Jupquote:Op woensdag 18 december 2013 21:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat houdt het interessant.
Ik vind het juist vervelend als ze die namen vertalen. Jon Sneeuw ofzo, wtf? Uit principe niet.![]()
Klopt.Ja, dat is wel jammer. Maar ik heb tegenwoordig een cupcakemaker en dan ben ik binnen 10 minuten klaar.
Hou ooooop schei uit.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heb ik met Lord of the Rings/The Hobbit.
De Gouw? ARE YOU KIDDING ME?
Ik ga deadlines maken. En zoek naar manieren om me daaraan te houden. Misschien dat ik wel geld stort bij PSV of Ajax als ik faal.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.Probeer jezelf te dwingen. Zoals dat bij mij ook keer op keer mislukt. Of neem Heppie in dienst, dat helpt ook.
Oh, maar maar. Konijntjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hartje
Ik heb dat zelfvertrouwen nodig ja, om te hosselen.
Furdinand is een malle knulquote:Op woensdag 18 december 2013 21:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij sherlockt wel.
Klopt wel ongeveer. Maar ook als ik iets moet doen zoals nu ga ik mijn huis opruimen. Alles. moet. glimmen.
Nee, hij is bang in het donker, denk ik.
Doe het voor Afrika. Daar lijden al genoeg mensen honger er hoeft er geen een bij in Europa.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
honger en geen eten in huis
neiging om iets van pizza te bestellen
moet inhouden
Gelukkig.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nooit
Ik ben heel subtiel
www.thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 18 december 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
honger en geen eten in huis
neiging om iets van pizza te bestellen
moet inhouden
Daarom deed ik het ook nietquote:Op woensdag 18 december 2013 21:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gelukkig.
Aangeraakt worden terwijl je dat helemaal niet wilt.
Wie wat waar?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.Probeer jezelf te dwingen. Zoals dat bij mij ook keer op keer mislukt. Of neem Heppie in dienst, dat helpt ook.
DUS IK MOET BESTELLEN?!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe het voor Afrika. Daar lijden al genoeg mensen honger er hoeft er geen een bij in Europa.
zit ik alquote:
Pizzaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smakelijk, geen AH producten mag ik hopen?
Daarom moet je dat zeggen tegen jezelf.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar dat durf ik toch niet... die vinger eraf hakken...
Ja. Je helpt de wereld ermee. Nog meer leed in de wereld doe je niemand een plezier mee.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
DUS IK MOET BESTELLEN?!
[..]
zit ik al
In principe nog steeds dat, maar heb nu weinig tijd in verband met afstuderen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jup.
Wat voor werk doe je nu dan?
Ja, maar ik bedoel het moet er gewoon bij passen qua naam. Als je een Nederlands verhaal hebt en dan Engelse of buitenlandse namen dan klopt het ook niet.
Oh, wat een luiheid, haha. Dan wil ik ze weleens proeven of ze net zo goed smaken als normale.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ga deadlines maken. En zoek naar manieren om me daaraan te houden. Misschien dat ik wel geld stort bij PSV of Ajax als ik faal.
Op vrijwilligersbasis? Poeh. Wellicht als we tegen die tijd beide onze opleiding definitief opgeven.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
LR ga je mee naar Afrika deze zomer. Dan gaan we huizen bouwen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Furdinand is een malle knul
Furdinand Furdinand Furdinand Furdinand Furdinand Furdinand Furdinand
Zeg als je niets te doen hebt hehMijn kamer
nou ja
je snapt waar ik heen ga?
Geef hem een zaklamp
Je hebt toch vakantie in de zomer.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op vrijwilligersbasis? Poeh. Wellicht als we tegen die tijd beide onze opleiding definitief opgeven.
Was een grap.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]![]()
Als het voor jou maar werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |