O...quote:
We zijn op de helft! 2/4quote:
Ik zie er hier al 2 bij staan die kloppen dusquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:44 schreef Sands het volgende:
Beauty and the Beast
Fantasia 2000
The Court Jester
The Manchurian Candidate
The Picture of Dorian Gray
quote:For his entire career, he has purposely avoided doing sequels to his films. So far, he is one of the few blockbuster stars to never come back for a sequel.
Wiequote:His favorite genre is the Western.
Oh dat was snelquote:
quote:After his master dies, a peasant squire, fueled by his desire for food and glory, creates a new identity for himself as a knight.
quote:An English Professor tries to deal with his wife leaving him, the arrival of his editor who has been waiting for his book for seven years, and the various problems that his friends and associates involve him in.
quote:A big-city newspaper columnist is forced to enter a drug and alcohol rehab center after ruining her sister's wedding and crashing a stolen limousine.
quote:A widowed mother and her son change when a mysterious stranger enters their lives.
quote:Chaos ensues when a man tries to expose a dark secret regarding a recently deceased patriarch of a dysfunctional British family.
6/7 nog eentje! Kom opquote:
Goede vraag, dyon, ik kaap 'm even!quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoeveel animaties kenne we waar er 3 delen van in de bios zijn geweest? Kom op mensen
Toy story dusquote:Op woensdag 25 december 2013 17:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb het even nagekeken en ik heb het goed.
[..]
Goede vraag, dyon, ik kaap 'm even!
Wie de vierde noemt krijgt het punt.
Nee, ik bedoelde gewoon in welke film zit hij waarvan er 3 films inde bios zijn geweest en dat was ice age...quote:Op woensdag 25 december 2013 21:22 schreef DragonFodder het volgende:
En ik denk dat Dyon met een trilogie van een tekenfilm bedoelde een trilogie gebaseerd op een tekenfilm, want Tudyk zit ook in Transformers 3.
quote:Op woensdag 25 december 2013 21:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Toy story dus
Ice age
Madagascar
Euh...
Lord of the rings, return of the king en the Hobbit?
Cars, cars 2 en planes?
Vooruit.quote:
1/7quote:Op donderdag 26 december 2013 00:55 schreef drakin het volgende:
Lock Stock en 2 smoking barrels ken ik alleen.
3/7quote:
6/7quote:Op donderdag 26 december 2013 01:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Layer cake
Sherlock holmes
Sherlok holmes 2
Rocknrolla
En deze reken ik ook wel goedquote:A snooty socialite is stranded on a Mediterranean island with a communist sailor.
quote:A soccer star jailed for assault leads a group of inmates in a match against prison guards.
quote:In the early 1960s, CIA agent Napoleon Solo and KGB operative Illya Kuryakin participate in a joint mission against a mysterious criminal organization, which is working to proliferate nuclear weapons.
Als producerquote:
Nee. Wel heel bekend.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Is dat die film waar Rutger die ex mr universe ofzo speelt?
Misschien weet je het in de toekomstquote:Op donderdag 26 december 2013 12:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm als je het elf maanden geleden had gevraagd had ik de titel nog geweten, maar nu laat me geheugen me een beetje in de steek :-P
Is dat een hint voor de titel?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien weet je het in de toekomst
Desunoto +1quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:36 schreef Desunoto het volgende:
Il futuro
Zag hem een paar dagen geleden op één van die streamdiensten staan op de Xbox.
Ja en ja, al zou ik dat deel van Boccaccio waarschijnlijk niet meetellen voor het punt als ik bleef bij 2 titels.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
the leopard? en deed hij ook niet een van de delen van boccaccio?
jaquote:
quote:
fox+1quote:
Sands +1quote:
Ik ben op de helft, en mijn interesse is nog steeds gewektquote:
4/6quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:49 schreef DragonFodder het volgende:
side effectsdat is Rooney Mara
prometheus
de drie millennium films
die weet ik nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:52 schreef Sands het volgende:
[..]
4/6
De volgende keer wel de complete titels, luie god
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
die weet ik nietalleen mannen die vrouwen haten, maar de oorspronkelijke titel ken ik ook niet.
4/6quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Moeten het de originele titels zijn?
De vrouw die met vuur speelde
Gerechtigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |