je afgelopen zondag opeens dan?
Ik was er zondag gewoon hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 23:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar was je afgelopen zondag opeens dan?
Feyenoord-PEC als de finale... Daar teken ik voorquote:Op woensdag 18 december 2013 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, zo moet je ook soms winnen zeg ik met onze wedstrijd tegen Cambuur in het achterhoofd
Vind het eerlijk gezegd ook leuker voor het toernooi dat Feyenoord er nog in zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |