Wees blij, stelletje mongolen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:54 schreef muhahaha het volgende:
Tjah je moet wat. Ben ik gek als ik zeg nog nooit bij het UWV te zijn geweest?
ach, je krijgt het tenminste nog.. Ik kreeg dikke heffingen op mijn aanvulling, had ik dus ook geen kont aanquote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende: [..] Ik heb iets van 650 euro gestort gekregen van 't UWV van de 2e tot de 15e.. En daar moet ik het maar mee doen tot over 4 weken.. Ik kom zo'n 1000 euro te kort in 1 klap
![]()
Dat is normaal hoor, dat je eerst alleen de eerste 2 weken krijgt, daarna krijg je per 4 weken betaald.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb iets van 650 euro gestort gekregen van 't UWV van de 2e tot de 15e.. En daar moet ik het maar mee doen tot over 4 weken.. Ik kom zo'n 1000 euro te kort in 1 klap
Dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:54 schreef muhahaha het volgende:
Tjah je moet wat. Ben ik gek als ik zeg nog nooit bij het UWV te zijn geweest?
Hoor ik vaker ja. Lijkt me echt een kutbaan om voor het UWV te werken en hordes werkelozen te woord te moeten staan.quote:
en dat merk je, want ze zijn allemaal even vriendelijkquote:Op woensdag 18 december 2013 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoor ik vaker ja. Lijkt me echt een kutbaan om voor het UWV te werken en hordes werkelozen te woord te moeten staan.
Ohja, dat hoor je vaak de laatste tijd. Ik zou ondertussen toch maar door solliciteren naar wat anders. Voor de zekerheid.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh over 3 maanden mag hij weer terug komen
zo omzeilen ze een vast contract
Zou ik ook doen ja, bedrijf is zelf ook niet loyaal naar de werknemer...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, dat hoor je vaak de laatste tijd. Ik zou ondertussen toch maar door solliciteren naar wat anders. Voor de zekerheid.
Daarom zijn het allemaal van die chagrijnige idioten. Tegen mijn moeder zeiden ze dat ze ook tomaten kon gaan plukken.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoor ik vaker ja. Lijkt me echt een kutbaan om voor het UWV te werken en hordes werkelozen te woord te moeten staan.
Mja ik snap het ergens ook wel...gevalletje lusten/lastenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, dat hoor je vaak de laatste tijd. Ik zou ondertussen toch maar door solliciteren naar wat anders. Voor de zekerheid.
Daarom en ze kunnen zeggen wat ze willen, zolang je het niet zwart op wit hebt. Als je vervangen bent en dat gewoon bevalt, is er grote kans dat je gewoon niet meer terugkomt.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou ik ook doen ja, bedrijf is zelf ook niet loyaal naar de werknemer...
Is hij/zij geil?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrinden, iemand tracht me te hosselen.
Is het twi? Want dan moet je hem vertellen dat ik het wel door heb hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Onmogelijkquote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zelfs al zou je terugkomen, je weet dat ze het weer doen ...quote:Op woensdag 18 december 2013 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom en ze kunnen zeggen wat ze willen, zolang je het niet zwart op wit hebt. Als je vervangen bent en dat gewoon bevalt, is er grote kans dat je gewoon niet meer terugkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |