quote:Op donderdag 19 december 2013 14:27 schreef Moira. het volgende:
In de categorie R&P reacties (en dat het me niet boeit wat voor reacties ik hierop krijg) :
Als klein gebaar/kleine bijdrage voor de stichting zelfbeschadiging een bandje gekocht wat nu binnen is
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mag hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 14:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal er maar niet over doorgaan.
Leuk gebaar!
Echt hequote:Op donderdag 19 december 2013 14:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
Er zitten best veel leuke meisjes op fok!, had ik niet verwacht.
Als het nu beter gaat, zie ik geen reden te reflecterenquote:Op donderdag 19 december 2013 14:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mag hoorAls ik er nog moeite mee zou hebben zou ik het natuurlijk niet posten
Maar ze zien mij niet staanquote:Op donderdag 19 december 2013 14:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
Er zitten best veel leuke meisjes op fok!, had ik niet verwacht.
Haha, niet zo zeer. Maar die periode in mijn leven (die al lang achter me ligt overigens) heeft mij gemaakt tot wie ik nu ben, en ik ben trots op wie ik nu benquote:Op donderdag 19 december 2013 14:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Als het nu beter gaat, zie ik geen reden te reflecteren. Tenzij jij daar behoefte aan hebt
Alle dikke lelijkerds posten natuurlijk geen foto'squote:Op donderdag 19 december 2013 14:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Verbazend genoeg is dit heel waar.
Korequote:Op donderdag 19 december 2013 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alle dikke lelijkerds posten natuurlijk geen foto's
Dat valt nog tegenquote:Op donderdag 19 december 2013 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alle dikke lelijkerds posten natuurlijk geen foto's
Alle beetjes helpen.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:27 schreef Moira. het volgende:
In de categorie R&P reacties (en dat het me niet boeit wat voor reacties ik hierop krijg) :
Als klein gebaar/kleine bijdrage voor de stichting zelfbeschadiging een bandje gekocht wat nu binnen is
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Truequote:
Mooi dingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |